Τρία προγράμματα από AXA για ασφάλιση αυτοκινήτων
Ευελιξία επιλογής ανάμεσα σε τρία προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτων (Classic, Extra, Premium) έχουν οι πελάτες της AXA Ασφαλιστικής. Οι ασφαλισμένοι μπορούν να επισκέπτονται ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων συνεργείων για την απευθείας εξόφληση εξόδων από την ΑΧΑ, χωρίς να χρειάζεται οι ίδιοι να εκταμιεύουν χρήματα. Η σχέση αξίας – κόστους βελτιώνεται μέσα από τις μειώσεις ασφαλίστρων που αφορούν σε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά οδηγών, οχημάτων και γεωγραφικών περιοχών, καθώς και στην επιβράβευση πιστών πελατών της ΑΧΑ με την έκπτωση κατοικίας και αυτοκινήτου 7,5% και, επιπλέον, έκπτωση για το δεύτερο και το τρίτο έτος ασφάλισης. Οι ασφαλισμένοι έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν τα ασφάλιστρά τους σε 12 μηνιαίες άτοκες δόσεις και, εάν χρησιμοποιούν κάρτα Bonus πόντων της Alpha Bank, μπορούν να μειώσουν το ποσό των ασφαλίστρων τους έως και 100%. Η AXA προσφέρει το πρόγραμμα επιβράβευσης «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο», μέσα από το οποίο οι πελάτες κερδίζουν έως και 20% έκπτωση, εάν καλύπτουν μέχρι 5.000 χιλιόμετρα στη διάρκεια του έτους ασφάλισης.
Μεταβιβάστηκε το 33,8% της Trastor στη Wert Red
Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση πακέτου 33,8% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας επενδύσεων σε ακίνητη περιουσία Trastor AΕΕΑΠ στον επενδυτικό όμιλο Varde Partners και συγκεκριμένα στη θυγατρική του Wert Red. Η Τράπεζα Πειραιώς συμφώνησε προ ολίγων ημερών με τον αμερικανικό επενδυτικό όμιλο για τη μεταβίβαση 18,55 εκατ. μετοχών, προκειμένου αυτός να αποτελέσει τον νέο στρατηγικό εταίρο της Trastor, σχεδόν δύο χρόνια ύστερα από την αποχώρηση της Pasal Development. Το επόμενο βήμα αφορά στην αύξηση κεφαλαίου που θα πραγματοποιηθεί στην εισηγμένη, προκειμένου να ενισχυθεί η ρευστότητά της και να επιχειρηθεί η προσθήκη νέων ακινήτων για τον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου της. Για τον σκοπό αυτό έχει δρομολογηθεί έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων την 1η Ιουλίου, με θέμα, μεταξύ άλλων, την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου έως το ποσό των 24 εκατ. ευρώ, με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων. Παράλληλα θα ληφθεί απόφαση και για την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου μέχρι 20 εκατ. ευρώ.
Το 50ό κατάστημά της ίδρυσε η αλυσίδα Public, μέλος του ομίλου Olympia, συμφερόντων Πάνου Γερμανού. Το νέο κατάστημα βρίσκεται στο Ρέθυμνο, σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία της πόλης (στην πλατεία Αγνώστου Στρατιώτη) σε ένα τριώροφο κτίριο έκτασης 780 τ.μ. Η εν λόγω επένδυση δημιούργησε 25 νέες θέσεις εργασίας και πρόκειται για το τρίτο κατάστημα Public στην Κρήτη. «Στόχος μας είναι η άρτια εξυπηρέτηση του Ελληνα καταναλωτή σε κάθε σημείο της Ελλάδας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας Χρ. Καλογεράκης. Δέκα χρόνια από την ίδρυσή της, η αλυσίδα Public συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων λιανεμπορικών επιχειρήσεων της χώρας, με πάνω από 1.650 εργαζομένους.
Διοικητικές αλλαγές στην Coca – Cola 3Ε
Ο κ. Γιάννης Παπαχρήστου διαδέχεται στη Γενική Διεύθυνση Ελλάδας και Κύπρου της Coca – Cola Τρία Εψιλον την κ. Νάγια Καλογεράκη. Ο κ. Παπαχρήστου προέρχεται από την Coca-Cola Hellenic Ρωσίας, όπου ασκούσε καθήκοντα εμπορικού διευθυντή. Η κ. Καλογεράκη αναλαμβάνει από την 1η Ιουλίου 2016 Group Chief Customer and Commercial Officer του ομίλου Coca-Cola Hellenic, αναφερόμενη στον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Δημήτρη Λόη. Από τη θέση αυτή η κ. Καλογεράκη, με 20 χρόνια παρουσίας στον όμιλο, θα έχει την ευθύνη της εμπορικής διεύθυνσης και της στρατηγικής εκτέλεσης για τις 28 χώρες του ομίλου Coca-Cola Hellenic.
Συνέδριο Ecoweek 3-10 Ιουλίου στην Κρήτη
Aπό τις 3 έως τις 10 Ιουλίου θα λάβει χώρα στον Αγιο Νικόλαο Κρήτης το διεθνές συνέδριο και τα εργαστήρια αειφόρου σχεδιασμού Ecoweek, «Δημόσιος χώρος και τουρισμός σε έναν πλανήτη». Το συνέδριο και τα εργαστήρια θα γίνουν από την MKO Ecoweek, το Ιδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη, τον όμιλο bluegr Hotels & Resorts και τον Δήμο Αγίου Νικολάου. Την εν λόγω εβδομάδα θα πραγματοποιηθούν προβολές ταινιών οικολογικού περιεχομένου, έκθεση προτάσεων αειφόρου σχεδιασμού, επισκέψεις σε οικολογικά κτίρια στην περιοχή του Αγίου Νικολάου, καθαρισμός παραλίας και βυθού. Η Ecoweek είναι μία αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία, με σκοπό την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση για θέματα περιβάλλοντος και την προώθηση των αρχών της αειφορίας. Δραστηριοποιείται σε 15 χώρες και έχει αναπτύξει δίκτυο μελών σε 54 χώρες.