«Δεν χώρισα εγώ την Π. Τζέι Χάρβεϊ, εκείνη με χώρισε», έγραψε ο Νικ Κέιβ, απαντώντας στις ερωτήσεις των θαυμαστών του στην ιστοσελίδα Τhe Red Hand Files. Οι ερωτήσεις αναφέρονταν στο περίφημο «The Boatman’s Call», ένα από τα πιο προσωπικά άλμπουμ του Κέιβ και των Τhe Bad Seeds, που γράφτηκε μετά τον χωρισμό του με την Αγγλίδα μουσικό. Παρότι ήταν γνωστό ότι εκείνη ενέπνευσε εκείνο το άλμπουμ του 1997, μόλις προχθές αποκαλύφθηκε η αιτία του αιφνίδιου χωρισμού. Από τον περυσινό Σεπτέμβριο, ο Κέιβ έχει προσκαλέσει τους θαυμαστές του να τον ρωτούν οτιδήποτε, και φιλοξενεί τις απαντήσεις του στη συγκεκριμένη ηλεκτρονική διεύθυνση.
(…) Στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο διευθυντής του φετινού Κινηματογραφικού Φεστιβάλ Βενετίας, η πρόεδρος της επιτροπής Αργεντινή σκηνοθέτις Λουκρέσια Μαρτέλ υπερασπίστηκε τη συμμετοχή της νέας ταινίας του Ρομάν Πολάνσκι «An Officer and a Spy» στο πρόγραμμα του διαγωνιστικού τμήματος. Το φεστιβάλ έχει μπει στο στόχαστρο κατηγοριών γι’ αυτή του την απόφαση, αφού ο Πολάνσκι εξακολουθεί να κατηγορείται στις ΗΠΑ για βιασμό, τη δεκαετία του 1970.
(…) Για φυλετική διάκριση εις βάρος των Λατινοαμερικανών μιλάει η έρευνα που διεξήγαγε το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, εξετάζοντας την κινηματογραφική παραγωγή των τελευταίων ετών. Συγκεκριμένα, η έρευνα διαπίστωσε ότι ελάχιστοι ηθοποιοί με αυτή την καταγωγή έχουν σημαντικούς ρόλους, με εξαίρεση τρεις ηθοποιούς: την Κάμερον Ντίαζ, την Τζένιφερ Λόπεζ και την Τζέσικα Αλμπα. Αλλά ακόμη και αυτές ελάχιστες φορές υποδύονται χαρακτήρες που σχετίζονται με την καταγωγή τους.