Πολύ ή αρκετά ικανοποιημένοι δηλώνουν οκτώ στους δέκα επενδυτές που συμμετείχαν σε έρευνα του ΤΑΙΠΕΔ, σε συνεργασία με τη Metron Analysis, αξιολογώντας την εικόνα του Ταμείου.
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για ένα case study (ημι-ποιοτικής έρευνας) που αναδεικνύει ενδιαφέρουσες πλευρές της σχέσης με το ΤΑΙΠΕΔ, αλλά και της εικόνας που έχει για το Ταμείο μια σημαντική ομάδα της επενδυτικής κοινότητας.
Αναλυτικά, όπως σημειώνεται:
«Από την έρευνα της Metron Analysis προκύπτουν τα εξής ευρήματα:
• Οι επενδυτές σε ποσοστό 80% δηλώνουν πολύ ή αρκετά ικανοποιημένοι από τη συνεργασία τους με το ΤΑΙΠΕΔ και μόλις 10% πολύ ή αρκετά δυσαρεστημένοι.
• Το αρχικό στάδιο της υλοποίησης μιας επένδυσης σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ ήταν η εκδήλωση ενδιαφέροντος και οι αρχικές διερευνητικές επαφές για συλλογή πληροφοριών. Στο στάδιο αυτό προκύπτει μεγάλη ικανοποίηση από την κατανόηση των επενδυτικών αναγκών τους από τα στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ με θετικό ισοζύγιο ικανοποίησης +83%.
• Η αξιολόγηση πλευρών της όλης διαδικασίας αποτυπώνει ιδιαίτερα σημαντικά συμπεράσματα: στην πρώτη θέση της αξιολόγησης με ισοζύγιο ικανοποίησης +76% βρέθηκαν «η διαφάνεια των διαδικασιών» και η «η ακεραιότητα της διαδικασίας».
• Στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας και αφού ανακηρύχθηκαν οι πλειοδότες, η ικανοποίηση από τη διαδικασία ανάδειξης τους παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα (ισοζύγιο ικανοποίησης +70%).
Εικόνα ΤΑΙΠΕΔ
Όπως είναι αναμενόμενο, οι επενδυτές σχηματίζουν την εικόνα που έχουν για το ΤΑΙΠΕΔ κυρίως μέσα από τις εμπειρίες που αποκόμισαν κατά τη συνεργασία τους με το Ταμείο. Τα τρία σημαντικότερα στοιχεία που κυριαρχούν στην εικόνα του ΤΑΙΠΕΔ είναι:
• η διαφάνεια (ισοζύγιο ικανοποίησης +85%)
• ο επαγγελματισμός και η κατάρτιση των στελεχών του (ισοζύγιο ικανοποίησης +85%)
• η διάθεση για δημιουργική συνεργασία με τους επενδυτές (ισοζύγιο ικανοποίησης +85%).
Μετά από την ανάκληση όλης της εμπειρίας της συνεργασίας, ετέθη ξανά η ερώτηση της συνολικής αξιολόγησης του ΤΑΙΠΕΔ. Αυτή τη φορά η συνολική ικανοποίηση ανήλθε στο 90%.
Στο πλαίσιο της έρευνας, ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να κάνουν μια σειρά αυθόρμητων σχολίων, προκειμένου να αναζητηθούν θετικές ή αρνητικές όψεις της εμπειρίας της συνεργασίας τους με το Ταμείο.
Στις θετικές αναφορές κυριάρχησαν η ταχύτητα και η αποτελεσματικότητα στην επίλυση προβλημάτων που ανέκυψαν και η ικανοποίηση από τη συνολική συνεργασία.
Οκτώ από τους είκοσι ερωτώμενους αναφέρθηκαν και σε αρνητικές πλευρές της συνεργασίας τους, επισημαίνοντας κυρίως τα εξής:
• προβλήματα συντονισμού δημοσίων υπηρεσιών κατά τη διάρκεια υλοποίησης της επένδυσης (π.χ. προβλήματα στη μεταφορά κυριότητας μιας ιδιοκτησίας) και
• καθυστερήσεις σε διαγωνισμούς».