Volkswagen Taigo: Θα το «ζηλέψουν» πολύ μεγαλύτερα SUV

Volkswagen Taigo: Θα το «ζηλέψουν» πολύ μεγαλύτερα SUV

Το νέο Volkswagen Taigo διαθέτει κορυφαία συστήματα υποβοήθησης οδηγού, άνεσης και ασφάλειας

2' 31" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μία από τις νέες αφίξεις στην ελληνική αγορά με ξεχωριστό ενδιαφέρον είναι το νέο SUV coupe της Volkswagen. Mε κομψό ντιζάιν, ωραίο στυλ και πολλά στοιχεία εξατομίκευσης, σε μία πολύ ανταγωνιστική κατηγορία. Το καινούργιο Taigo, βασισμένο στην αρθρωτή εγκάρσια πλατφόρμα (MQB), είναι το πρώτο κουπέ SUV της μάρκας στα compact SUV. Εντυπωσιάζει το crossover αμάξωμά του, η ψηλή θέση οδήγησης και η καθημερινή χρηστικότητά του. Εξοπλισμένο (στον βασικό εξοπλισμό) με προβολείς full LED, πλήρως ψηφιακό πιλοτήριο και συστήματα infotainment τελευταίας γενιάς (MIB3), το 4,26 μέτρων SUV θέτει νέο τεχνολογικό σημείο αναφοράς στην κατηγορία του. 

Η κουπέ σιλουέτα του Taigo

Η κουπέ σιλουέτα του Taigo ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά, με την έντονα κεκλιμένη προς τα εμπρός κολόνα C. Η πλάγια όψη χαρακτηρίζεται από ακριβείς, καλοσχεδιασμένες γραμμές, ενώ οι τονισμένοι θόλοι των τροχών επιβεβαιώνουν τον crossover χαρακτήρα του μοντέλου. Οι συμπαγείς διαστάσεις (μήκος 4,266 μέτρα, ύψος 1,518 μ., πλάτος 1,757 μ.) κρύβουν επιμελώς ένα γενναιόδωρο μεταξόνιο (2,554 μ.), που εξασφαλίζει άφθονους χώρους για πέντε επιβάτες, ενώ και ο διαθέσιμος όγκος για τις αποσκευές είναι εντυπωσιακός, στα 440 λίτρα. Ολα τα εξωτερικά στοιχεία φωτισμού είναι τεχνολογίας LED, εξασφαλίζοντας μία ιδιαίτερη φωτεινή «υπογραφή» κατά τη διάρκεια ημέρας και νύχτας. Διαθέσιμοι είναι και οι νέοι προβολείς IQ.Light LED matrix, που μάλιστα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό στην έκδοση Style. Συνδυάζονται με δύο φωτιζόμενες οριζόντιες λωρίδες, μία μπροστά και μία πίσω, οι οποίες συνδέουν τα φωτιστικά σώματα μεταξύ τους δημιουργώντας και μια οπτική σύνδεση με τα ID. μοντέλα. 

Στο εσωτερικό, πολλά στοιχεία εξοπλισμού προέρχονται αυτούσια από μεγαλύτερα μοντέλα. Ανάμεσά τους το πολυλειτουργικό τιμόνι με μοντέρνα χειριστήρια (στον βασικό εξοπλισμό) και το App-Connect Wireless (ανάλογα με τις προδιαγραφές του εξοπλισμού), που προσφέρουν κορυφαία συνδεσιμότητα. Η κεντρική κονσόλα διαθέτει χειριστήρια και ρυθμιστικά ευαίσθητα στην αφή. Ο χειρισμός του προαιρετικού Climatronic μέσω αφής ενσωματώνεται άψογα στη μοντέρνα εμφάνιση της κεντρικής οθόνης μεγάλου μεγέθους. 

Volkswagen Taigo: Θα το «ζηλέψουν» πολύ μεγαλύτερα SUV-1
Πολυτελές το εσωτερικό του Taigo, που προσφέρει στον προαιρετικό του εξοπλισμό ημιαυτόνομη οδήγηση, με ταχύτητα έως 210 χλμ./ώρα.

Σε επίπεδο κινητήρων, το Taigo διατίθεται με επιλογή από δύο τρικύλινδρους και έναν τετρακύλινδρο, με ισχύ 95, 110 και 150 ίππων, με τη μέγιστη ταχύτητα στα 183, 191 και 212 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (DSG, από ισχύ 110 ίππων). Οσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, το Taigo, διαθέτοντας ό,τι πιο σύγχρονο σε συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, προσφέρει στον προαιρετικό του εξοπλισμό ημιαυτόνομη οδήγηση, με ταχύτητα έως 210 χλμ./ώρα, χάρη στο IQ.Drive Travel Assist. Με το τελευταίο, το τιμόνι είναι ευαίσθητο στην αφή, επιβεβαιώνοντας ανά πάσα στιγμή ότι ο οδηγός είναι ενεργά παρών κατά τη λειτουργία του συστήματος – όπως ορίζεται για το Επίπεδο 2 της ημιαυτόνομης οδήγησης στην Ε.Ε. Ανάμεσα στα στάνταρ συστήματα υποβοήθησης ανήκουν το σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών City Emergency Braking και Lane Assist. Λίγα μοντέλα αυτής της κατηγορίας προσφέρουν τόσο υψηλό επίπεδο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, άνεσης και ασφάλειας. 

Το νέο Volkswagen Taigo άρχισε την εμπορική του καριέρα στην Ελλάδα, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ξεκινούν από 21.100 ευρώ για το Taigo 1.0 TSI 95PS Life με χειροκίνητο κιβώτιο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT