Φόρμουλα 1: Θρίαμβος του DRS και της ασφάλειας

Φόρμουλα 1: Θρίαμβος του DRS και της ασφάλειας

Σε μια κούρσα-διαφήμιση για τη Φόρμουλα 1 στο Σίλβερστοουν, ο Κάρλος Σάινθ με Φεράρι κατέκτησε την πρώτη νίκη στην καριέρα του, αφού οι θεατές είχαν δει με κομμένη την ανάσα σοβαρά ατυχήματα που χάρη στην παθητική ασφάλεια δεν επηρέασαν την υγεία των πιλότων.

1' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε μια κούρσα-διαφήμιση για τη Φόρμουλα 1 στο Σίλβερστοουν, ο Κάρλος Σάινθ με Φεράρι κατέκτησε την πρώτη νίκη στην καριέρα του, αφού οι θεατές είχαν δει με κομμένη την ανάσα σοβαρά ατυχήματα που χάρη στην παθητική ασφάλεια δεν επηρέασαν την υγεία των πιλότων.

Στην 150ή κούρσα του στη Φόρμουλα 1, ο γιος του Ισπανού υπερπρωταθλητή των ράλι WRC συνδύασε την πόουλ ποζίσιον με τη νίκη στο βρετανικό γκραν πρι χάρη και στο DRS (κάθε οδηγός που βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη του ενός δευτερολέπτου από το προπορευόμενο μονοθέσιο μπορεί να ενεργοποιήσει το εν λόγω σύστημα που μειώνει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις), το οποίο πρόσφερε πολλές και συνεχείς προσπεράσεις στην πρώτη τριάδα. Δεύτερος κατετάγη ο Πέρες και τρίτος ο Χάμιλτον στη 13η φορά που ανέβηκε στο βάθρο του γκραν πρι της χώρας του, κάτι που αποτελεί ρεκόρ. Ο πρωτοπόρος Μαξ Φερστάπεν έμεινε 7ος.

Ωστόσο, στη μνήμη όλων έμεινε το τρομακτικό ατύχημα που είχε ο Κινέζος πιλότος Ζου Γκουανγιού στην επταπλή καραμπόλα του πρώτου γύρου. Η Αλφα Ρομέο του τούμπαρε και σύρθηκε ανάποδα δύο φορές, καταλήγοντας στον φράχτη, αλλά ο πιλότος βγήκε σώος. Ο Αλεξ Αλμπον κατέληξε στο νοσοκομείο, προληπτικά. Εντύπωση έκανε η κίνηση του επίσης εμπλεκόμενου στην καραμπόλα Τζορτζ Ράσελ, που σταμάτησε και πήγε να δει πώς είναι ο Ζου χάνοντας το δικαίωμα να συνεχίσει.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT