Σε ακόμη μεγαλύτερα έσοδα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα προσβλέπει πλέον η πρώτη διδάξασα στον τομέα αυτόν Πρέμιερ Λιγκ. Η αγγλική ποδοσφαιρική λίγκα πρόκειται τις επόμενες ημέρες να αρχίσει διαπραγματεύσεις για τα εγχώρια δικαιώματα από το 2025-26 και μετά, μεγεθύνοντας τόσο τα πακέτα που προσφέρονται στα τηλεοπτικά δίκτυα όσο και τη διάρκεια της συμφωνίας.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του βρετανικού Τύπου που δεν έχουν διαψευσθεί, η Πρέμιερ Λιγκ σκοπεύει να βάλει στο παιχνίδι των τηλεοπτικών της δικαιωμάτων και τέταρτο δίκτυο, το DAZN, πλέον των υπαρχόντων με τα οποία έχει την τρέχουσα σύμβαση μετάδοσης, δηλαδή τα Sky Sports, TNT Sports (το πρώην BT Sports) και Amazon Prime. Πιθανότατα οι τέσσερις διεκδικητές θα δώσουν μάχη για πέντε πακέτα και όχι για επτά, όπως ισχύει τώρα, καθώς φαίνεται να «κόβεται» το μικρό σύνολο των 20 αγώνων που σήμερα έχει αναλάβει το Amazon Prime.
Στόχος των ιθυνόντων του πλέον εμπορικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου στον κόσμο είναι η σύναψη συμφωνίας-μαμούθ, πιο επικερδούς από την τρέχουσα τριετή που λήγει την επόμενη σεζόν (καλοκαίρι 2025) και είναι συνολικού ύψους σχεδόν 6 δισ. ευρώ. Αυτό θα επιτευχθεί, ελπίζει η Πρέμιερ Λιγκ, τόσο με την επέκταση της συμφωνίας από τρία σε τέσσερα έτη όσο και με παροχή περισσότερων αγώνων, μοιράζοντας τους αγώνες κάθε αγωνιστικής σε τέσσερις ημέρες, από Παρασκευή έως Δευτέρα, όπως συμβαίνει π.χ. στο ισπανικό πρωτάθλημα, και με αγώνες νωρίς το Σάββατο. Η προοπτική πάντως για αγώνα αργά το βράδυ της Κυριακής, όπως στις μεσογειακές χώρες, εγκαταλείφθηκε.
Επομένως, μπορεί να μειώνεται η τιμή ανά αγώνα που μεταδίδεται, αλλά η αύξηση του συνολικού αριθμού τους σε πάνω από 200 ανά σεζόν θα σημάνει με βεβαιότητα και την αύξηση των τελικών εσόδων από τα συμβόλαια που θα υπογράψει η Πρέμιερ Λιγκ, δείχνοντας αντιστοίχως τον δρόμο και σε άλλα μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.
Η προσπάθεια αυτή της αγγλικής λίγκας έρχεται, όμως, σε αντίθεση με την επικρατούσα άποψη περί κορεσμού στην Αγγλία, όσον αφορά τις τηλεοπτικές μεταδόσεις. Αναλυτές προβλέπουν ότι οι μνηστήρες των τηλεοπτικών πακέτων δεν θα είναι διατεθειμένοι να προσφέρουν πακτωλό χρημάτων, δεδομένης της αλλαγής τηλεοπτικών προτιμήσεων πολλών τηλεθεατών, για οικονομικούς λόγους μεταξύ άλλων.