Με έξι ειδικές διαδρομές στην ενδοχώρα της Στερεάς Ελλάδος συνεχίστηκε σήμερα το «ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις».
Εκεί… που πετάνε οι αετοί, στις πλαγιές της Οίτης και των Βαρδουσίων, ήχησαν οι μηχανές των 70 αυτοκινήτων που παίρνουν μέρος στη διοργάνωση. Η ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας βρήκε τον Οτ Τάνακ να προηγείται ενώ στην Άνω Παύλιανη 1 το αυτοκίνητο που οδηγούσαν οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος βγήκε εκτός δρόμου χωρίς όμως ο οδηγός και ο συνοδηγός να υποστούν κάποιο τραυματισμό. Στο αυριανό πρόγραμμα δεσπόζει η υπερειδική που θα πραγματοποιηθεί στον Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων «Σείριος» (21.05).
Η πρώτη ειδική διαδρομή Παύλιανη 1 επισκιάστηκε από το ατύχημα που είχαν οι Αθανασούλας – Ζακχαίος. Το ελληνικό πλήρωμα έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την πρόσκρουση σε δέντρο. Ο οδηγός και ο συνοδηγός είναι καλά στην υγεία τους αλλά το αυτοκίνητο έπαθε μεγάλη ζημιά και οι δύο Έλληνες δεν συνέχισαν στις επόμενες διαδρομές. Τον ταχύτερο χρόνο έκανε ο Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota (WRC1).
Η επόμενη… στάση ήταν η ειδική της Δάφνης και ακολούθησε η πρώτη ειδική στον «θρυλικό» Ταρζάν. Στην αγαπημένη των οδηγών διαδρομή, ο Ιάπωνας Τακαμότο Κατσούτα είχε ένα μικρό ατύχημα καθώς χτύπησε σε πέτρα και έσπασε τον τροχό του. Μετά την ολοκλήρωση της 3ης ειδικής στην κορυφή της γενικής κατάταξης βρέθηκε ο Σεμπάστιαν Οζιέ με τον Αντριάν Φουρμό στη 2η θέση.
Εορταστική ατμόσφαιρα στο «Ράλλυ των Θεών»
Το απογευματινό πρόγραμμα περιελάβανε τις ειδικές διαδρομές Άνω Παύλιανη 2, Δάφνη 2 και Ταρζάν 2. Χιλιάδες φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού – κάποιοι από πολύ νωρίς το πρωί- είχαν κατακλύσει τα σημεία όπου τα αυτοκίνητα πραγματοποιούσαν τα πιο εντυπωσιακά περάσματα προκειμένου να θαυμάσουν τις ικανότητες των πληρωμάτων και να «αποθανατίσουν» τις προσπάθειες. Σε αυτή τη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού συμμετείχαν και οι κάτοικοι της περιοχής που ήταν πρόθυμοι να δώσουν πληροφορίες αλλά και να βοηθήσουν εάν απαιτηθεί κάποια ανάγκη.
Οι ελληνικές ειδικές διαδρομές πρόσθεσαν τις δικές τους προκλήσεις στα πληρώματα. Κάποια εξ αυτών αντιμετώπισαν προβλήματα και το τέλος της ημέρας βρήκε τον Οτ Τάνακ να… οδηγεί την κούρσα ενώ ο Σεμπάστιαν Οζιέ αντιμετώπισε πρόβλημα με το turbo του Toyota Yaris Rally 1. «Πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για μια μέρα χωρίς προβλήματα, ήταν δύσκολα με τη θερμοκρασία και τις σκληρές ειδικές. Ήταν μια καλή μέρα, αλλά όλοι γνωρίζουμε τι ακολουθεί», τόνισαν οι Εσθονοί Τάνακ – Γερβεόγια. Η πρώτη τριάδα συμπληρώθηκε από δύο Hyundai, των Ντάνι Σόρντο και Τιερί Νεβίλ. Πρώτος Έλληνας, στη 16η θέση της γενικής κατάταξης είναι ο Παναγιώτης Ρουστέμης με Skoda Fabia RS. O Ζουρντάν Σερδερίδης (Ford Puma Rally1) βρίσκεται στη 18η θέση της γενικής και ο Γιώργος Κεχαγιάς (Skoda Fabia RS) είναι 21ος.
Κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας, ένα όχημα θεατή που κινείτο στη διαδρομή της Άνω Παύλιανη τυλίχθηκε στις φλόγες αλλά οι έγκαιρη επέμβαση πυροσβεστικών οχημάτων είχε ως αποτέλεσμα να μην επεκταθεί η φωτιά στο πανέμορφο, γεμάτο με έλατα, δάσος.
Η υπερειδική στον Σείριο ξεχωρίζει στο αυριανό πρόγραμμα
Το αυριανό αγωνιστικό πρόγραμμα αρχίζει με την ειδική διαδρομή Ρεγκίνι (08.16) και ακολουθούν Θήβα (10.37), Άγιοι Θεόδωροι (13.05), Λουράκι (15.46), Άγιοι Θεόδωροι 2 (17.05) και το… διαμάντι στο στέμμα της διοργάνωση θα είναι η υπερειδική στον Σ.Ε.Α. Μαλακάσας «Σείριο». Θα έχει συνολικό μήκος 1,97 χιλιόμετρα και, εκτός από τον περιβάλλοντα χώρο του σταθμού, θα διατρέχει και το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου στο ρεύμα από Λαμία προς Αθήνα.
Κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής της υπερειδικής διαδρομής του αγώνα θα πραγματοποιηθεί προσωρινή και πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας φορτηγών οχημάτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων, από την 16:00΄ ώρα του Σαββάτου έως την 06.00΄ της Κυριακής (8/9) και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας, στο τμήμα της από το ύψος του Α/Κ Αγ. Στεφάνου (χ/θ 27.960) μέχρι τη χ/θ 57.300 (όρια Ν. Αττικής – Ν. Βοιωτίας).
Η είσοδος των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην ΕΚΟ Super Special Stage είναι δωρεάν και θα γίνεται μόνο πεζή. Οι διοργανωτές προτείνουν το κοινό να φτάσει στον χώρο πριν από τις 18.00 ώστε να εξασφαλίσει θέση στάθμευσης και παρακολούθησης. Μετά τις 20:00 δε θα επιτρέπεται η είσοδος σε θεατές. Από τις 20:00 αναμένεται η άφιξη των αγωνιστικών αυτοκινήτων, τα οποία θα σταθμεύσουν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, η περίμετρος του οποίου θα είναι προσβάσιμη στους θεατές.