«Γκολ» στο πρωινό τραπέζι

Ο αρχηγός της εθνικής Αγγλίας, λίγες μέρες μετά τον Γιούργκεν Κλοπ, επένδυσε και αυτός σε startup τροφίμων διευρύνοντας το portfolio του

6' 52" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ο Χάρι Κέιν μπαίνει στα κεντρικά γραφεία της startup «3Bears» στο Μόναχο και συστήνεται στους ιδιοκτήτες, Τιμ και Καρολάιν Νίκολς.

Εν συνεχεία επιχειρεί να μιλήσει με τους νέους του συναδέλφους, ρωτώντας πού είναι το γραφείο του, αλλά αυτοί δεν ανταποκρίνονται.

Είναι ο νέος μπερδεμένος υπάλληλος στην πρώτη του μέρα στη δουλειά, που σαφώς και δεν την ξεκινά καλά αφού βάζει το φλιτζάνι καφέ με την μπάλα ποδοσφαίρου στο τραπέζι και, σαν να μην έφτανε αυτό, περιμένει να του σερβιριστεί και το αγαπημένο του πρωινό, κάτω από το καχύποπτο βλέμμα των διπλανών του λέγοντας: «Λοιπόν, υποθέτω ότι περιλαμβάνεται πρωινό…».

Αυτό είναι το περιεχόμενο ενός βίντεο 90 δευτερολέπτων, φτιαγμένο στο στυλ των κωμικών εκπομπών «The Office» και «Stromberg» και με το οποίο η γερμανοβρετανική εταιρεία δημητριακών ανακοίνωσε τη νέα της συνεργασία με τον Αγγλο ποδοσφαιριστή, που έχει κάνει εδώ και καιρό τους οπαδούς της Μπάγερν να ξεχάσουν τον Λεβαντόφσκι.

@harrykane Something different… good fun filming this with @3bears ♬ 10 minutes, meditation, sleep, mindfulness, night(951759) – Gloveity

Με πέντε γκολ σε ισάριθμα ματς στην Μπουντεσλίγκα, τέσσερα γκολ στο… αστρονομικό 9-2 επί της Ντιναμό Ζάγκρεμπ, ένα στο κύπελλο και έξι ασίστ, έχει ξεκινήσει «καυτός», και για την εταιρεία αυτές οι επιδόσεις είναι το καλύτερο διαφημιστικό προκειμένου να κάνει το εμπορικό άλμα που περιμένει.

Μαζί της, ο 31χρονος Αγγλος, τον οποίο η εθνική ομάδα θα τον βρει αντίπαλο την ερχόμενη εβδομάδα στο πλαίσιο του National League, συνεχίζει τα σταθερά βήματά του και στον επιχειρηματικό στίβο. Οπως έγινε γνωστό την περασμένη εβδομάδα, από τον ιδιοκτήτη της «3Bears» Τιμ Νίκολς, με τον Κέιν επήλθε συμφωνία προκειμένου να είναι ο μεγάλος «πρεσβευτής» της αλλά και για την αγορά ποσοστού μετοχών της.

Η Καρολάιν και ο Τιμ ίδρυσαν την εταιρεία, που παράγει κατά βάσει προϊόντα βρώμης, το 2015. Εναν χρόνο αργότερα συμμετείχαν στο startup show «The Lions’ Den» και έπεισαν την 53χρονη Αμερικανογερμανίδα ηθοποιό και τηλεοπτική παρουσιάστρια Τζούντιθ Ουίλιαμς να επενδύσει στο εγχείρημά τους, κάτι που έκαναν λίγους μήνες αργότερα και με τον 50χρονο Γερμανό επιχειρηματία Φρανκ Θέλεν.

«Ως Αγγλος που είμαι και λάτρης του ποδοσφαίρου, αυτό ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Παράλληλα είναι μια συνεργασία που δεν θα μπορούσε να είναι πιο τέλεια ευθυγραμμισμένη ως προς την ισχυρή αγγλογερμανική σύνδεση. Ως ελίτ αθλητής, ο Χάρι κατανοεί τη σημασία της υγιεινής διατροφής, υποστηρίζοντας τέλεια την αποστολή μας να δημιουργήσουμε νόστιμα προϊόντα βρώμης για μια καλύτερη ζωή. Ενας παγκόσμιος σούπερ σταρ του οποίου η επιρροή θα μας βοηθήσει να πραγματοποιήσουμε το όραμά μας να γίνουμε η μάρκα βρώμης που θα βρίσκεται σε κάθε σπίτι», ανέφερε o Τιμ Νίκολς για τη συμφωνία, που σηματοδότησε επίσης και την είσοδο των προϊόντων της εταιρείας στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

«Ως αθλητής, το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα για εμένα, και φυσικά προσέχω πολύ τι τρώω και τι τρώει και η οικογένειά μου. Οταν ανακάλυψα το “3Bears”, εντυπωσιάστηκα από το πώς ανεβάζουν το πλιγούρι βρώμης σε ένα νέο επίπεδο», ήταν τα λόγια του ποδοσφαιριστή.

Για το ιδρυτικό ζεύγος είναι εμφανείς οι παραλληλισμοί. Οι ίδιοι μετακόμισαν από την Αγγλία στο Μόναχο, ακολουθώντας την ίδια πορεία δηλαδή με τον επιθετικό της Μπάγερν. «Πάντα θεωρούσαμε ότι ένας αθλητής θα ταίριαζε τέλεια ως πρεσβευτής της εταιρείας μας, και ο λόγος για αυτό είναι προφανής, αφού οι αθλητές δίνουν προσοχή σε μια υγιεινή διατροφή», τόνισε με τη σειρά της η Καρολάιν.

Περιουσία 75 εκατ. λίρες και συνεχίζει…

Ο Κέιν έχει συγκεντρώσει τεράστια κέρδη εκτός από την ποδοσφαιρική του καριέρα και από τις δραστηριότητες εκτός γηπέδου.

Χρησιμοποιώντας καλά τα οικονομικά του, κερδίζει σημαντικά ποσά κάθε μήνα, πέρα από τον μισθό του στην «Allianz Arena».

Είναι χαρακτηριστικό πως πριν από λίγες ημέρες συμπεριλήφθηκε στη λίστα των 40 πιο πλούσιων Αγγλων ηλικίας κάτω των 40 ετών («40 Under 40») των Sunday Times. Σύμφωνα με τη λίστα, βρίσκεται στη θέση Νο 34 με περιουσία που φτάνει τα 75 εκατ. λίρες, αυξάνοντάς την θεαματικά από τα 51 εκατ. το 2022, κάτι για το οποίο έπαιξε ρόλο η μεταγραφή του στην Μπάγερν. Με τον αδελφό και ατζέντη του, Τσάρλι, έχει αναπτύξει ένα χαρτοφυλάκιο ακινήτων-μαμούθ που λειτουργεί με την επωνυμία της εταιρείας «Edward James Investments».

Σύμφωνα με τη The Sun, η επιχείρηση έχει χαρτοφυλάκιο αξίας, από τον Φεβρουάριο του 2023, περίπου 13,1 εκατ. λίρες. Επίσης έχει γίνει βασικός επενδυτής της «Reflo», μιας εταιρείας ανακύκλωσης αποβλήτων, αλλά και της «Our Pure Planet» (OPP), μιας βιώσιμης εταιρείας ακουστικών και ηλεκτρονικών.

Για όλα αυτά έχει ιδρύσει την «Harry Kane Company», η οποία διαχειρίζεται αποκλειστικά τα ποδοσφαιρικά, επιχειρηματικά και φιλανθρωπικά συμφέροντα του αρχηγού της εθνικής Αγγλίας. Με εξειδίκευση στους τομείς του αθλητισμού, των επιχειρήσεων, της ψυχαγωγίας και της φιλανθρωπίας, η ομάδα συνεργάζεται σκόπιμα με παγκόσμιες επωνυμίες, καινοτόμους και φιλανθρωπικούς οργανισμούς, για να αξιοποιήσει το προφίλ και τις πλατφόρμες του Χάρι. Σε αυτό συνεισφέρει φυσικά και το Ιδρυμα Χάρι Κέιν, που έχει ιδρυθεί πριν από δύο χρόνια με σκοπό την υποστήριξη της ψυχικής υγείας των παιδιών. «Θέλω να κοιτάξω πίσω μετά την ποδοσφαιρική μου καριέρα και να ξέρω ότι έχω βοηθήσει ανθρώπους», είναι το μότο του ποδοσφαιριστή.

Ο Κλοπ θέλει υγιή γεράματα

Σύμπτωση ή το πιθανότερο ένδειξη της αυξητικής τάσης για τον συγκεκριμένο τομέα, μόλις πριν από λίγες μέρες μια άλλη ανταγωνιστική γερμανική εταιρεία δημητριακών με έδρα το Βερολίνο, η «Wholey», με τα ίδια ακριβώς προϊόντα (μπάρες, κουάκερ, μούσλι, smoothie, κορν φλέικς κ.λπ.) ανακοίνωνε τη συνεργασία της με δύο διάσημους επενδυτές, ο ένας εξ αυτών από τον χώρο του ποδοσφαίρου. Ο λόγος για τον Γιούργκεν Κλοπ, που συνεχίζει την… αποτοξίνωσή του από τους πάγκους, και τη διάσημη Γερμανίδα ποπ τραγουδίστρια Ελένε Φίσερ.

Ο Κλοπ, ο οποίος έχει επίσης εμφανιστεί σε διαφημιστικές καμπάνιες αρκετών μεγάλων εμπορικών σημάτων, ανέλυσε τη… μακροπρόθεσμη σκέψη που έκανε, αιτιολογώντας την απόφασή του να εμπλακεί στη συγκεκριμένη βιομηχανία τροφίμων. «Η γυναίκα μου, Ούλα, και εγώ αποφασίσαμε να γεράσουμε υγιείς και σε φόρμα. Κατά τη γνώμη μας, η διατροφή παίζει κεντρικό ρόλο σε αυτό.

Ωστόσο, είμαστε μια γενιά που δεν διαθέτει και την καλύτερη τεχνογνωσία. Γι’ αυτό χρειαζόμαστε μάρκες που ανταποκρίνονται σταθερά στην ποιότητα και που οι καταναλωτές μπορούν πραγματικά να εμπιστευτούν. Μας άρεσε από την αρχή η επαγγελματική δουλειά των ιδρυτών της εταιρείας και της ομάδας τους και γρήγορα ερωτευτήκαμε τα προϊόντα τους», ανέφερε, αποκαλύπτοντας πως η απόφαση ελήφθη γύρω από ένα τραπέζι με τη σύζυγό του και τους δύο γιους του. «Κάναμε ένα οικογενειακό συμβούλιο και ήταν ξεκάθαρο πως θέλουμε να είμαστε μέρος της εταιρείας. Ετσι συνεισφέρουμε ενεργά στην προσπάθεια για μια ισορροπημένη διατροφή», είπε χαρακτηριστικά ο Κλοπ, ο οποίος εμφανίζεται στο μετοχικό σχήμα της εταιρείας συμμετέχοντας ενεργά σε έναν κύκλο χρηματοδότησης που ολοκληρώθηκε πρόσφατα και στον οποίο η εν λόγω startup συγκέντρωσε συνολικά περίπου 5 εκατ. ευρώ. Ενα ποσό το οποίο σχεδιάζει να επενδύσει κυρίως στην ανάπτυξη επωνυμίας και διανομής.

Η «Wholey» έχει συνδεθεί στενά με τον αθλητισμό από την ίδρυσή της. Οι δύο ιδιοκτήτες της, οι αδελφοί Σταχρ, ήταν παίκτες του χόκεϊ και τα προϊόντα τους αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των διατροφικών προγραμμάτων πολλών ποδοσφαιρικών συλλόγων, συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων συλλόγων όπως η Μπορούσια Ντόρτμουντ, η Μπάγερν Μονάχου αλλά και η εθνική ομάδα της Γερμανίας. «Το γεγονός ότι η οικογένεια Κλοπ βασίζεται τώρα σε εμάς, μας επιβεβαιώνει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο», τόνισαν μετά τη συμφωνία.

Ο Γκέτσε παίζει… μπάλα σε 20 startups

Στη Γερμανία δεν είναι ασυνήθιστο το φαινόμενο οι ποδοσφαιριστές να διαφημίζουν startups εταιρείες ή ακόμα και να επενδύουν σε αυτές. Το να είναι ένας διεθνώς αναγνωρισμένος σταρ με 8 εκατ. followers στο Instagram σίγουρα είναι αποδοτικό και για τις δ;yο πλευρές όταν δίνουν τα χέρια. Το έχουν κάνει μεταξύ άλλων ο Τόνι Κρος, ο Μπάστιαν Σβaϊνστάιγκερ, ο Μάνουελ Νόιερ, ενώ στην πρώτη γραμμή βρίσκεται ο Μάριο Γκέτσε.

Το χαρτοφυλάκιο του ανθρώπου που με το τέρμα του στον τελικό με την Αργεντινή χάρισε στα «πάντσερ» το Μουντιάλ του 2014 περιλαμβάνει περισσότερες από 20 επενδύσεις startup, με τη σπουδαιότερη να αφορά την εταιρεία κάνναβης «Sanity Group». Ξεκίνησε με καταναλωτικές επωνυμίες όπως εταιρείες διατροφής και ευεξίας, αλλά έκτοτε επεκτάθηκε σε ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών ,όπως το καινοτόμο web3 και οι εταιρείες βιωσιμότητας.

Χαρακτηριστική είναι η εταιρεία με έδρα το Λος Αντζελες και τη Νέα Υόρκη που ονομάζεται «Remedy Place» και ασχολείται με κέντρα ευεξίας. Αν και για τους Αμερικανούς αθλητές θεωρείται φυσιολογικό να ασχολούνται τόσο έντονα με τις επιχειρήσεις και τις επενδύσεις, ο Γκέτσε εκτιμά ότι η Ευρώπη είναι ακόμα 5-10 χρόνια πίσω από αυτές τις τάσεις λόγω της διαφορετικής κουλτούρας των χωρών και των διαφορετικών γλωσσών.

Ωστόσο ο άσος της Αϊντραχτ Φρανκφούρτης μελετά συνεχώς τους Αμερικανούς αθλητές θέλοντας να κατανοήσει πώς εξελίσσονται επιχειρηματικά παρά το γεγονός πως, όπως λέει, «πρέπει να είσαι ταχυδακτυλουργός για να μπορείς να το κάνεις, ευρισκόμενος συνεχώς στον δρόμο ως ποδοσφαιριστής και να φροντίζεις τα παιδιά σου. Είναι σαν να παίζεις ταυτόχρονα σε 15 διαφορετικά γήπεδα».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT