Το «Gilmore Girls» μέσα από το βιβλίο της… γιαγιάς Εμιλι

Το «Gilmore Girls» μέσα από το βιβλίο της… γιαγιάς Εμιλι

Η Κέλι Μπίσοπ που υποδύθηκε την Εμιλι Γκίλμορ στην επιτυχημένη αμερικανική σειρά «Οικογένεια Γκίλμορ» αποκαλύπτει μέσα από τα απομνημονεύματά της «The Third Gilmore Girl», όλα όσα αγάπησε (και όχι) στην τηλεοπτική παραγωγή

το-gilmore-girls-μέσα-από-το-βιβλίο-της-γιαγιά-563240521

Με τον ρόλο αυτό απέκτησε εκατομμύρια θαυμαστές σε όλο τον κόσμο. Μετά από μια σημαντική καριέρα, πρώτα στον χορό και στη συνέχεια στην υποκριτική, η Κέλι Μπίσοπ υποδύθηκε την Εμιλι Γκίλμορ στη δημοφιλή αμερικανική κοινωνική τηλεοπτική σειρά της Εϊμι Σέρμαν – Παλαντίνο από το 2000, «Οικογένεια Γκίλμορ» (Gilmore Girls). Ηταν η καταπιεστική και σνομπ πλούσια μητέρα της Λόρελαϊ και γιαγιά της Ρόρι, την οποία το κοινό αγαπούσε να μισεί, καθώς παρά την αυταρχικότητα του χαρακτήρα της, ήταν εμφανής η προσπάθεια να προστατεύσει την οικογένειά της. 

Η Μπίσοπ λάτρεψε την Εμιλι -όπως και το σενάριο της σειράς- από την πρώτη στιγμή, δηλώνοντας σε συνεντεύξεις της ότι πρόκειται για πολύ καλή τηλεόραση. Περίπου 24 χρόνια μετά την πρεμιέρα του «Gilmore Girls» στο δίκτυο The WB η 80χρονη Αμερικανίδα ηθοποιός, που πριν την εμφάνισή της σε τηλεοπτικές παραγωγές συμμετείχε σε παραστάσεις του Μπρόντγουεϊ και βραβεύθηκε με Τόνι (1976) για την ερμηνεία της ως Σίλα στο μιούζικαλ «A Chorus Line», κυκλοφόρησε τα απομνημονεύματά της με τίτλο «The Third Gilmore Girl» (εκδ. Gallery Books) όπου μας προσκαλεί στο δικό της συναρπαστικό ταξίδι.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gallery Books Group (@gallerybooks)

Στο βιβλίο που κυκλοφόρησε στην Αμερική πριν από λίγες μέρες, η ηθοποιός καταγράφει τα γεγονότα που σημάδεψαν τη ζωή της: την παιδική ηλικία, τα πρώτα της βήματα στη βιομηχανία του θεάματος και τις επιτυχίες που γνώρισε μέχρι τον γάμο της, την άμβλωση στην οποία υποβλήθηκε και τα δικαιώματα των γυναικών στο παρελθόν και σήμερα. Ωστόσο, ένα μεγάλο μέρος του «The Third Gilmore Girl» αφορά τον ρόλο της Εμιλι Γκίλμορ και τα γυρίσματα της σειράς των Εϊμι Σέρμαν και Νταν Παλαντίνο τη χρονική περίοδο από το 2000 έως το 2007. «Δεν υπάρχει τίποτα το προσποιητό στην Εϊμι, ούτε ίχνος ανειλικρίνειας, πολιτικού προσανατολισμού ή αοριστολογία. Πρόκειται απλά για μια γυναίκα που γνώριζε την αξία της δουλειάς της και την ποιότητα του πρότζεκτ της. Ηταν από την αρχή σαφές σε όλους πώς θα έπρεπε να είναι η σειρά», γράφει η Μπίσοπ για τη δημιουργό του «Gilmore Girls», απόσπασμα που δημοσιεύθηκε και στην εφημερίδα Los Angeles Times. 

Αλλά εκτός από τη συνεργασία της με την Παλαντίνο, η ηθοποιός αποκαλύπτει πλοκές του σεναρίου με τις οποίες ήταν σύμφωνη και άλλες για τις οποίες αδιαφορούσε. 

Λουκ vs Κρίστοφερ

Οι θαυμαστές της σειράς επέλεξαν σχεδόν από την αρχή τον σύντροφο με τον οποίο επιθυμούσαν να αναπτύξει συναισθηματική σχέση η Λόρελαϊ (Λόρεν Γκράχαμ) και αυτός δεν ήταν άλλος από τον ιδιοκτήτη εστιατορίου Λουκ Ντέινς (Σκοτ Πάτερσον). Μάλιστα, με την εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μετά το τέλος της σειράς, τα διαδικτυακά ντιμπέιτ γέμιζαν κάθε σχετική ιστοσελίδα και χάσταγκ προτιμώντας τον Λουκ από τον πατέρα της Ρόρι, Κρίστοφερ (Ντέιβιντ Σάτκλιφ) που ήταν απών από τη ζωή τους. 

«Υποστήριζα τον Λουκ. Δεν ήταν μόνο το γεγονός ότι αγαπούσε πραγματικά τη Λόρελαϊ αλλά καταλάβαινε ότι δίπλα του βρισκόταν μια ιδιαίτερη γυναίκα την οποία και”κέρδισε”. Μου άρεσε πολύ να τους βλέπω μαζί», γράφει η Μπίσοπ. 

Ο κατάλληλος σύντροφος για τη Ρόρι

Οσο για τη δεύτερη διαδικτυακή «διαμάχη» που συνεχίζεται ακόμα και στις μέρες μας και αφορά τον κατάλληλο σύντροφο της Ρόρι, η συγγραφέας τρέφει αδυναμία στον Λόγκαν Χάντσμπεργκερ (Ματ Ζούκρι). Η Ρόρι γνώρισε τον εύπορο Λόγκαν κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο Γέιλ και παρά τη θυελλώδη σχέση τους, οι δυο τους κατάφεραν να παραμείνουν ζευγάρι για μεγάλο διάστημα. Οσοι παρακολουθούσαν τη σειρά, βάζουν στο ρινγκ τον σχολικό έρωτα της Ρόρι, Ντιν (Τζάρεντ Πανταλέσκι), το εφηβικό ειδύλλιο με τον επαναστάτη Τζες (Μάιλο Βεντιμίλια) και τον Λόγκαν. «Πάντα υποστήριζα τον Λόγκαν. Ολοι οι νεαροί ηθοποιοί στη σειρά ήταν εκπληκτικοί μπροστά και πίσω από την κάμερα, αλλά αρκετοί είχαν αγορίστικη συμπεριφορά. Ο Λόγκαν είχε μια διαφορετική προσέγγιση, ήταν άνδρας και πίστευα ότι ταίριαζε απόλυτα με την Ρόρι», αναφέρεται στο βιβλίο. 

Η αποτυχημένη έβδομη σεζόν

Ελάχιστοι είναι οι θαυμαστές ανά τον κόσμο που εκτιμούν την έβδομη και τελευταία σεζόν της σειράς, η οποία διήρκησε από το 2006 έως το 2007. Οι δημιουργοί Εϊμι Σέρμαν και Νταν Παλαντίνο αποχώρησαν μετά τον έκτο κύκλο επεισοδίων καθώς υπήρξε ασυμφωνία στις διαπραγματεύσεις για το συμβόλαιο. Κι ενώ το στούντιο της Warner Bros ανέθεσε τη σειρά σε νέα ομάδα σεναριογράφων, η Μπίσοπ θυμάται το κλίμα που επικρατούσε στα γυρίσματα. «Το Gilmore Girls έμοιαζε αδιάφορο από τη μια εβδομάδα στην άλλη, όπως όταν ο αέρας φεύγει σιγά σιγά από ένα μεγάλο και αστραφτερό μπαλόνι. Μπορούσαμε να καταλάβουμε ότι δεν θα επιστρέφαμε μετά από αυτόν τον κύκλο επεισοδίων, παρόλο που κανείς δεν ήθελε να το πει δημόσια». 

«A Year in the Life»

Οταν το 2014 προστέθηκε στην ταινιοθήκη του Netflix, η σειρά γνώρισε μια αναπάντεχη επιτυχία. «Οχι μόνο όσοι ήταν πιστοί θαυμαστές από το 2000 παρακολούθησαν ξανά τα επεισόδια στην πλατφόρμα, αλλά και ολόκληρες νέες γενιές είχαν την ευκαιρία να ερωτευτούν τη σειρά», αναφέρει η Μπίσοπ. 

Το μεγάλο αυτό ενδιαφέρον από διαφορετικές γενιές, οδήγησε το 2015 σε μια επανένωση των συντελεστών και ηθοποιών. Λίγους μήνες μετά ανακοινώθηκε η επιστροφή του «Gilmore Girls» με τέσσερα νέα επεισόδια στην πλατφόρμα του Netflix. Το «A Year in the Life» αποτέλεσε τη συνέχεια της ιστορίας όπως την οραματιζόταν η Παλαντίνο από την αρχή. Οι κριτικοί συμπάθησαν το πρότζεκτ, αλλά οι θαυμαστές «απογοητεύτηκαν από τις εκκρεμότητες που άφησε το σενάριο». Οσον αφορά τις περίφημες τέσσερις λέξεις «μαμά, είμαι έγκυος» μεταξύ Λόρελαϊ και Ρόρι λίγο πριν τους τίτλους τέλους, η ηθοποιός γράφει: «Μου φάνηκαν περισσότερο ενδιαφέρουσες παρά εξοργιστικές καθώς πυροδότησαν συζητήσεις μεταξύ των θεατών όσον αφορά τον πατέρα του παιδιού της εγκυμονούσας Ρόρι αλλά και τις επιπτώσεις σε περίπτωση που ο πατέρας δεν μπορούσε να συμμετάσχει στη ζωή του μωρού». 

Φωτ. Robert Voets/Netflix

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT