Το αστικό χιπ χοπ και ο «οικείος» χώρος στο Φεστιβάλ Καλαμάτας
Σχέδια διαφυγής και φανταστικές απόπειρες απόδρασης
Ποιο είναι τελικά το πιο ισχυρό στοιχείο, αυτό που πρώτο τραβά το μάτι του θεατή στην έκθεση «Free from what» [ελεύθερη/ος/οι από τι] της Μαρίας Παπανικολάου;
Στον καμβά το τελευταίο ίχνος της Δημοτικής Αγοράς του Πειραιά
Ανάμεσα στο 1963 και το 1978, όταν ο ζωγράφος Φίλιπ Τάρλοου έμενε στην Ελλάδα, τα ερεθίσματα που έδινε η ελληνική ζωή ήταν πολλά.
Η περιφέρεια στο επίκεντρο
Παρουσιάστηκε το πρόγραμμα «Ολη η Ελλάδα, ένας πολιτισμός».
ΒΙΒΛΙΟ
Μέσα στους φανταστικούς κόσμους του σπουδαίου Φρανκ Φραζέτα
Με τον ερχομό του 20ού αιώνα και την ακμή των γραφικών τεχνών, η «τέχνη του φανταστικού» μπήκε σε μια ζωηρή περίοδο υψηλής δημιουργίας.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Αγνωστος Μπασκιά στην Ελβετία
Tο Fondation Beyeler αποκαλύπτει για πρώτη φορά οκτώ έργα μεγάλης κλίμακας που δημιούργησε ο ζωγράφος στη Μόντενα.
Η γλώσσα και οι θυσίες των νέων ζωγράφων
«Σε μια εποχή τόσο κατακερματισμένη, δεν μπορούμε να μιλάμε για κοινά αισθητικά ή μεθοδολογικά εργαλεία», λέει ο επιμελητής Θεόφιλος Τραμπούλης.
«Μπουκαδόροι» στην Κομαντατούρ
Ενα τάμπλετ και ένα διαδραστικό video walk μας μεταφέρουν στα κρατητήρια της Κοραή 4, τον Ιούνιο του 1944.
Μάκης Θεοφυλακτόπουλος: Αναζητώντας τον σκοτεινό πυρήνα της ανθρώπινης φύσης
Ο Μάκης Θεοφυλακτόπουλος, που έφυγε αιφνιδίως από τη ζωή προχθές σε ηλικία 84 ετών, παρήγαγε στιβαρό έργο και ως καθηγητής ζωγραφικής υπήρξε σημείο αναφοράς.
Πού πήγε η… νεκρή φύση του Βαν Γκογκ;
Μυστήριο γύρω από πίνακα του σπουδαίου ζωγράφου, ο οποίος πέρασε σε κινεζικά χέρια έπειτα από δημοπρασία και έκτοτε εξαφανίστηκε. Αλλά δεν είναι ο μόνος…
Η μεταπολεμική Αθήνα στην Εθνική Πινακοθήκη
Ομαδική έκθεση για το αστικό βίωμα μέσα από το βλέμμα 78 δημιουργών εικαστικών και κινηματογραφιστών με 202 έργα και 22 ταινίες.
Μυστήριο 3: Από την Ελευσίνα με αγάπη
Η έκθεση συνδέει μνήμη και εμπειρία, χώρο και χρόνο, παρελθόν και παρόν και προτείνει επιπλέον μια ψυχογεωγραφική ανάλυση της πόλης.
Βλέπουν την κόλαση και όχι την Εδέμ
Η κόλαση και όχι η Εδέμ προσελκύει περισσότερα βλέμματα στο τρίπτυχο αριστούργημα του Ιερώνυμου Μπος που εκτίθεται στο Πράδο της Μαδρίτης.
Ο Χρόνης Μπότσογλου «επιστρέφει» στην Ανδρο για ένα καλοκαίρι
Με δύο πολύ διαφορετικά κομμάτια της τέχνης, «με δύο διαφορετικούς κόσμους» όπως είπε η Μαρία Κουτσομάλλη-Μορώ, υπεύθυνη Συλλογής Ιδρύματος Β&Ε Γουλανδρή, ασχολείται τους προσεχείς μήνες το ίδρυμα.
Ο «μπαρόκ» και αινιγματικός ιδιωτικός κόσμος της Ελενας Κυρκιλή
Η Ελενα Κυρκιλή γεννά παλίμψη στα μνήμης και ομορφιάς.