Καλλιτεχνική πρόταση με τόλμη, φως και υπόγειο νεύρο
Δύο γυναίκες δυνατές στον χρόνο
Εκθεση με έργα της Ρένας Παπασπύρου και της Ασπας Στασινοπούλου, σημαντικών εκπροσώπων του ελληνικού μοντερνισμού.
Ο άνθρωπος και η φύση
Η επέτειος των 250 χρόνων από τη γέννηση του κορυφαίου Γερμανού ρομαντικού ζωγράφου Κάσπαρ Νταβίντ Φρίντριχ (1774-1840) πυροδοτεί σειρά εκθέσεων και αφιερωμάτων διεθνώς, στη διάρκεια της διετίας 2024-25.
Οι Δελφοί υποδέχονται τα κεραμικά του Πικάσο
Εκθεση με κεραμικά και αφίσες που φιλοτέχνησε ο Ισπανός καλλιτέχνης.
ΒΙΒΛΙΟ
Ο Κάφκα… σε σκίτσα
Με αφορμή την έκθεση αφίσας «Komplett Kafka», στο πλαίσιο του «Ετους Κάφκα», η «Κ» συνομιλεί με τη διευθύντρια του Ινστιτούτου Γκαίτε Θεσσαλονίκης και τον εικονογράφο Νίκολας Μάλερ που προσέγγισε τη ζωή του απαράμιλλου συγγραφέα με χιούμορ και… σκοτεινιά.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Εκπληρώνοντας την επιθυμία για δημιουργία
Το πρώτο μέρος της έκθεσης, αφιερωμένης στην Αλεξ Μυλωνά, περιλαμβάνει ντοκουμέντα της συνεργασίας της καλλιτέχνιδος το 1976 με την κόρη της.
Η Αναγέννηση του Βορρά, μια ιστορία της Ευρώπης
Στη Βιέννη, στο Μουσείο της Ιστορίας της Τέχνης, έχει εγκαινιαστεί μια έκθεση αφιερωμένη στην Αναγέννηση του Βορρά, σε αντιδιαστολή με την πιο γνωστή στις λεπτομέρειές της Αναγέννηση της Ιταλίας.
Καρφώνοντας τον καμβά της Γιόκο Ονο
Η «Κ» στη μεγάλη, διαδραστική έκθεση της Tate Modern του Λονδίνου.
Πινακοθήκη Ιωαννίνων: Η γυναίκα με το βάζο… σε νάιλον
Η στέγη στάζει και η υγρασία απειλεί έργα κορυφαίων Ελλήνων καλλιτεχνών.
Μαρκ Ρόθκο: Παράθυρα στο χρώμα και στο φως
Η «Κ» επισκέπτεται τη μεγάλη ρετροσπεκτίβα του ζωγράφου στο Fondation Louis Vuitton στο Παρίσι.
Το χρώμα της θεομηνίας
Η καταιγίδα «Daniel» του πήρε το σπίτι και εκείνος ζωγράφισε τις αναμνήσεις του.
Η αδιόρατη Αθήνα στη ζωγραφική του Γιώργου Κρανίου
Η προσωπική ερμηνεία της Αθήνας την οποία προχωρεί στη νέα έκθεσή του ο εικαστικός Γιώργος Κρανίου προεκτείνει μια ανοικτή συζήτηση και εμβαθύνει μια κοινή συνείδηση.
Ρίτσαρντ Σέρα: Ενας δημιουργός μνημειακών κόσμων από χάλυβα
«Νομίζω ότι η γλυπτική, αν μπορεί να κάνει κάτι, είναι να δημιουργήσει τον δικό της χώρο και χρόνο, ο οποίος έρχεται σε αντίθεση με τον δεδομένο χώρο και χρόνο όπου παρουσιάζεται», είπε κάποτε ο γλύπτης Ρίτσαρντ Σέρα (1938-2024).
Η κλιματική κρίση και οι «πρώτες ύλες» της
Μια διαφορετική έκθεση στο Ρέθυμνο.
Στη σκιά «πανταχού παρούσα»
Εκθεση για την πρώτη Ελληνίδα σκηνογράφο Μαριλένα Αραβαντινού στην ΕΒΕ.