Η ανακαίνιση του Hilton του 21ου αιώνα ξεκινάει από το νέο όνομα: The Ilisian

Η ανακαίνιση του Hilton του 21ου αιώνα ξεκινάει από το νέο όνομα: The Ilisian

Για πολλούς Αθηναίους, το Hilton δεν ήταν ξενοδοχείο. Ηταν σαν το σπίτι μας. Και τι δεν έχουμε ζήσει εκεί μέσα: ξενύχτια, χορούς, φλερτ, πρωινά Πρωτοχρονιάς στο «Βυζαντινό», καλοκαιρινά μεσημέρια Σαββάτου στην πισίνα, επαγγελματικά ραντεβού. Το κουρμπαριστό του σουλούπι ήταν μια «αγκαλιά» για την πόλη και τους κατοίκους της που κράτησε 60 χρόνια.

3' 34" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Για πολλούς Αθηναίους, το Hilton δεν ήταν ξενοδοχείο. Ηταν σαν το σπίτι μας. Και τι δεν έχουμε ζήσει εκεί μέσα: ξενύχτια, χορούς, φλερτ, πρωινά Πρωτοχρονιάς στο «Βυζαντινό», καλοκαιρινά μεσημέρια Σαββάτου στην πισίνα, επαγγελματικά ραντεβού. Το κουρμπαριστό του σουλούπι ήταν μια «αγκαλιά» για την πόλη και τους κατοίκους της που κράτησε 60 χρόνια. Ακόμα και το πατρικό μας, όμως, αν δεν το ανακαινίσουμε κάποια στιγμή έρχεται ο χρόνος και το ρημάζει. H νοσταλγία δεν αρκεί για να το συντηρεί όπως πρέπει. Το Hilton στάθηκε τυχερό από τη γέννησή του μέχρι σήμερα διότι ήταν πάντα σε καλά χέρια. Tην περασμένη Πέμπτη έγινε μια παρουσίαση κατά την οποία ο πρόεδρος της ΤΕΜΕΣ και βασικός μέτοχος της Ionian Hotel Enterprises, Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, παρουσία του πρωθυπουργού και εκπροσώπων της πολιτικής και επιχειρηματικής ζωής της χώρας, μας έδωσε μια πρώτη εικόνα για το μέλλον του ιστορικού ξενοδοχείου. Και πρώτα από όλα το νέο του όνομα: The Ilisian. Ανατρεπτικό αν σκεφτεί κανείς ότι το Hilton βάφτισε μια ολόκληρη γειτονιά και τώρα οι ρόλοι αντιστράφηκαν με τον ποταμό Ιλισό να είναι ο νονός.

Η ανακαίνιση του Hilton του 21ου αιώνα ξεκινάει από το νέο όνομα: The Ilisian-1
Η Ιζαμπέλ Κουντούρ, Style Director στους Financial Times στο ένθετο «How to Spend It», μίλησε για τη νέα διεθνή αύρα της Αθήνας και το πολιτιστικό της κεφάλαιο.

Hταν –νομίζω– η πρώτη φορά που μια τέτοια εκδήλωση γινόταν σε εργοτάξιο, γεγονός που έδινε το προνόμιο στους παρευρισκομένους να δουν πρώτοι τι γίνεται πίσω από τα προστατευτικά καλύμματα της οικοδομικής δραστηριότητας. Οσο για την αφόρητη ζέστη, υπήρχε η πρόνοια δεκάδων ανεμιστήρων που μαζί με τις τέντες και τα μπαρ πρόσφεραν μια αίσθηση δροσιάς (τα άπερολ έγιναν ανάρπαστα). Από τα βίντεο και τις ομιλίες έγινε αμέσως αισθητό πως το τοπόσημο φιλοξενίας των Αθηνών αναβαθμίζεται έτσι ώστε να ταιριάξει στις νέες ανάγκες του τουρισμού του 21ου αιώνα. Το ιστορικό κτίριο, που στέγαζε το Hilton Athens από το 1963, μετεξελίσσεται σε ένα οικοσύστημα των βραβευμένων brands Conrad και Waldorf Astoria της Hilton, με χώρους γαστρονομίας, ψυχαγωγίας, ευεξίας, αγοράς αγαθών, καθώς και μια σύγχρονη λέσχη μελών. Και βέβαια, εκτός από 278 δωμάτια και σουίτες, θα έχει και 55 κατοικίες οι οποίες ήδη έχουν όλες πωληθεί.

Η ανακαίνιση του Hilton του 21ου αιώνα ξεκινάει από το νέο όνομα: The Ilisian-2
Η Ελλη Χατζιώτη, η οποία ήταν διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων του Hilton Athens για πάνω από 30 χρόνια, είχε να διηγηθεί πολλές ιστορίες από το λαμπρό παρελθόν.

«Αισθανόμαστε την ευθύνη της αναγέννησής του, ώστε να συνεχίσει να αποτελεί έναν αγαπημένο προορισμό, δημιουργώντας αναμνήσεις για μια ζωή. Φιλοδοξία μας είναι να αποτελέσει ένα σημείο συνάντησης και έμπνευσης όπου οι διεθνείς επιρροές δένουν αρμονικά με τον τοπικό του χαρακτήρα», είπε ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, ο οποίος αποκάλυψε πως δέχθηκε πιέσεις να μην πειράξει το όνομα, ωστόσο θεώρησε πως η αλλαγή κόμιζε και τη νέα εποχή για το ξενοδοχείο. Ο πρωθυπουργός πύκνωσε το μήνυμά του σε μια ευχή: Το Ilisian να αποτελέσει μνημείο του 21ου αιώνα, όπως το Hilton υπήρξε μνημείο του 20ού αιώνα, να επαναπατρίσει Ελληνες που ζουν στο εξωτερικό και να προσελκύσει ξένους που θέλουν να μείνουν στην πατρίδα μας. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε με θερμότατα λόγια στον σπουδαίο ρόλο του Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλου. Αλλωστε το μήλο θα πέσει κάτω από τη μηλιά. Είναι ο άξιος γιος του καπτάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλου που μεταμόρφωσε τη Μεσσηνία με το Costa Navarino.

Η ανακαίνιση του Hilton του 21ου αιώνα ξεκινάει από το νέο όνομα: The Ilisian-3
Ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος στο βήμα της εκδήλωσης στην οποία έδωσαν το «παρών» εκπρόσωποι της πολιτικής και επιχειρηματικής ζωής της χώρας.

Την παράσταση στην παρουσίαση έκλεψαν δύο κυρίες: η Ελλη Χατζιώτη, πρώην διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων του Hilton Athens για πάνω από 30 χρόνια, και η Ιζαμπέλ Κουντούρ, Style Director στους Financial Times στο ένθετο «How to Spend It». Η πρώτη, με ιστορίες από το παρελθόν και η δεύτερη με αναφορές για τη νέα διεθνή αύρα της Αθήνας, το πολιτιστικό της κεφάλαιο, την άνθηση της τέχνης που κάνει την πόλη δελεαστική για τους πλέον ποιοτικούς ξένους επισκέπτες. Εκ μέρους της Hilton μίλησε ο Senior Vice President & Global Category Head, Luxury Brands, Ντίνο Μάικλ, ενώ στα οικονομικά οφέλη που θα έχει η Αθήνα αναφέρθηκε ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιώς Νικόλαος Γεωργόπουλος.

Στην εκδήλωση, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις σημαντικές στιγμές μιας πορείας 60 χρόνων και να αναβιώσουν προσωπικές μνήμες. Απόλαυσαν μια σειρά animated έργων τέχνης που δημιούργησε ο διεθνώς καταξιωμένος σκηνοθέτης, χορογράφος και εικαστικός καλλιτέχνης Δημήτρης Παπαϊωάννου, «ζωντανεύοντας» τα εγχάρακτα σύμβολα του Μόραλη. Και τι πιο ταιριαστό από το ότι οι προσκεκλημένοι πήραν δώρο μια μουσειακής ποιότητας εκτύπωση της εμβληματικής εγχάρακτης σύνθεσης του ξενοδοχείου.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT