Στη Νίσυρο η Πρόεδρος της Δημοκρατίας για την επέτειο της Επανένωσης
Το Rolex Arts Festival φέρνει μετρ και μαθητές στην Αθήνα τον Μάιο
Eίναι από τις γνωστότερες εταιρείες ωρολογοποιίας στον κόσμο. Ομως αυτό που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι είναι πως η Rolex έχει καλλιεργήσει εδώ και δεκαετίες ιδιαίτερη σχέση με τον πολιτισμό.
O όμιλος Ηρακλής κοντά στην Ενωση «Μαζί για το Παιδί» μέσω της τέχνης
Είναι μια ομπρέλα δέκα κοινωφελών σωματείων με πιστοποιημένο και αποδεδειγμένο κοινωνικό έργο προς όφελος των παιδιών.
Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Η Μεγάλη Εβδομάδα ήρθε νωρίτερα φέτος
Το βαρύτατο εθνικό πένθος που σκέπασε όλη την Ελλάδα άφησε και το αποτύπωμά του στην εορτασμό μιας εκ των σημαντικότερων ημερών για την Εκκλησία, της Κυριακής της Ορθοδοξίας.
ΑΘΗΝΑΙΚΑ PLUS
Αποχαιρετώντας μια έκθεση που έγραψε ιστορία
«Και τώρα; Τι θα απογίνουμε δίχως την έκθεση για τη Μικρασία;», έλεγαν στους επιμελητές του Μουσείου Μπενάκη απόγονοι αυτής της ξεχωριστής γενιάς, που αν και ήρθε ξεριζωμένη και ξυπόλυτη από τις παλιές πατρίδες, «πλούτισε» την Ελλάδα.
Ο Αλέκος Φασιανός «επιστρέφει» στην Ιταλία έπειτα από 47 χρόνια
Ο Αλέκος Φασιανός (1935-2022) ήταν o Ελληνας που άπλωσε τα ζωγραφικά του φτερά σε όλη την οικουμένη. Από νωρίς στην πορεία του έχαιρε αναγνώρισης πρώτα στη Γαλλία και γενικά στην Ευρώπη, αργότερα στις ΗΠΑ και σε όλον τον κόσμο.
Ξανάρχισαν οι «Καταθέσεις Πολιτισμού» στην Τράπεζα της Ελλάδος
Ηταν μια απόφαση του Γιάννη Στουρνάρα: η Τράπεζα της Ελλάδος να αποκτήσει εξωστρέφεια προβάλλοντας παράλληλα και το πολιτιστικό της προφίλ πέραν του –δεδομένου– οικονομικού έργου το οποίο υπαγορεύεται από την αποστολή της.
Έκθεση στη Βιβλιοθήκη του ΚΠΙΣΝ για τις εννέα παραλλαγές του επιτάφιου θρήνου
Η ζωή κάνει περίεργες στροφές. Οταν ο καλλιτέχνης Γιάννης Κονταράτος ετοίμαζε μια ενότητα έργων με θέμα την απώλεια και τον επιτάφιο θρήνο για να παρουσιαστεί στην Εθνική Βιβλιοθήκη στο ΚΠΙΣΝ, καθώς πλησιάζαμε προς το Πάσχα, δεν του περνούσε από το μυαλό ότι θα αφιερωνόταν στη μνήμη του γενικού της διευθυντή Φίλιππου Τσιμπόγλου. Νεότατος και ακμαίος, […]
Το νέο Πολυκεντρικό Μουσείο Αιγών, πύλη εισόδου στον κόσμο του Φιλίππου και του Αλεξάνδρου
Τα γεννητούρια ενός νέου μουσείου είναι σπουδαία υπόθεση. Ο επισκέπτης περνάει το κατώφλι και νιώθει ότι η ιστορία του παρουσιάζεται μέσα σε ολοκαίνουργιο «ένδυμα».
Πολυδιάστατα έργα Γαΐτη και Σίμωσι στο Ίδρυμα Θεοχαράκη
Τα έργα των μεγάλων καλλιτεχνών δεν είναι ποτέ στατικά ή μονοδιάστατα. Oι πίνακες του Γαΐτη που παρουσιάζονται αυτήν την περίοδο στο Ιδρυμα Θεοχαράκη αναγιγνώσκονται διαφορετικά από κάθε γενιά. Τα τόσο οικεία και αναγνωρίσιμα ανθρωπάκια του γεννήθηκαν για να δώσουν διέξοδο σ’ ένα δημιουργό που θα συμπλήρωνε φέτος τα 100 χρόνια.
«Διδάσκαλος του Γένους» ανακηρύχθηκε ο καθηγητής Γιώργος Πρεβελάκης
Στις 12 Φεβρουαρίου, λίγο πριν το πέρας της κυριακάτικης λειτουργίας στη Μητρόπολη του Αγίου Στεφάνου στο Παρίσι, ο καθηγητής Γιώργος Πρεβελάκης αναγορεύτηκε σε Αρχοντα-Διδάσκαλο του Γένους με απόφαση του Οικουμενικού Πατριάρχη.
Έλληνας ο Κέβιν Φέδερστοουν
Ανθρωπος που έχει αφιερώσει τη ζωή του στην Ελλάδα, ο Κέβιν Φέδερστοουν, καθηγητής Σύγχρονων Ελληνικών Σπουδών και Ευρωπαϊκής Πολιτικής στο LSΕ, κάτοχος της έδρας «Ελευθέριος Βενιζέλος», έλαβε τιμητικά την ελληνική ιθαγένεια.
Μια φιλανθρωπική βραδιά για την ενίσχυση της Save a Greek Stray
Είναι μια οργάνωση που έχει ταχθεί με αφοσίωση στην προστασία των αδέσποτων ζώων μέσα από ένα πλέγμα ολιστικής προσέγγισης: από ειδικό καταφύγιο ώστε να υπάρχει περίθαλψη, στείρωση, στέγη και τροφή έως την ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης και την προσέλκυση εθελοντών.
Η ιαματική δύναμη του στίχου της Λίνας Νικολακοπούλου και του Παρασκευά Καρασούλου στο Καφεθέατρο
«Το τραγούδι είναι δύσκολο άθλημα. Πρέπει μέσα σε τρία λεπτά να προλάβει να στοχεύσει κατευθείαν στην καρδιά», έλεγε συγκινημένη η Λίνα Νικολακοπούλου μετά το τέλος της παράστασης «Ανάσα μου κι αέρα» το περασμένο Σάββατο.
Σε κλίμα βαθιάς συντριβής το ύστατο χαίρε στον Μωυσή Ελισάφ
Τον τελευταίο καιρό, ο λιτοδίαιτος Μωυσής Ελισάφ έχανε συνεχώς βάρος. Ηταν γιατρός ο ίδιος, αλλά τόσο ταγμένος στο έργο του στον Δήμο Ιωαννίνων ώστε έβαζε πάντοτε τον εαυτό του σε τελευταία μοίρα. Δεν έδωσε σημασία.