Νέες ταινίες: Μια Γαλλίδα στο Μανχάταν, ένας Αμερικανός στο Παρίσι

Νέες ταινίες: Μια Γαλλίδα στο Μανχάταν, ένας Αμερικανός στο Παρίσι

1' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ο Μάικλ Κέιν είναι από τους κορυφαίους Βρετανούς ηθοποιούς που πέρασαν από τα κινηματογραφικά πλατό από τη δεκαετία του ’60 μέχρι σήμερα. Η περίπτωσή του δε ενίοτε ταιριάζει στην παροιμία «κοντά στον βασιλικό ποτίζεται η γλάστρα». Ο Κέιν σού προσφέρει ένα σοβαρό λόγο να προσέξεις ταινίες που χωρίς αυτόν θα τις παρέσερνε η πλήξη μιας ευπρόσωπης μετριότητας. Αυτό συμβαίνει και στον πρόσφατο «Απρόσμενο έρωτα» (**) της Γερμανίδας Σάντρα Νέτελμπεκ, από το μυθιστόρημα της Φρανσουάζ Ντορνέ «La douceur assassine» (η δολοφόνος γλυκύτητα).

Ο Αμερικανός Μάθιου Μόργκαν, συνταξιούχος καθηγητής της Φιλοσοφίας που ζει στο Παρίσι, πέφτει σε κατάθλιψη μετά τον θάνατο της Γαλλίδας γυναίκας του. Η τυχαία γνωριμία του με τη νεαρή Πολίν, καθηγήτρια χορού, θα προκαλέσει ένα ρήγμα στον γκρίζο κόσμο του. Λίγο μετά, ο Μάθιου θα επιχειρήσει ανεπιτυχώς ν’ αυτοκτονήσει. Ο γιος του και η κόρη του, που ζουν στην Αμερική, φτάνουν στο Παρίσι και ο «Απρόσμενος έρωτας» μετατρέπεται σε οικογενειακό δράμα. Η σκηνοθεσία της Νέτελμπεκ διεκπεραιώνει ένα σενάριο που δεν τολμά να τσαλακώσει τους ήρωές του.

Επίσης

Φιλόδοξη προσπάθεια της Ζιλί Ντελπί, που πέφτει στο κενό, είναι το «2 μέρες στη Νέα Υόρκη» (* 1/2).  Η Γαλλίδα Μαριόν ζει στη Νέα Υόρκη με τον έγχρωμο Μίνγκους και τα δυο τους παιδιά από προηγούμενους γάμους. Ο ερχομός του πατέρα της και της αδελφής της, που συνοδεύεται από τον φίλο της, θα προκαλέσει σεισμό. Η ηθογραφική κομεντί και η φάρσα όμως θα γίνουν σαλάτα. Φανταστείτε ένα Γούντι Αλεν να αλληθωρίζει με στυλ προς το χιούμορ του Σάσα Μπάρον Κόεν.

Ο «Λευκός ελέφαντας» (** 1/2) του Πάμπλο Τραπέρο κυλάει σαν ντοκιμαντέρ σε μια πραγματική κόλαση: μια παραγκούπολη στο Μπουένος Αϊρες όπου δύο ιερείς και μία κοινωνική λειτουργός δίνουν μάχες για τους αποκλεισμένους ανθρώπους. Με Ρικάρντο Ντάριν, Ζερεμί Ρενιέ, Μαρτίνα Γκούσμαν.

Στον αντίποδα της ταινίας του Τραπέρο βρίσκεται το «Brick Mansions» (* 1/2) του Καμίλ Νταλαμάρ (στο σενάριο και στην παραγωγή ο Λικ Μπεσόν). Ο Πολ Γουόκερ (στον προτελευταίο ρόλο της σύντομης ζωής του) ζει μια καταιγιστική περιπέτεια στο γκέτο ενός δυστοπικού Ντιτρόιτ.

Πτυχές από το παραμύθι της Ωραίας Κοιμωμένης επαναφέρει στο προσκήνιο το τρισδιάστατο «Maleficent» (**) της Ντίσνεϊ. Η Μαλέφισεντ, η μάγισσα που καταράστηκε σε αιώνιο ύπνο την Ωραία Κοιμωμένη, ενσαρκώνεται από την Ατζελίνα Τζολί. Η ταινία, πάντως, μοιάζει περισσότερο με φανταστική περιπέτεια δράσης παρά με παιδικό παραμύθι. Γυρίστηκε από τον Ρόμπερτ Στρόμπεργκ.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT