Νέες ταινίες: Ρόκο Γκρανάτα, τα νεανικά χρόνια και ο έρωτας για τη «Marina»
«Νύχτες Πρεμιέρας», ετών 20
Πλούσιο πρόγραμμα, παράλληλες εκδηλώσεις και σπάνιες προβολές
Ακόμα ψάχνει για τη μαγεία
Η υποδοχή που είχε η τελευταία ταινία του Γούντι Αλεν, επιβεβαίωσε ότι είναι σκηνοθέτης – θησαυρός.
«Αρκεί να το ζωγραφίσεις…»
Με τη βοήθεια της τεχνολογίας η «συσκευή ονείρων», που ονομάζεται κινηματογράφος, απογειώνεται.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Νέες ταινίες: Κώδικας αξιών vs επαγγελματικoύ ανταγωνισμού και οσκαρική ερμηνεία
Ο φακός του Στίβεν Νάιτ παραμένει «εγκλωβισμένος» μαζί με τον εξαιρετικό Τομ Χάρντι στο εσωτερικό μίας μαύρης BMW.
H μεγάλη απόδραση
Οι «παλιοί» λένε ότι το Χόλιγουντ της χρυσής εποχής δεν μπορεί να ξαναγίνει.
Ανθρωποι και πίθηκοι, ξανά μαζί
Ο πιο καλτ μύθος της επιστημονικής φαντασίας επιστρέφει στο προσκήνιο με τη νέα ταινία του Ματ Ριβς.
Ο Γκοτζίλα στους δρόμους του Τόκιο
Στην μέση του Τόκιο βρίσκεται, πλέον, ένα ομοίωμα, ύψους 6.6 μέτρων, του βασιλιά των κινηματογραφικών «τεράτων», Γκοτζίλλα, στο πλαίσιο της «καθυστερημένης» -για τα ευρωπαϊκά δεδομένα- έναρξης προβολών της ταινίας, στις 25 Ιουλίου.
Νέες ταινίες: Χολυγουντιανό μπλόκμπαστερ με «ψηφιακή ταυτότητα»
Ακόμη και ο σχετικά νέος σε ηλικία θεατής, μεγαλωμένος κινηματογραφικά στην ψηφιακή εποχή του σινεμά, δεν μπορεί να μη θαυμάσει το τεχνικό επίτευγμα του νέου «Πλανήτη των πιθήκων».
Κάνοντας σινεμά στην Ελλάδα: υποσχέσεις στο παρά… ένα
Τρεις παραγωγές με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση αναμένουν τους πόρους του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου.
Τα ντοκιμαντέρ κλέβουν τη μαγεία
Αφηγούνται ιστορίες που συχνά είναι εξίσου συναρπαστικές και δημιουργικές με κάθε ταινία μυθοπλασίας.
Ψεύτικες οι αξίες, ψεύτικοι οι άνθρωποι
Ο Ρουμάνος σκηνοθέτης Κριστιάν Μουντζίου βρέθηκε στη Νίσυρο και μίλησε στην «Κ»
Νέες ταινίες: Διασκεδαστικές καραμπόλες της τύχης μετά τα μεσάνυχτα
Η κόλαση απέχει από τον παράδεισο μια δρασκελιά στο «24ωρο μιας ξανθιάς» -έτσι αποδόθηκε το πρωτότυπο Walk of Shame.
Ο δωρικός και τρυφερός Τόμι Λι Τζόουνς
Σε ένα αρχαϊκό σκηνικό της Αγριας Δύσης, ως σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής, στο ελεγειακό γουέστερν «Μέχρι το τέλος».
Ο θάνατος πιο ισχυρός από το καθήκον
Το σινεμά αποτύπωσε τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο με αντιηρωικό τόνο, επιμένοντας στις εκατόμβες του γαλλογερμανικού μετώπου.