Μπαλέτο Κιέβου εις διπλούν
Από την παύση στην έκρηξη;
Η χορογράφος Πέρσα Σταματοπούλου παρουσιάζει με την ομάδα της το έργο «Σιωπή» στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.
Το από μακρού αναμενόμενον
Κάποια στιγμή, λίγα χρόνια πριν, είχε ανακοινωθεί ότι η Ζαχάροβα (μετά τις ενθάδε επισκέψεις της) θα γινόταν «δική μας». Μέχρι που μας «την έστησε». Και ως Ζιζέλ ήρθε άλλη ομόλογος (εκείνη ετοιμαζόταν για «Ωραία Κοιμωμένη» στο Μπολσόι).
Αέναον Χοροθέατρο, με το βλέμμα στο εξωτερικό
Γιορτάζει τριάντα πέντε χρόνια ζωής με ένα μήνα παραστάσεις στο Σύγχρονο Θέατρο.
ΧΟΡΟΣ
«Rocky Horror Show», αποθέωση
Εχοντας παρακολουθήσει τόσα χρόνια την πορεία του Κωνσταντίνου Ρήγου στον γενικότερο καλλιτεχνικό/πολιτιστικό χώρο μας, έχω καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα.
Το κόκκινο σπίτι
Στον κύκλο Χορός/Θέατρο/Εικαστικά τοποθέτησε η Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών την παράσταση των Lemi Ponifasio/Mau (L.P.) «Το Κόκκινο Σπίτι».
«Ο χορός είναι η ίδια μου η ζωή»
Η διάσημη μπαλαρίνα Σβετλάνα Ζαχάροβα μιλάει στην «Κ».
Ανοιχτά σύνορα
Αμαρτία εξομολογημένη: αντέδρασα αρνητικά στην hellenic dance company (h.d.c.), την ομάδα που δημιούργησε η κ. Παυλίνα Βερέμη, διευθύντρια της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης, με απόφοιτους και σπουδαστές, ακριβώς της Κ.Σ.Ο.Τ.
MEDUSA γιατί όχι Μέδουσα;
Ηταν η πρώτη μου απορία πηγαίνοντας στο πανέμορφο θέατρο Απόλλων της Ερμούπολης Σύρου (17/10) για να παρακολουθήσω τη φερώνυμη χορευτική παράσταση καλεσμένος από το Χοροθέατρο «Ακροποδητί» της Α. Σιγούρου και την Ορχήστρα των Κυκλάδων του Ν. Κυπουργού.
Ακροποδητί εν Σύρω
Το Χοροθέατρο Ακροποδητί της Αγγελικής Σιγούρου, σε συνεργασία με την Ορχήστρα των Κυκλάδων του Νίκου Κυπουργού παρουσίασαν στο όμορφο θέατρο Απόλλων της Ερμούπολης Σύρου το θέαμα – ακρόαμα «Medusa».
Σκληρές εκφράσεις και γυμνό
Ως εκ τούτου, «κατάλληλη μόνο για ενήλικες» θεωρήθηκε η τελευταία πρόταση του Λόιντ Νιούσον και της «πρωτοποριακής θεατρικής ομάδας» του DV8 Physical Theatre.
Χορός, με μοναδικό χορηγό το πάθος
«Ενα σημείο συναντήσεων» η παράσταση της νέας ομάδας της Λίλας Ζαφειροπούλου, Corporis Miracula.
Τελικά ο Σοπέν αυτοκτόνησε;
Αυτό ακριβώς αναρωτιόταν φωναχτά κυρία-θεατής της παράστασης «Chopin in love» εξερχομένη του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά και μετά το πέρας του μπαλέτου της ΕΛΣ.
Περί Βερθέρου και Σοπέν
Εγραφα την άνοιξη με την ευκαιρία παρουσίασης στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά από το χορευτικό σώμα της ΕΛΣ του δραματικού μπαλέτου με τον άπταιστο αγγλικό τίτλo «Chopin in love»…
Μπαλέτο ΕΛΣ: Πρόβα
«Ανοιχτή πρόβα νέων χορογράφων της ΕΛΣ» το ονόμασαν, αλλά πόσο «νέοι» να είναι τάχα; Τους θεωρώ «καινούργιους» που λίγο πολύ είναι όλοι, και οι… εξίμισι, γιατί ο έβδομος συμμετείχε και σε συν-χορογραφία.