Σπάνια φωτογραφικά ντοκουμέντα των αρχαιοτήτων της Θεσσαλονίκης
Τα ολογράμματα ζωντανεύουν το Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών
Το μουσείο έχει συνυφανθεί με την αθηναϊκή κοινωνία ως μια κιβωτός μνήμης και κειμηλίων.
Η στάση αναμονής, οι ενδιάμεσοι και τα Γλυπτά
Στα τέλη Οκτωβρίου, αρκετές μέρες πριν διαδραματιστεί το διπλωματικό επεισόδιο του Λονδίνου, το κλίμα στη βρετανική πρωτεύουσα ήταν βαρύ, τουλάχιστον για τα μέλη του Parthenon Project που συμμετείχαν στην καθιερωμένη τους συνάντηση.
Ρόντρικ Μπίτον στην «Κ»: «Πρόκειται για ένα τεράστιο διπλωματικό λάθος»
«Δεν μπορώ να καταλάβω την απόφαση του πρωθυπουργού της Βρετανίας», λέει ο ελληνιστής Ρόντρικ Μπίτον.
ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Η επόμενη ημέρα των επαφών για τα Γλυπτά του Παρθενώνα – Τι λέει στην «Κ» το Βρετανικό Μουσείο
Οι εξελίξεις στο Λονδίνο εκ των πραγμάτων συνιστούν «βήματα προς τα πίσω» στις προσπάθειες για επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα.
ΜΟΥΣΕΙΑ
Γλυπτά πάνε και (δεν) έρχονται
Το Εθνικό Μουσείο της Δανίας δεν επιστρέφει τρία θραύσματα του Παρθενώνα.
Στιγμιότυπα καβαφικού βίου
Το αρχείο και η βιβλιοθήκη του ποιητή γίνονται επισκέψιμα για κοινό και ερευνητές.
Το αρχοντικό όπου ο Ελγιν συσκεύασε τα κλεμμένα Γλυπτά
Βρίσκεται στην οδό Aρεως, απέναντι από τη Βιβλιοθήκη του Αδριανού.
Το Μουσείο Μαρία Κάλλας υποδέχεται δύο εμβληματικά κοστούμια από τη Σκάλα του Μιλάνου
Το Μουσείο Μαρία Κάλλας Δήμου Αθηναίων ενισχύει τη συνεργασία του με το Teatro alla Scala και για το επόμενο διάστημα θα εκθέτει δύο θεατρικά κοστούμια από τις παραστάσεις στις οποίες πρωταγωνίστησε η Μαρία Κάλλας στο Μιλάνο την περίοδο 1952-1957.
Νέα αρχή για το Μουσείο Παξινού – Μινωτή
Η επανέκθεση που μόλις ολοκληρώθηκε ανοίγει με αξιώσεις ένα νέο κεφάλαιο επικοινωνίας με την κοινωνία.
Μουσείο – πλούτος για την Αθήνα
Ο χώρος, αφιερωμένος στη Μαρία Κάλλας, έχει πολλά ενδιαφέροντα αντικείμενα, αλλά ο σκοπός του είναι να προκαλέσει σκέψεις και συναισθήματα.
Η «Κ» στην PAD London: Τέχνη και ντιζάιν μαζί
Φουάρ για οbjets d’art και διακόσμησης.
Αρχαιολογικό Μουσείο: Αυξημένη επισκεψιμότητα και μέτρα ασφαλείας
Το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, από τον περασμένο Απρίλιο έως και τον Οκτώβριο, υποδέχθηκε μισό εκατ. επισκέπτες.
Το ναυάγιο με τις καραβάνες
Τα αμπάρια του πλοίου «Ορια», που βυθίστηκε το 1944 στη βραχονησίδα Πάτροκλος, έγιναν ο τάφος 4.184 Ιταλών αιχμαλώτων.
Στο Μουσείο Απαγορευμένης Τέχνης ο επισκέπτης μπορεί να σταθεί μπροστά στα ταμπού του
«Εχω μηδενικά ταμπού. Η επίσκεψη στο μουσείο αυτό θα ενισχύσει το αίσθημα ανεκτικότητας των επισκεπτών».