Τελικά, το ελληνικό θέατρο αλλάζει όσο βιώνει το #MeToo;
Η άνοιξη του Θεσσαλικού Θεάτρου
Η σκηνοθέτις Κυριακή Σπανού μιλάει για τη διεθνή παρουσία του θεάτρου, τις προκλήσεις και τα προβλήματα των ΔΗΠΕΘΕ.
Ο θεραπευτικός Αντρέι Ταρκόφσκι
Η συνθέτρια Δήμητρα Τρυπάνη παρουσιάζει στη Λυρική Σκηνή ένα έργο για τον μεγάλο κινηματογραφιστή.
Μήδεια του Μποστ και του μέτρου
Η ισορροπημένη παράσταση του Εθνικού, σε σκηνοθεσία Γιάννη Καλαβριανού, κέρδισε το κοινό.
ΘΕΑΤΡΟ
Έναρξη της Πειραματικής και συζήτηση για το #MeToo
Στη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου θα ανέβουν οι Ν. Μεντή, Ρ. Πιττακή, Χ. Αλεξίου, Ζ. Μακρυπούλια.
Περιμένοντας τον Γκοντό, 48 χρόνια
Το μήνυμα της σύμπραξης ενός Ελληνοκυπρίου και ενός Τουρκοκυπρίου ηθοποιού στη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου.
Θέατρα: Θα κρυώσουμε στις αίθουσες;
Η σεζόν ξεκινάει με νέες παραγωγές και ανησυχία για το λειτουργικό κόστος.
Εθνικό, Μέγαρο, Λυρική: μεταξύ πολυελαίων και φωτοβολταϊκών
Η αύξηση του ενεργειακού κόστους πλήττει και τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου Πολιτισμού, οι οποίοι περιορίζουν όσο μπορούν την κατανάλωση ενέργειας.
Ειρήνη Παπά: Αδιαπραγμάτευτη, γενναιόδωρη, άνθρωπος με όραμα
Τι θυμούνται, τι έχουν κρατήσει από την Ειρήνη Παπά όσοι συνεργάστηκαν ή συναντήθηκαν μαζί της; Τι αντίκρισαν εκείνοι που κοίταξαν τη μορφή και την ψυχή της;
Ειρήνη Παπά: Η «Καρυάτιδα» που ταξίδεψε την Ελλάδα
Σφράγισε τη μεγάλη οθόνη με το χαρακτηριστικό έντονο βλέμμα και το θέατρο με τις ερμηνείες της.
Κώστας Καζάκος: Επιβλητική μορφή, ισχυρή προσωπικότητα
Ο Κώστας Καζάκος, επιβλητική μορφή του ελληνικού θεάτρου, με πολύπλευρη παρουσία και στον κινηματογράφο, αλλά και με ισχυρή πολιτική ταυτότητα, έφυγε χθες από τη ζωή σε ηλικία 87 ετών.
«Αγριες μέλισσες» στην Επίδαυρο…
Τα βασικά γνωρίσματα της επίδρασης της τηλεοπτικής αισθητικής –και του αντίστοιχου κοινού– στο νεοελληνικό θέατρο.
Χρ. Χατζηπαναγιώτης: «Προσπαθώ να μην υποδύομαι, αλλά να είμαι στη σκηνή»
Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης ερμηνεύει δύο μονόπρακτα του Ιάκωβου Καμπανέλλη.
Ρ. Καστελούτσι: Το θέατρο πρέπει να μας κρατάει ξύπνιους
Ο εικονοκλάστης σκηνοθέτης Ρομέο Καστελούτσι μιλάει για το θέατρο, την εξουσία και το νέο πειραματικό έργο του.
Παναγιώτα Πανταζή: Γλυκιά η ζωή κι ο θάνατος μαυρίλα – «Δεν βρήκα πιο ιδανική απόδοση»
Η Παναγιώτα Πανταζή, μία από τις ελάχιστες μεταφράστριες αρχαίου δράματος, μιλάει στην «Κ» για την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι».