Το ανομολόγητο βάρος του πένθους
Οι νουάρ «Διαβολογυναίκες» παίζουν θέατρο και δολοπλοκούν
«Είναι ένα παιχνίδι χειρισμού μεταξύ των δύο γυναικών, ένα πολύ ύπουλο παιχνίδι», λέει η Καίτη Κωνσταντίνου.
Ν. Κοντούρη: «Στο θέατρο θα επιβιώνουν οι πιο δυνατοί»
Η Νικαίτη Κοντούρη μιλάει για την παράσταση «Ψηλά από τη γέφυρα», που σκηνοθετεί στο Εθνικό, και τον Αρθουρ Μίλερ.
Ο «Φεγγίτης» (Skylight) του Sir David Hare, στο θέατρο Εμπορικόν
Τα Αθηναϊκά Θέατρα παρουσιάζουν το πολυβραβευμένο έργο «Φεγγίτης» (Skylight) του Βρετανού θεατρικού συγγραφέα, σεναριογράφου και σκηνοθέτη Sir David Hare, στο θέατρο Εμπορικόν.
ΘΕΑΤΡΟ
Το θεατρικό καταφύγιο της Αθήνας
Είναι τόσο ωραίο όταν βλέπεις γεμάτες αίθουσες, κοινό που περιμένει με ανυπομονησία να ξεκινήσει η παράσταση και ακόμη πιο ενδιαφέρον όταν οι παρέες συζητούν παθιασμένα έξω από το θέατρο, γι’ αυτό που είδαν, ό,τι τους άγγιξε.
Ενα πολύ κινηματογραφικό θέατρο
«7 Χρόνια» των Jose Cabeza και Cristian Conti στο θέατρο «Αποθήκη».
«Μανούλα μου, είμαι αθώος»
Η ιστορία του «Δράκου του Σέιχ Σου» στο Θέατρο του Νέου Κόσμου. Η ζωή του Αριστείδη Παγκρατίδη μέσα από τις εξομολογήσεις εννέα χαρακτήρων.
«Ρομπ» χωρίς συγκίνηση και διάλειμμα
Δεν με συγκίνησε ο «Ρομπ». Δέκα άνθρωποι συναντώνται σε έναν παράδοξο χώρο –«συμπόσιο ή εξομολογητήριο», λέει το πρόγραμμα της παράστασης– και μιλούν για τον νεκρό πια, κατά συρροήν δολοφόνο Ρομπ.
Το βλέμμα της ελίτ στη λαϊκότητα
«Μπολιβάρ» από την ομάδα bijoux de kant στο Θέατρο του Νέου Κόσμου.
Δ. Κόκκινος: «Η Πίνα πάντα έδινε χρόνο»
Ο Δάφνις Κόκκινος μας μιλάει για την Πίνα Μπάους και «Τα εφτά θανάσιμα αμαρτήματα».
Μια καθηλωτική απώλεια
Ο Γιάννης Καλαβριανός μιλάει για τη «Γρανάδα», στο Από Μηχανής Θέατρο.
Η ποιητική ωμότητα της «Αθανασίας»
Στην ατμοσφαιρική σκηνή του Ιλίσια-Βολανάκης, ο αέρας πυκνώνει. Παρακολουθώ την «Αθανασία», το θεατρικό έργο που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Χρήστος Δήμας.
«Καντίντ ή η αισιοδοξία» στο θέατρο Πόρτα: Aναζητώντας την κοινή λογική
Στο παριζιάνικο λογοτεχνικό σαλόνι της Μαρκησίας ντε Παρλινιάκ ο αφελής αλλά αισιόδοξος Καντίντ από την εξωτική Βεστφαλία εξιστορεί τις περιπέτειές του στους πιο περπατημένους συνδαιτυμόνες του.
Αγριόπαπιες και σωτήρες παντού
Ενα από τα καλά του θεάτρου είναι ότι μπορεί να θίγει ζητήματα χωρίς να μιλάει ευθέως για αυτά. Με αυτή την έννοια η Αγριόπαπια του Ιψεν που παίζεται αυτές τις μέρες στο Θέατρο Πορεία, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, δεν θα μπορούσε να είναι πιο επίκαιρη…
Αφοσίωση στην τέχνη, παραμελώντας τους ανθρώπους
Η Δέσποινα Κούρτη μιλάει για τη «Φθινοπωρινή σονάτα» του Μπέργκμαν που ανεβαίνει στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας.