Ταξιδεύοντας στο Κεμπέκ του ’60
Αειθαλή εθνικά χαρακτηριστικά
Θρηνητικά κωμικό «ζήτω» για την αθάνατη-ερασιθάνατη Ελλάδα!.
Ο κήπος του Ραπατσίνι σαν ένα έργο τέχνης…
Ολ. Λαζαρίδου, Α. Παπαδημητρίου μιλούν για τη συνεργασία τους και τη φιλία τους
Ενα μάθημα σαν παραμύθι: Για την αξία της καλοσύνης
«Ο πρίγκιπας Ιβάν και το Πουλί της Φωτιάς» γίνεται όπερα για παιδιά και νέους στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
ΘΕΑΤΡΟ
Ανατέμνοντας την ελληνική οικογένεια
Η δυστοπική ελληνική οικογένεια έρχεται στο προσκήνιο της Νέας Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου.
Μια άβυσσος κάτω από τα πόδια μας…
Ο σκηνογράφος και σκηνοθέτης Γιάννης Κόκκος μιλάει στην «Κ» για την «Ηλέκτρα», την Ευρώπη, τον κόσμο σήμερα.
Συναισθηματική υπόμνηση
Δύο αρχετυπικά πρόσωπα του Τολστόι από δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς.
Από το ανοικτό πρόγραμμα στο «ανοικτό» θέατρο
Η νέα σεζόν του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά για όλες τις ηλικίες και τα γούστα.
Αναζητώντας τη λύτρωση στο σκοτάδι
«Ο κόσμος δεν μας προσφέρεται: φτιάχνουμε τον δικό μας κόσμο αδιάκοπα, μέσω της εμπειρίας, της κατηγοριοποίησης, της μνήμης και της επανασύνδεσης». Αυτό είναι το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει ο διάσημος νευρολόγος και συγγραφέας Ολιβερ Σακς.
Λούλα Αναγνωστάκη: Μαύρα γυαλιά, μαύρα ρούχα, κόκκινο κραγιόν
Από τις πιο σημαντικές Ελληνίδες συγγραφείς, με επίκαιρο λόγο, κατέγραψε στα 12 θεατρικά έργα της το μεταπολεμικό πρόσωπο του Ελληνα, με όλα τα τραύματα, τις περιπέτειες, τα αδιέξοδα, τη διχόνοια, τις ήττες και τις ενοχές.
Αστεία υποταγή σε τραγικό τέλος
Παράσταση με ιδέες και στέρεες απόψεις, αλλά χωρίς σκηνοθετικές δοκιμασίες.
Οι «ωδίνες» της αλλαγής
Η Γαλλική Επανάσταση δίνει αφορμή για μια σύγχρονη παράσταση.
Μέγας Αλέξανδρος από το Εθνικό
Ο Πέρσης «Ισκαντάρ» ζωντανεύει στο Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης του Μπενάκη
Το άγνωστο «ολοκαύτωμα» που διχάζει μέχρι σήμερα
«Η Τάξη μας», αμφιλεγόμενο πολωνικό έργο, πραγματεύεται ιστορικό γεγονός.
Αναμέτρηση με ιδιωματικό λόγο
Ο Δήμος Αβδελιώδης έχει από το ’93 τουλάχιστον ανοιχτούς λογαριασμούς με τον Βιζυηνό, όταν σκηνοθέτησε (μαζί με τη Μίρκα Γεμεντζάκη) τη δαιμόνια Αννα Κοκκίνου στο έργο «Μορφές από το έργο του Βιζυηνού» στο θέατρο Σφενδόνη