Δεσποινίς Τζούλια: ερωτική ή οριακή;
Αναμνήσεις από τον κρεμαστό κήπο της Γλυφάδας
Ο «ωραίος σκληρός» του ελληνικού σινεμά του ’60, που «έφυγε» χθες σε ηλικία 79 ετών, έριχνε μπουνιά στο μαχαίρι χωρίς να το πολυσκεφθεί.
Ο παράφορος υβριστής των πάντων
Η τυραννία του «θεατροποιού» του Τόμας Μπέρνχαρντ δύσκολα συγκρατείται επί σκηνής.
Το νεοελληνικό θέατρο πάει Βρετανία
Πολλά υποσχόμενη η συνεργασία των εκδόσεων Σοκόλη με τον φημισμένο εκδοτικό οίκο Oberon.
ΘΕΑΤΡΟ
«Ο Θεατροποιός»: Ολος ο κόσμος σαν σκηνή θεάτρου
Δεύτερη φορά μέσα στη θεατρική σεζόν που ολοκληρώνεται, εν πολλοίς, την Κυριακή των Βαΐων, που φεύγω από παράσταση που φιλοξενεί έργο του Τόμας Μπέρντχαρντ ενθουσιασμένη.
Κριτική στην αντιμετώπιση του «ξένου»
«Ξένοι» του Νίκου Μαστοράκη στο νέο REX.
Αμεση καταβολή των δεδουλευμένων υποσχέθηκε ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος
Την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων από την περυσινή διοργάνωση του Ελληνικού Φεστιβάλ ανακοίνωσε ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, στο πλαίσιο της συνάντησης καλλιτεχνών στο θέατρο Σφενδόνη, οι οποίοι ζήτησαν εκ νέου την παραίτηση του υπουργού Πολιτισμού Αριστείδη Μπαλτά.
Τελεσίγραφο στα θέατρα για την πυροπροστασία
Τελεσίγραφο, για να προσαρμοστούν τα θέατρα και οι χώροι που ανεβάζουν παραστάσεις στις νέες διατάξεις περί πυροπροστασίας, έδωσε ο Δήμος Αθηναίων.
Γιατί το θέατρο αγαπάει τον Παπαδιαμάντη
Τρεις σκηνές ανέβασαν έργα του «Αγίου των Γραμμάτων», αναδεικνύοντας πόσο επίκαιρα παραμένουν σήμερα.
Ποιοι είναι οι ξένοι;
Είναι η λέξη που ακούγεται όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια. Στις ιδιωτικές συζητήσεις, στα πολιτικά πάνελ, στα εκλογικά μπαλκόνια, σε διαδηλώσεις οργισμένες ή σε εκδηλώσεις συμπαράστασης: «Ξένοι».
Ο Αμλετ στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο
Στο εδώλιο του κατηγορουμένου καθίζει τον Αμλετ του Ουίλιαμ Σαίξπηρ η Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου με την παράσταση «Please, Continue (Hamlet)» των Ροζέρ Μπερνά και Γιαν Ντουιβεντάκ.
Οι πύλες της αντίληψης
«Εάν οι πύλες της αντίληψης ανοίξουν, κάθε τι θα παρουσιαστεί στον άνθρωπο όπως είναι, Απειρο», έγραφε ο Ουίλιαμ Μπλέικ το 1793 στους «Γάμους του Ουρανού και της Κόλασης».
Μια «καρφίτσα» για δύο κυρίες
Η Αλεξάνδρα Αϊδίνη και η Ιωάννα Παππά μοιράστηκαν, ομόφωνα, το «Θεατρικό Βραβείο Μελίνα Μερκούρη» για τη σεζόν 2015.
Αναζητώντας τον χαμένο χρόνο
«Οι τρεις αδερφές» του Τσέχωφ σε ένα τολμηρό σε πολλά σημεία ανέβασμα.
Η υγρασία, «σαράκι» για το Υπόγειο του Κουν
Ο χώρος καταστρέφεται και οι εργαζόμενοι εκπέμπουν SOS.