O Hwang Dong-hyuk, ο δημιουργός του παγκόσμιου θριάμβου «Squid Game», είχε τέτοιο άγχος στα γυρίσματα της πρώτης σεζόν της σειράς, ώστε έχασε κάποια από τα δόντια του.
Οταν η Τζιν Μακένζι του BBC τον ρώτησε αν ισχύει η φημολογία αυτή περί απώλειας έξι δοντιών, ο ίδιος τη διόρθωσε γελώντας: «Δεν ήταν έξι, ήταν οκτώ ή εννιά».
Το BBC συνάντησε τον Νοτιοκορεάτη σκηνοθέτη στα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν του επιτυχημένου δυστοπικού θρίλερ.
Παρότι αρχικά ο Χουάνγκ Ντονγκ-χιουκ ήταν κατηγορηματικά αρνητικός στο ενδεχόμενο μιας δεύτερης σεζόν, τελικά άλλαξε γνώμη.
Δεδομένου, ωστόσο, του τόσου άγχους που βίωσε την πρώτη φορά, αυτό που τον ώθησε να κάνει στροφή 180 μοιρών ήταν «τα χρήματα», παραδέχεται χωρίς δισταγμό.
«Παρότι η πρώτη σεζόν έγινε παγκόσμια επιτυχία, ειλικρινά δεν έβγαλα πολλά», λέει. «Οπότε το να κάνω τη δεύτερη σειρά θα με βοηθήσει να αντισταθμίσω και την επιτυχία της πρώτης. Επίσης, δεν ολοκλήρωσα πλήρως την ιστορία», προσθέτει.
Το Squid Game ήταν η πιο επιτυχημένη σειρά του Netflix μέχρι σήμερα, αναδεικνύοντας τη συμβολή της Νότιας Κορέας και των περίφημων K-drama στη μικρή και τη μεγάλη οθόνη.
Ο Χουάνγκ, αφού σκότωσε σχεδόν όλους τους χαρακτήρες, πλέον ξεκινά από το μηδέν, με νέο καστ και νέα παιχνίδια.
«Το άγχος που νιώθω τώρα είναι πολύ μεγαλύτερο», λέει, προσθέτοντας, μάλιστα, πως τρία χρόνια μετά την πρεμιέρα, είναι ακόμη πιο απαισιόδοξος για την κατάσταση της ανθρωπότητας, επικαλούμενος τους εν εξελίξει πολέμους, την κλιματική αλλαγή, αλλά και τη διεύρυνση του χάσματος μεταξύ πλουσίων και φτωχών.
«Οι συγκρούσεις δεν περιορίζονται πλέον μεταξύ πλουσίων και φτωχών, αλλά εκτυλίσσονται με ένταση μεταξύ διαφορετικών γενεών, φύλων και πολιτικών στρατοπέδων. Πλέον έχουν χαραχθεί νέες γραμμές. Βρισκόμαστε σε μία εποχή όπου είμαστε εμείς εναντίον αυτών. Ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο;» λέει ο ίδιος.
Τώρα, μετά από κάθε παιχνίδι, οι παίκτες πρέπει να επιλέξουν μια πλευρά, αναλόγως με το αν θέλουν να τερματίσουν τον αγώνα νωρίς και να επιβιώσουν ή να συνεχίσουν να παίζουν, γνωρίζοντας ότι όλοι, πλην ενός, θα πεθάνουν. Η απόφαση της πλειοψηφίας κυριαρχεί, ενώ οι νέοι κανόνες πιστεύεται πως θα οδηγήσουν σε περισσότερες φατρίες και διαμάχες.
Είναι μέρος του σχεδίου να εκθέσει τους κινδύνους που κρύβει η ζωή σε έναν κόσμο που γίνεται όλο και περισσότερο φυλετικός, λέει ο Χουάνγκ. Ο ίδιος πιστεύει ότι ο εξαναγκασμός των ανθρώπων να διαλέξουν στρατόπεδο τροφοδοτεί τις συγκρούσεις.
Ο Χουάνγκ προσπαθούσε επί 10 χρόνια να γυρίσει το Squid Game, παίρνοντας μεγάλα δάνεια για να καταφέρει να βιοποριστεί ο ίδιος και η οικογένειά του, προτού αναλάβει τη χρηματοδότηση του κόνσεπτ το Netflix.
Οπως λέει, του έδωσαν μια μέτρια προκαταβολή που ωχριά μπροστά στο τεράστιο ποσό των 900 εκατ. δολαρίων που φέρεται να εισέπραξε το Netflix από την προβολή της σειράς.
Αυτό εξηγεί τη σχέση αγάπης – μίσους που έχουν σήμερα οι κινηματογραφικοί και τηλεοπτικοί δημιουργοί της Νότιας Κορέας με τις διεθνείς πλατφόρμες streaming, τις οποίες κατηγορούν πως τους αναγκάζουν να παραιτηθούν από τα πνευματικά τους δικαιώματα –και μαζί με αυτά από την αξίωσή τους για κέρδος– όταν υπογράφουν συμβόλαια.
Ο Χουάνγκ φιλοδοξεί πως η ειλικρίνειά του και η δημόσια συζήτηση για τη μισθολογική ανισότητα στο πεδίο των τηλεοπτικών σειρών θα πυροδοτήσει αλλαγές παγκοσμίως.
Προς το παρόν, παραδέχεται στη δημοσιογράφο του BBC πως τα δόντια του πονούν ξανά.
«Δεν έχω πάει ακόμα στον οδοντίατρό μου, αλλά μάλλον θα πρέπει να βγάλω μερικά ακόμα πολύ σύντομα».
Πηγή: BBC