Sitecore: Ανοίγει τεχνολογικό hub στην Αθήνα και σχεδιάζει 150 προσλήψεις

Sitecore: Ανοίγει τεχνολογικό hub στην Αθήνα και σχεδιάζει 150 προσλήψεις

Η πολυεθνική σχεδιάζει 150 προσλήψεις προγραμματιστών και μηχανικών

2' 8" χρόνος ανάγνωσης

Τη δημιουργία ενός τεχνολογικού hub στην Αθήνα και το άνοιγμα περίπου 150 θέσεων εργασίας, κυρίως για την πρόσληψη προγραμματιστών και μηχανικών, δρομολογεί η πολυεθνική εταιρεία Sitecore –σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ»–, λίγους μήνες αφότου εξαγόρασε την ελληνική νεοφυή επιχείρηση Moosend. Το συγκεκριμένο πλάνο ανάπτυξης δρομολογείται για τους επόμενους 9 μήνες, με την εταιρεία να αναζητεί χώρο στην Αθήνα για την ανάπτυξη του τεχνολογικού της hub. Η Sitecore ιδρύθηκε το 2001 στη Δανία (content management systems). Πιο συγκεκριμένα, παρέχει εργαλεία και υπηρεσίες για την ανάπτυξη site (website creation) και τη διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου, ενώ έχει δημιουργήσει τεχνολογία που αφορά τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εταιρεία αναπτύσσει πλατφόρμα που συμβάλλει στη δημιουργία eshop, site και ecommerce stores, ενώ προσφέρει και υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ. Η Sitecore μετράει περίπου 1.500 εργαζομένους και διατηρεί γραφεία σε περίπου 27 χώρες. Πελάτες της είναι μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως, όπως η ASOS, American Express, L’ Oreal, Volvo Cars κ.ά. 

Τον περασμένο Μάιο, η Sitecore εξαγόρασε την ελληνική startup Moosend, κίνηση που, όπως είχε αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος Στιβ Τζικάκης, αποτελούσε μέρος ενός πλάνου ανάπτυξης της εταιρείας ύψους 1,2 δισ. δολαρίων. Πρόκειται για την τρίτη εξαγορά στην οποία προχώρησε φέτος η πολυεθνική εταιρεία, ενσωματώνοντας έτσι την ομάδα της Moosend στο δυναμικό της. Η ελληνική Moosend ιδρύθηκε από τον Γιάννη Ψαρρά και τον Παναγιώτη Μελισσαρόπουλο και δραστηριοποιείται από το 2012 στον κλάδο του email marketing και marketing automation.  Οι δύο ιδρυτές ανέπτυξαν μια εύχρηστη email marketing πλατφόρμα, η οποία απευθύνεται σε όλες τις εταιρείες που στέλνουν newsletters στους πελάτες τους. Ο χρήστης της πλατφόρμας μπορεί να σχεδιάσει από την αρχή το newsletter, να διαχειριστεί τους παραλήπτες, να προγραμματίσει την καμπάνια και στη συνέχεια να δει στατιστικά στοιχεία, όπως εάν διαβάστηκε το email, ποια θέματα διαβάστηκαν, από πόσους και ποιους παραλήπτες, ποιες ώρες κ.λπ.

Επίσης, μέσω λειτουργιών marketing automation που παρέχει η πλατφόρμα της Moosend, οι εταιρείες μπορούν να προβλέπουν και να καταγράφουν τη συμπεριφορά και τις κινήσεις όσων επισκέπτονται την ιστοσελίδα της, στέλνοντας μετέπειτα αυτοματοποιημένα μηνύματα. Σημειώνεται ότι μέσα στην πανδημία η Moosend κατόρθωσε να διπλασιάσει τα μεγέθη της, μετρώντας συνολικά 2.000 πελάτες σε περίπου 60 χώρες του κόσμου, ενώ ανάμεσά τους συγκαταλέγονται εταιρείες όπως η Vogue Aσίας, Dominos, Sephora, Ogilvy κ.ά. Η εταιρεία πριν από την εξαγορά αριθμούσε κοντά στους 50 εργαζομένους, οι περισσότεροι εκ των οποίων απασχολούνταν στα γραφεία που ακόμη διατηρεί στο Μαρούσι. Μιλώντας στην «Κ» με αφορμή την εξαγορά ο κ. Τζικάκης είχε επισημάνει, μεταξύ άλλων, πως η «Sitecore θα αποκτήσει μια απίστευτα ταλαντούχο και καινοτόμο ομάδα στην Αθήνα, ενώ επιπλέον θα οικοδομήσει μία πλατφόρμα marketing automation τελευταίας τεχνολογίας για brands παγκοσμίου φήμης».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT