Εξυπνη πλατφόρμα για εξυπηρέτηση πελατών από τα κοινωνικά δίκτυα

Εξυπνη πλατφόρμα για εξυπηρέτηση πελατών από τα κοινωνικά δίκτυα

Δεν είναι λίγες οι φορές που αναμένουμε ατελείωτη ώρα στο ακουστικό για να συνδεθούμε με κάποια τράπεζα, με κάποια ΔΕΚΟ ή με άλλες επιχειρήσεις προκειμένου να διευθετήσουμε βασικά καθημερινά ζητήματα που αφορούν μία παραγγελία, έναν λογαριασμό, την τραπεζική μας κάρτα, μία κράτηση κ.λπ.

3' 31" χρόνος ανάγνωσης

Δεν είναι λίγες οι φορές που αναμένουμε ατελείωτη ώρα στο ακουστικό για να συνδεθούμε με κάποια τράπεζα, με κάποια ΔΕΚΟ ή με άλλες επιχειρήσεις προκειμένου να διευθετήσουμε βασικά καθημερινά ζητήματα που αφορούν μία παραγγελία, έναν λογαριασμό, την τραπεζική μας κάρτα, μία κράτηση κ.λπ. Μάλιστα, ακόμη και εάν καταφέρουμε να συνδεθούμε, ουδείς μπορεί να εγγυηθεί πως το αίτημά μας θα επιλυθεί άμεσα, με αποτέλεσμα τα ψυχικά μας αποθέματα να εξαντλούνται σχετικά γρήγορα.

Παρά τις προσπάθειες των επιχειρήσεων να επιταχύνουν εν μέσω πανδημίας τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες τους, ακόμη η επικοινωνία με τον πελάτη παραμένει απρόσωπη και πολλές φορές αναποτελεσματική. Αυτό το «έλλειμμα» επικοινωνίας έρχεται να καλύψει η τεχνολογία της Connectly, βλέποντας τις ευκαιρίες που προκύπτουν από την καθολική πλέον χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. «Ακόμη χρειάζεται να καλέσουμε τις εταιρείες. Δεν θα ήταν καλύτερο να μπορούσαμε να στείλουμε απευθείας σε αυτές μηνύματα και να δημιουργηθεί ένας δίαυλος επικοινωνίας;» αναρωτιέται, προσθέτοντας πως ειδικά οι νέες γενιές χρησιμοποιούν από την πρώτη ημέρα το messaging για να επικοινωνήσουν. «Είναι ένα σίγουρο κανάλι επικοινωνίας. Εάν όλοι οι πελάτες χρησιμοποιούν το whatsapp, μία επιχείρηση δεν θα προτιμούσε να επικοινωνεί από εκεί μαζί τους;».

Η startup Connectly, που ιδρύθηκε στη Silicon Valley, σχεδιάζει development center στην Ελλάδα.

Αξιοποιώντας τη στροφή του κόσμου στα ψηφιακά κανάλια ιδίως κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η εταιρεία Connectly του Στέφανου Λουκάκου –πρώην επικεφαλής του Messenger Business στη Facebook / πρώην γενικός διευθυντής της Google και πρώην CEO στη Ηellas Online– αλλά και του Yandong Liu, πρώην στελέχους της Strava και της Uber, παρέχει στις επιχειρήσεις εκείνη την πλατφόρμα που θα τους επιτρέπει να εξυπηρετούν τους πελάτες τους μέσα από τις προσφιλείς εφαρμογές αποστολής μηνυμάτων. Τέτοιες είναι το messenger της Facebook, το Instagram, το WhatsApp αλλά και το κοινό sms. Μάλιστα, το WhatsApp μετράει πάνω από 2,5 δισ. χρήστες μηνιαίως, το messenger προσεγγίζει και αυτό τους 2,4 δισ. και το Instagram ξεπερνάει το 1 δισ. «Στην Ελλάδα το WhatsApp είναι με μεγάλη διαφορά η νούμερο 1 εφαρμογή messaging», διαπιστώνει ο κ. Λουκάκος, επισημαίνοντας πως «στην Ασία και συγκεκριμένα στην Κίνα αρκετές μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν έχουν καν site και τα οργανώνουν όλα μέσω του WeChat, το αντίστοιχο WhatsApp. Εκεί δηλαδή δημιουργούν το μαγαζί και από εκεί στέλνουν τα προϊόντα στους πελάτες».

Σύμφωνα με την εταιρεία, το 80% των καταναλωτών αποτιμά θετικά τις επιχειρήσεις με τις οποίες μπορεί να επικοινωνεί απευθείας μέσω μηνυμάτων, ενώ 9 στους 10 προτιμούν αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας. Οπως εξηγεί, η πλατφόρμα «δείχνει» στις επιχειρήσεις ποιος είναι ο πελάτης, τι θέλει, ποιο το προφίλ του, κ.λπ. (integration). Παράλληλα, σημαντικό στοιχείο είναι και οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης. «Η δική μας τεχνολογία επιτρέπει στις εταιρείες να απαντήσουν στα μηνύματα που τους ενδιαφέρουν. Πρόκειται δηλαδή για μία intelligent platform, η οποία αντιλαμβάνεται ποια μηνύματα είναι spam, ποιοι είναι οι σταθεροί πελάτες της εταιρείας, ποιοι είναι high potential πελάτες, σε ποιους πρέπει να απαντήσει πρώτα, κ.λπ. Δίνουμε τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν με τους πελάτες, χωρίς να χρειάζεται να κάνουν περισσότερη δουλειά ή να προσλάβουν κόσμο για να κάνει αυτή τη δουλειά». Ετσι, μέσω της τεχνολογίας της, στέλνονται σε ημερήσια βάση 50.000-100.000 μηνύματα από τις επιχειρήσεις προς πελάτες και το αντίστροφο. Η εταιρεία ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 στη Silicon Valley των ΗΠΑ και μετράει 50-60 πελάτες από Αμερική, Αγγλία, Βραζιλία, Ινδία, Μεξικό, Χιλή, Κολομβία, Ινδονησία, Αυστραλία, Ελλάδα κ.α. «Μερικοί πελάτες μας είναι η χιλιανή Falabella που δραστηριοποιείται στο e-commerce, η Lipigas (φυσικό αέριο), η Axiata (τηλεπικοινωνίες στην Ινδονησία), η Treinta (fintech) κ.ά.». Παράλληλα, η εταιρεία απασχολεί remotely 15 εργαζομένους που ήταν πρώην στελέχη της Google, Amazon, Facebook κ.ά. «Στην ομάδα των μηχανικών μας υπάρχει και ο Τζόελ Σιμόνοφ που δούλευε προηγουμένως στη NASA».

Η εταιρεία έχει ήδη «σηκώσει» 4 εκατ. δολ. σε seed γύρο χρηματοδότησης από τα αμερικανικά Unusual Ventures, Global Founders Capital και το ελληνικό Marathon Venture Capital, ενώ μέσα στο επόμενο δίμηνο σχεδιάζει να σηκώσει άλλα 15-20 εκατ. δολ. από Αμερικανούς επενδυτές δρομολογώντας και την «απόβασή» της στην Ελλάδα. «Αν και δουλεύουμε εξ αποστάσεως, σχεδιάζουμε να δημιουργήσουμε ένα development center στην Ελλάδα που να απασχολεί μηχανικούς και developers. Η Ελλάδα αποτελεί ευκαιρία ώστε να αποκτήσουμε παρουσία και στην Ευρώπη. Ετσι, για αρχή θα προσλάβουμε περίπου 15 άτομα, από τους συνολικά 50 που θα έχει η Connectly μετά τη χρηματοδότηση».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT