Εκτός διαγωνισμού συντήρησης δικτύου Αττικής η ΕΥΔΑΠ

Εκτός διαγωνισμού συντήρησης δικτύου Αττικής η ΕΥΔΑΠ

Χωρίς τη συμμετοχή της ΕΥΔΑΠ έληξε χθες η πρώτη φάση του διαγωνισμού για τη συντήρηση και λειτουργία του εξωτερικού υδροδοτικού δικτύου της Αττικής.

1' 50" χρόνος ανάγνωσης

Χωρίς τη συμμετοχή της ΕΥΔΑΠ έληξε χθες η πρώτη φάση του διαγωνισμού για τη συντήρηση και λειτουργία του εξωτερικού υδροδοτικού δικτύου της Αττικής. Κι αυτό γιατί το υπουργείο Υποδομών δεν προχώρησε στην απαραίτητη τροποποίηση του ιδρυτικού νόμου της εταιρείας, όπως η τελευταία είχε ζητήσει. Η επιλογή αυτή φανερώνει μια διάσταση απόψεων ανάμεσα στην ΕΥΔΑΠ και την ηγεσία του υπ.Υποδομών, με την πρώτη να μιλάει περί «δυσάρεστης εξέλιξης». Την εξέλιξη γνωστοποίησε χθες η ΕΥΔΑΠ με επιστολές της προς τους μετόχους και τους εργαζομένους της εταιρείας. Οπως αναφέρει στην πρώτη επιστολή, η τροποποίηση του ιδρυτικού της νόμου ήταν απαραίτητη, καθώς δεν προβλέπει τη δυνατότητα να συμμετέχει σε συμπράξεις δημοσίου – ιδιωτικού τομέα και να διεκδικεί έργα εκτός της Περιφέρειας Αττικής, όπου δραστηριοποιείται.

«Η τροποποίηση του ιδρυτικού νόμου δεν έγινε έως και την προθεσμία υποβολής φακέλου εκδήλωσης ενδιαφέροντος στις 20.1.2022, παρά τις σχετικές ενέργειες της εταιρείας», αναφέρεται. Πιο αιχμηρή ήταν η επιστολή που απηύθυνε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ προς τους εργαζομένους της εταιρείας. Οπως αναφέρει, «πρόκειται για δυσάρεστη εξέλιξη παρά τις συστηματικές, επίμονες και επί μακρόν προσπάθειες που κατέβαλε η διοίκηση από τον Ιούλιο του 2020 προκειμένου να τροποποιηθεί ο ιδρυτικός νόμος της ΕΥΔΑΠ». Σημειώνει, δε, ότι «η εξέλιξη αυτή είναι αποτέλεσμα μιας απόφασης που ξεπερνάει τις δυνατότητες και αρμοδιότητες της ΕΥΔΑΠ, ενώ είναι κατανοητό ότι προκαλεί εύλογες απορίες, έως και ανησυχία για τις επιπτώσεις που ενδέχεται αυτή να έχει στην πορεία της εταιρείας μας». «Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι προβαίνουμε ήδη σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι επιπτώσεις της συγκεκριμένης απόφασης του υπουργείου Υποδομών (…) ενώ προχωρούμε απρόσκοπτα στη συνέχιση του έργου μας», αναφέρει ο κ. Σαχίνης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για το έργο των 291 εκατ. εκδήλωσαν ενδιαφέρον τρία σχήματα: η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με την Ιντρακάτ και η ΕΛΛΑΚΤΩΡ συμμετείχαν επιβεβαιωμένα, ενώ μένει να φανεί ποιο είναι το τρίτο σχήμα, πιθανότατα από το εξωτερικό. Πηγές του υπ. Υποδομών σχολίαζαν χθες ότι δεν υπάρχει κανένα ζήτημα στις σχέσεις του υπουργείου με την ΕΥΔΑΠ και πως ουδέποτε η πολιτεία δεσμεύθηκε ότι θα προχωρήσει στη νομοθετική ρύθμιση που ζητούσε η εταιρεία. Είναι πάντως προφανές ότι λόγω εμπειρίας η ΕΥΔΑΠ θα είχε πλεονέκτημα και το Δημόσιο, που έχει τον έλεγχό της, θα έπρεπε λογικά να επιθυμεί τη συμμετοχή της.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT