Στην αμερικανική Prodege πέρασε η ελληνική Pollfish

Στην αμερικανική Prodege πέρασε η ελληνική Pollfish

Aλλο ένα deal στον κλάδο των startups έκλεισε μόλις προχθές, επιβεβαιώνοντας πως πολλές νεοφυείς επιχειρήσεις που άρχισαν να δραστηριοποιούνται στην αγορά πριν από μερικά χρόνια, βρίσκονται στο πεδίο ενδιαφέροντος αμερικανικών και ευρωπαϊκών εταιρειών.

1' 56" χρόνος ανάγνωσης

Aλλο ένα deal στον κλάδο των startups έκλεισε μόλις προχθές, επιβεβαιώνοντας πως πολλές νεοφυείς επιχειρήσεις που άρχισαν να δραστηριοποιούνται στην αγορά πριν από μερικά χρόνια, βρίσκονται στο πεδίο ενδιαφέροντος αμερικανικών και ευρωπαϊκών εταιρειών. Ο λόγος για την ελληνική Pollfish, που –όπως πρώτη αποκάλυψε η «Κ»– εξαγοράστηκε από την αμερικανική εταιρεία διαδικτυακού μάρκετινγκ Prodege, η οποία καταγράφει έσοδα κοντά στα 350 εκατ. δολ. To deal, που επιβεβαιώθηκε χθες από όσους εμπλέκονται στην εξαγορά, αποτιμάται –σύμφωνα με πληροφορίες– κοντά στα 70-85 εκατ. δολ., ενώ στα πλάνα της εταιρείας είναι να ενισχυθεί η ομάδα μηχανικών της Pollfish στην Αθήνα.

Η ελληνική εταιρεία ιδρύθηκε το 2013 από τους Γιάννη Παπαδάκη, Ανδρέα Βούρκο, Γιάννη Ζαούδη και Ζήση Μπέλλα και δραστηριοποιείται στον κλάδο του market research. Η έδρα της τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στη Νέα Υόρκη, δεδομένου ότι μεγάλο μέρος του πελατολογίου της προέρχεται από την αμερικανική αγορά. Πρόκειται για μια διαδικτυακή πλατφόρμα που επιτρέπει σε εταιρείες και ιδιώτες να πραγματοποιούν έρευνες αγοράς χρησιμοποιώντας ένα εύχρηστο διαδραστικό ερωτηματολόγιο (online mobile survey).

To deal αποτιμάται, σύμφωνα με πληροφορίες, κοντά στα 70-85 εκατ. δολ.

Η Pollfish έχει τη δυνατότητα να διανέμει τα ερωτηματολόγια στα κινητά τηλέφωνα περισσότερων από μισό δισ. καταναλωτών σε όλο τον κόσμο και να λαμβάνει απαντήσεις με ακρίβεια και σε πραγματικό χρόνο. Μέσω της τεχνολογίας της, μικρές αλλά και μεγάλες επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν έρευνες αγοράς χωρίς να έχουν κάποιο εξειδικευμένο προσωπικό. Αριθμεί περίπου 3.500 πελάτες, εκ των οποίων διεθνείς οργανισμοί όπως το State Department, αλλά και εταιρείες όπως Netflix, Sony κ.ά.

Κύκλοι της αγοράς σχολιάζουν πως η Prodege εκτός από το ανθρώπινο δυναμικό θα αποκτήσει μέσω της Pollfish πρόσβαση σε ευρύ πελατολόγιο. Η Pollfish απασχολεί περίπου 70 άτομα, εκ των οποίων 55 στα γραφεία της στην Αθήνα και τα υπόλοιπα στη Νέα Υόρκη, ενώ τα έσοδά της φέτος αναμένεται να αγγίξουν τα 20 εκατ. δολ. Σύμφωνα με το crunchbase έχει λάβει χρηματοδότηση κοντά στα 17 εκατ. δολ. και μεταξύ των επενδυτών είναι δύο ελληνικά venture capital της γενιάς των Jeremie Funds, το PJ Tech Catalyst της Τράπεζας Πειραιώς και η Odyssey Venture Partners, η EBRD, Woodside Group, αλλά και angel investors. Η Prodege είναι αμερικανική εταιρεία διαδικτυακού μάρκετινγκ, δημοσκοπήσεων καταναλωτών και έρευνας αγοράς με έδρα την Καλιφόρνια, στην οποία προσφάτως επένδυσε το private equity Great Hill Partners, με στόχο να στηρίξει την οργανική ανάπτυξή της αλλά και το πλάνο εξαγορών της.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT