Στα 258 δισ. δολάρια ο τζίρος της Google στη διάρκεια του 2021

Στα 258 δισ. δολάρια ο τζίρος της Google στη διάρκεια του 2021

Υπεράνω προβλέψεων αποδείχθηκαν οι τριμηνιαίες πωλήσεις της Alphabet, μητρικής εταιρείας της Google, στα τέλη του 2021 χάρις στην έκρηξη των δραστηριοτήτων στη διαφήμιση.

1' 53" χρόνος ανάγνωσης

Υπεράνω προβλέψεων αποδείχθηκαν οι τριμηνιαίες πωλήσεις της Alphabet, μητρικής εταιρείας της Google, στα τέλη του 2021 χάρις στην έκρηξη των δραστηριοτήτων στη διαφήμιση. Οι καταναλωτές, δεδομένου ότι η τάση της πανδημίας για αγορές αγαθών και υπηρεσιών στο Διαδίκτυο συνεχίστηκε αδιαλείπτως, χρησιμοποίησαν τη μηχανή αναζήτησης της Google για όλες τις ανάγκες τους.

Μετά το κλείσιμο της αμερικανικής αγοράς η τιμή της μετοχής της Alphabet την Τρίτη ενισχύθηκε άνω του 8%. Ευνοϊκά λειτούργησε και η ανακοίνωση του κολοσσού ότι θα διασπάσει τη μετοχή του σε αναλογία 20/1, ήτοι την 1η Ιουλίου για κάθε 1 μετοχή οι επενδυτές θα λάβουν ακόμα δεκαεννέα.

Αργά χθες πριν από το κλείσιμο της Γουόλ Στριτ η μετοχή της ενισχυόταν κατά 8,20%. Οι πωλήσεις της το τελευταίο τρίμηνο του 2021 εκτινάχθηκαν κατά 32% στα 75,3 δισ. δολάρια – είναι το τρίτο κατά σειράν τρίμηνο, κατά το οποίο η Alphabet εμφανίζει πωλήσεις-ρεκόρ και ξεπερνάει τον μέσο όρο των προβλέψεων στα 72 δισ. δολάρια. Στο σύνολο του 2021 οι πωλήσεις εκτινάχθηκαν 41% στο ρεκόρ των 258 δισ. δολαρίων, ενώ το 2020 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 13%, το χαμηλότερο δέκα ετών και πλέον.

Οι καταναλωτές επιδόθηκαν σε μια διαρκή αναζήτηση στο πεδίο της ένδυσης και της υπόδησης, αλλά και των αξεσουάρ και αντικειμένων, που χρησιμοποιούνται σε διάφορες δραστηριότητές τους και χόμπι. Οι δε διαφημιστικές εταιρείες στους κλάδους του λιανεμπορίου, της ψυχαγωγίας, των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών και των ταξιδίων προχώρησαν σε αύξηση των προϋπολογισμών τους στο μάρκετινγκ. Τα σχετικά ανέφερε ο διευθυντής εταιρικών δραστηριοτήτων της Google, Φίλιπ Σίντλερ.

Κι ενώ η ανησυχία για τον υψηλό πληθωρισμό, τις μεταλλάξεις του κορωνοϊού και τη συμφόρηση στις προμηθευτικές αλυσίδες έχει πλήξει την αμερικανική αγορά και τις πωλήσεις ορισμένων επιχειρήσεων, οι όμιλοι εκείνοι οι οποίοι ελέγχουν τις καίριες πύλες του ηλεκτρονικού εμπορίου, του υβριδικού μοντέλου εργασίας και της συνεχούς ροής ψυχαγωγικού περιεχομένου αποδεικνύονται άτρωτοι.

Αναλυτές επισημαίνουν ότι η Google, η οποία περισσότερο από κάθε άλλη εταιρεία αποκομίζει έσοδα από τις διαδικτυακές διαφημίσεις, αποδεικνύει ότι η ανάπτυξή της στο προσεχές μέλλον είναι αδιάκοπη. «Η πανδημία με ευκολία επιτάχυνε την εξάρτηση του κόσμου από την ψηφιακή διαφήμιση», τονίζει, εν κατακλείδι, η αναλύτρια μετοχών της Hargreaves Lansdown, Σοφί Λαντ-Γέιτς. «Το να παρακολουθεί κανείς διαφημίσεις στην τηλεόραση στο διάλειμμα εκπομπών ή να διαβάζει καταχώριση σε γιγαντοαφίσα μοιάζει ξαφνικά απηρχαιωμένο στην εποχή της ροής και του εθισμού στο κινητό τηλέφωνο».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT