Ψηφιακές υπηρεσίες και επέκταση δικτύου από την PayLink

Ψηφιακές υπηρεσίες και επέκταση δικτύου από την PayLink

Η εταιρεία έχει 1.300 φυσικά σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα.

2' 5" χρόνος ανάγνωσης

Στην τάση των «phygital» συναλλαγών, δηλαδή του συνδυασμού φυσικής παρουσίας του πελάτη και της δυνατότητας χρήσης ψηφιακών εργαλείων, επενδύει η PayLink, που εισήγαγε το 1991 σε συνεργασία με τη Western Union –κύριος αντιπρόσωπος στη χώρα μας– τις ηλεκτρονικές μεταφορές χρημάτων στην ελληνική αγορά. «Η ανάγκη ύπαρξης ενός φυσικού δικτύου σημείων εξυπηρέτησης, όπως είναι τα καταστήματα, θα εξακολουθήσει να υπάρχει για αρκετά χρόνια ακόμη, παράλληλα με τα ψηφιακά κανάλια διανομής», εκτίμησε στο πλαίσιο διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Κώστας Βαρβίας, προτάσσοντας τη γεωγραφική επέκταση του δικτύου της PayLink, που σήμερα περιλαμβάνει 1.300 φυσικά σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα.

«Μέσω της εξεύρεσης υγιών οικονομικά συνεργατών, της πολιτικής ανταγωνιστικών τιμών, της ανάπτυξης νέων υπηρεσιών, της συγκράτησης των λειτουργικών εξόδων της, καθώς και της αύξησης των επενδύσεων σε καινοτόμες πελατοκεντρικές υπηρεσίες» η διοίκηση της εταιρείας εκτίμησε ότι τα περιθώρια ανάπτυξης, παρά τη διαφαινόμενη επικράτηση των τραπεζών, παραμένουν σημαντικά και για τους παρόχους ηλεκτρονικών συναλλαγών, όπως τα ιδρύματα πληρωμών.

«Η πρότασή μας προς τους συνεργάτες μας ήταν και είναι ότι καλύπτουμε μια συμπληρωματική ανάγκη ως προς τον παραδοσιακό τρόπο μεταφοράς χρημάτων», σημείωσε, «προσφέροντας συγκριτικά πλεονεκτήματα, καθώς η Western Union έχει το δικό της ηλεκτρονικό σύστημα και δίκτυο, που μεταφέρει χρήματα σε χιλιάδες σημεία εξυπηρέτησης παγκοσμίως, σε λίγα λεπτά και με διευρυμένα ωράρια». Επιπλέον, εκτός από τις υπηρεσίες για την πληρωμή λογαριασμών και την αποστολή μετρητών και σε τραπεζικό λογαριασμό, οι υπηρεσίες της PayLink, έχουν διευρυνθεί με την υπηρεσία PayByBank για e-shops και Β2Β συναλλαγές, δίνοντας στους πελάτες της τη δυνατότητα ψηφιακής πρόσβασης για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

«Διευρύναμε το portfolio των υπηρεσιών μας και λίγο πριν από το ξεκίνημα της πανδημίας προσθέσαμε τη δυνατότητα αποστολής μετρητών και σε τραπεζικό λογαριασμό στο εξωτερικό αλλά και εντός Ελλάδος, δυνατότητα που αυτή τη στιγμή διαθέτουμε για 52 χώρες. Ο αριθμός αυτός αυξάνεται συνεχώς και σε κάποιες περιπτώσεις ευρωπαϊκών χωρών, χάρη στο SEPA Instant payments, η Western Union μπορεί και ολοκληρώνει τις μεταφορές μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα», επεσήμανε η αντιπρόεδρος της PayLink, κ. Αλεξάνδρα Πατσή.

Η δραστηριότητα της PayLink, που συμπληρώνει 30 έτη παρουσίας στην ελληνική αγορά, αριθμεί περισσότερα από 1,6 εκατ. εμβάσματα τον χρόνο και κύκλο εργασιών άνω των 14 εκατ. ευρώ για το 2021. Η κερδοφορία (κέρδη προ φόρων) κατά τα τελευταία έτη υπερβαίνει τα 2 εκατ. ευρώ ετησίως και ο δείκτης EBITDA προς τις πωλήσεις κινείται μεταξύ 18%-20%. Ο δανεισμός της είναι μηδενικός και τα ίδια κεφάλαια το 2021 είναι της τάξεως των 3 εκατ. ευρώ, θέτοντας ισχυρές βάσεις για επενδύσεις, κατέληξε ο επικεφαλής της εταιρείας.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT