Οι πέντε νέες φυλές των καταναλωτών

Ακόμη και στις πιο ισχυρές οικονομικά χώρες περίπου τα 3/4 των καταναλωτών είναι αρκετά προσεχτικοί με τις δαπάνες τους

33" χρόνος ανάγνωσης

Σε πέντε νέες φυλές διακρίνονται οι καταναλωτές μετά από δύο χρόνια πανδημίας, με τις πληθωριστικές πιέσεις να εντείνονται λόγω πλέον και του πολέμου στην Ουκρανία. Μάλιστα, οι φυλές αυτές που έχει εντοπίσει και αναγνωρίσει η εταιρεία ερευνών αγοράς NielsenIQ είναι διαφορετικές από αυτές που είχαν δημιουργηθεί μετά την πρώτη χρονιά της ζωής μας με την πανδημία. 

Οι νέες φυλές των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο είναι οι ακόλουθες:

  • Αυτοί που δυσκολεύονται. Πρόκειται για όσους αντιμετώπισαν οικονομικές δυσκολίες τον πρώτο καιρό της πανδημίας, δυσκολίες, όμως, οι οποίες συνεχίζονται και σήμερα.
  • Αυτοί που ανέκαμψαν. Πρόκειται για όσους αντιμετώπισαν οικονομικές δυσκολίες όταν ξέσπασε η πανδημία, αλλά τώρα έχουν ανακάμψει.

Διαβάστε τη συνέχεια στο moneyreview.gr

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT