ΕΦΚΑ: Ολοκλήρωσε 260 εκατ. ηλεκτρονικές συναλλαγές σε 2,5 έτη

ΕΦΚΑ: Ολοκλήρωσε 260 εκατ. ηλεκτρονικές συναλλαγές σε 2,5 έτη

Πάνω από 260 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές, μέσω των 200 νέων e-υπηρεσιών των ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ (ΔΥΠΑ), ΟΠΕΚΑ και υπουργείου Εργασίας, έχουν πραγματοποιήσει τα τελευταία 2,5 χρόνια εργαζόμενοι, επαγγελματίες, άνεργοι, συνταξιούχοι και αγρότες.

2' 20" χρόνος ανάγνωσης

Πάνω από 260 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές, μέσω των 200 νέων e-υπηρεσιών των ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ (ΔΥΠΑ), ΟΠΕΚΑ και υπουργείου Εργασίας, έχουν πραγματοποιήσει τα τελευταία 2,5 χρόνια εργαζόμενοι, επαγγελματίες, άνεργοι, συνταξιούχοι και αγρότες. Τις νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης 8 εκατ. πολιτών, που μέχρι πρότινος –ή ακόμη και σήμερα σε ορισμένες περιπτώσεις– ήταν αντιμέτωποι με το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων, τις ατελείωτες ουρές και την ταλαιπωρία, παρουσίασε ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Μάλιστα, ο κ. Μητσοτάκης δήλωσε πως η κυβέρνηση υλοποιεί αυτό ακριβώς που του ζητούσαν οι πολίτες προεκλογικά, δηλαδή να αλλάξει το κράτος.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η λειτουργία του αριθμού 24ωρης δωρεάν εξυπηρέτησης 1555, για εργασιακά, ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και κοινωνικά θέματα, ο οποίος έχει δεχτεί περισσότερες από 1,7 εκατ. κλήσεις σε διάστημα μόλις οκτώ μηνών και, όπως δείχνουν οι έρευνες, το 98% των αιτημάτων έχει απαντηθεί, ενώ το 82% των πολιτών εκφράζει ικανοποίηση.

Ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης αναφέρθηκε στις παρεμβάσεις που «κτυπούν» στη ρίζα τους τα κακώς κείμενα δεκαετιών, όπως:

• Οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες. Πάνω από 260 εκατ. ηλεκτρονικές συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία 2,5 χρόνια.

• Η διασύνδεση των ΚΕΠ με ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ. Ηδη, έχουν πραγματοποιηθεί 3,8 εκατ. συναλλαγές και αυτό μπορεί να αποτελέσει πιλότο και για άλλους φορείς.

• Τα ηλεκτρονικά ραντεβού στον ΕΦΚΑ.

• Η αναβάθμιση των ιστοσελίδων και η λειτουργία του MyEFKAlive και MyOAEDlive που αποτελούν τον ψηφιακό σύμμαχο των πολιτών για να εξυπηρετούνται.

• Ο θεσμός των πιστοποιημένων δικηγόρων και λογιστών. Υπάρχουν 458 πιστοποιημένοι επαγγελματίες οι οποίοι έχουν ήδη εκδώσει πάνω από 850 συνταξιοδοτικές υποθέσεις εντός 3 μηνών.

Η διασύνδεση των ΚΕΠ με ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ μπορεί να αποτελέσει πιλότο και για άλλους φορείς.

• Ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης 1555. Οι πολίτες πραγματοποιούν πάνω από 20.000 κλήσεις ημερησίως και ήδη όποια προβλήματα παρατηρούνται θα διορθωθούν. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα της MRB, πάνω από 7 στους 10 ερωτώμενους (74%) θεωρούν ότι η υπηρεσία είναι εξαιρετικά ή πολύ χρήσιμη, ενώ το ποσοστό των θετικών απαντήσεων ξεπερνάει το 90%, αν προστεθούν και οι συμμετέχοντες που θεωρούν ότι το 1555 είναι αρκετά χρήσιμο. Τα ασφαλιστικά θέματα είναι αυτά που τίθενται με τη μεγαλύτερη συχνότητα από τους πολίτες (61%), ενώ έπονται τα κοινωνικά επιδόματα και τα εργασιακά θέματα.

Σύμφωνα με τον υπουργό Εργασίας, το αμέσως επόμενο διάστημα θα προωθηθούν οι εξής δράσεις:

• Ενίσχυση της συνεργασίας ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ με ΚΕΠ.

• Αύξηση συναλλαγών που θα παρέχονται μέσω ΚΕΠ.

• Επέκταση του myEFKAlive σε όλη την Ελλάδα και δημιουργία αντίστοιχης υπηρεσίας στον ΟΠΕΚΑ (myOPEKAlive).

• Διεύρυνση των κατηγοριών συντάξεων που οι πιστοποιημένοι δικηγόροι και λογιστές θα μπορούν να αναλάβουν.

• Ολοκλήρωση του διαγωνισμού επέκτασης του 1555 για 30 μήνες.

• Δημιουργία ψηφιακού δωματίου επικοινωνίας στον ΕΦΚΑ. Πρόκειται για έναν ψηφιακό τρόπο επικοινωνίας μεταξύ ΕΦΚΑ και δυνάμει συνταξιούχων, προκειμένου να λύνονται θέματα και να επιταχυνθεί ακόμη περισσότερο ο χρόνος απονομής συντάξεων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT