«Κρι Κρι»: Ενέργεια, πρώτες ύλες μείωσαν τα κέρδη της το α΄ τρίμηνο

«Κρι Κρι»: Ενέργεια, πρώτες ύλες μείωσαν τα κέρδη της το α΄ τρίμηνο

Σχεδόν στο 1/7 των περυσινών κερδών περιορίστηκε η κερδοφορία της «Κρι Κρι» κατά το α΄ τρίμηνο του 2022, επηρεαζόμενη σημαντικά από την αύξηση του ενεργειακού κόστους, του κόστους των πρώτων υλών και των υλικών συσκευασίας.

2' 8" χρόνος ανάγνωσης

Σχεδόν στο 1/7 των περυσινών κερδών περιορίστηκε η κερδοφορία της «Κρι Κρι» κατά το α΄ τρίμηνο του 2022, επηρεαζόμενη σημαντικά από την αύξηση του ενεργειακού κόστους, του κόστους των πρώτων υλών και των υλικών συσκευασίας.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία, τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε μόλις 0,55 εκατ. ευρώ κατά το α΄ τρίμηνο του 2022 από 3,55 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο του 2021. Υπενθυμίζεται πως μόλις τη Δευτέρα ο επικεφαλής της «Κρι Κρι», Παναγιώτης Τσινάβος, είχε κάνει λόγο σε συνέντευξη Τύπου για τετραπλασιασμό του ενεργειακού κόστος, για κερδοσκοπικά παιχνίδια, αλλά και για πολύ μεγάλη αύξηση στην τιμή παραγωγού αγελαδινού γάλακτος. Συγκεκριμένα, ενώ η μέση τιμή που έδινε πέρυσι στους παραγωγούς η «Κρι Κρι» ήταν 0,38 ευρώ/λίτρο, φέτος έδωσε 0,50 λεπτά ευρώ/λίτρο.

Ο κύκλος εργασιών της «Κρι Κρι» διαμορφώθηκε το α΄ τρίμηνο του 2022 σε 30,73 εκατ. ευρώ έναντι 28,56 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο του 2021, καταγράφοντας αύξηση 7,6%. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 0,45 εκατ. ευρώ έναντι 2,82 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο του 2021.

Διαμορφώθηκαν σε 0,55 εκατ. ευρώ από 3,55 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο του 2021 – Αύξηση τζίρου στα 30,73 εκατ.

Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8,6% σε αξία και 5,7% σε όγκο, με τη μεγαλύτερη ενίσχυση να προέρχεται από τις αγορές του εξωτερικού. Οι πωλήσεις της «Κρι Κρι» εκτός Ελλάδας κατέγραψαν αύξηση 15,4%, φτάνοντας τα 15 εκατ. ευρώ. Σημαντική ώθηση υπάρχει από την αγορά της Ιταλίας (αύξηση 18,8%), του Ηνωμένου Βασιλείου (αύξηση 4,2%), και από άλλες χώρες όπως η Σουηδία, η Γερμανία και η Αυστρία. Σε επίπεδο πενταμήνου, οι πωλήσεις γιαουρτιού στο εξωτερικό καταγράφουν ρυθμό ανάπτυξης 17%. Στην ελληνική αγορά οι πωλήσεις γιαουρτιού το α΄ τρίμηνο σημείωσαν μικρή αύξηση 1,4%, φτάνοντας τα 12,25 εκατ. ευρώ. Λόγω της χαμηλότερης πτώσης πωλήσεων που σημειώνει η κατηγορία των παιδικών γιαουρτιών, όπου η «Κρι Κρι» έχει υψηλό μερίδιο αγοράς και λόγων της ανόδου των πωλήσεων των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων παρασκευάζει η «Κρι Κρι», οι πωλήσεις της στην εγχώρια αγορά «τρέχουν» με ρυθμό πάνω από 6% στο πεντάμηνο.

Στον κλάδο του παγωτού, όπου το α΄ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις εσωτερικού διαμορφώθηκαν σε 1,93 εκατ. ευρώ έναντι 2,5 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο του 2021. Η μείωση αυτή είναι αποτέλεσμα των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικράτησαν τους πρώτους μήνες του φετινού έτους. Το προσεχές διάστημα, όμως, η πορεία των πωλήσεων αναστράφηκε, καθώς οι καιρικές συνθήκες βελτιώθηκαν. Ετσι, στο πεντάμηνο οι πωλήσεις παγωτού στην εγχώρια αγορά εμφανίζονται αυξημένες περίπου κατά 8%.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT