Eurobank: Επενδύσεις 200 εκατ. ανά τριετία στην ψηφιοποίηση

Eurobank: Επενδύσεις 200 εκατ. ανά τριετία στην ψηφιοποίηση

Το πλάνο μετασχηματισμού της τράπεζας με την αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών

3' 3" χρόνος ανάγνωσης

Ψηφιακή θυρίδα, μέσω της οποίας κάθε e-Banking πελάτης μπορεί να παραλάβει και να υπογράψει, ψηφιακά, συμβάσεις νέων τοκοχρεολυτικών προϊόντων, όπως κάρτες, δάνεια και ασφαλιστικά προϊόντα, πρόσβαση των πελατών στον προσωπικό τους σύμβουλο μέσω βιντεοκλήσης, είναι μερικές μόνο από τις ψηφιακές υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες από τη Eurobank στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της τράπεζας και της υιοθέτησης του phygital μοντέλου, που βασίζεται στην αξιοποίηση της τεχνολογίας και του ανθρώπινου παράγοντα.

Ενδεικτικά το 2021 ολοκληρώθηκαν μέσω της ψηφιακής θυρίδας 20.000 πωλήσεις προϊόντων, 18.500 επαγγελματίες, 6.000 personal banking πελάτες και 3.500 ιδιώτες πελάτες της τράπεζας εξυπηρετήθηκαν μέσω v-Banking, της υπηρεσίας δηλαδή που δίνει στους πελάτες πρόσβαση στον προσωπικό τους σύμβουλο μέσω βιντεοκλήσης, ενώ στην κατηγορία των προϊόντων fast loan, 7 στις 10 αιτήσεις καταναλωτικών δανείων σε επίπεδο τράπεζας, πραγματοποιούνται μέσω e-Banking αλλά και από το κινητό, μέσω του Eurobank Mobile App. Με βάση τα στοιχεία, μέσω των ψηφιακών καναλιών εκτελούνται παραπάνω από 600.000 εγχρήματες συναλλαγές την ημέρα ενώ, κατά μέσον όρο, εξυπηρετούνται 116.000 πελάτες την ώρα. Σε επίπεδο έτους καταγράφονται περίπου 304 εκατομμύρια login σε e-Banking και m-Banking και το 94% όλων των πληρωμών και μεταφορών εκτελέσθηκε μέσω των ψηφιακών καναλιών.

Μέσω των ψηφιακών καναλιών εκτελούνται πάνω από 600.000 εγχρήματες συναλλαγές την ημέρα.

Η υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της Eurobank προϋποθέτει επενδύσεις ύψους 200 εκατ. ευρώ ανά τριετία και, όπως επεσήμανε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και Group και Chief Οperating Οfficer του ομίλου Σταύρος Ιωάννου, «κλειδί στη διαδικασία μετασχηματισμού της τράπεζας αποτελεί το Eurobank Ηub». Εκεί, όπως είπε, χτυπά η «καρδιά» των ψηφιακών υπηρεσιών του ομίλου και έχει αναπτυχθεί ένα πολυδιάστατο οικοσύστημα υποδομών και δεξιοτήτων, όπου εξειδικευμένοι επαγγελματίες στον χώρο της τεχνολογίας, σε συνεργασία με ένα εκτενές δίκτυο ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών πληροφορικής, υποστηρίζουν αποτελεσματικά τις εγχώριες και, συνολικά, τις διεθνείς δραστηριότητες της τράπεζας, η οποία διατηρεί παρουσία σε έξι χώρες.

Το Eurobank Ηub στεγάζεται στη Νέα Ιωνία σε ένα σύγχρονο χώρο 34.000 τετραγωνικών μέτρων, στο οποίο πέραν των διευθύνσεων πληροφορικής και ψηφιακής τραπεζικής, στεγάζονται, επίσης, η οργάνωση, οι κεντρικές υπηρεσίες και λειτουργίες, οι οικονομικές υπηρεσίες καθώς και το κέντρο εκπαίδευσης. Στο κτιριακό συγκρότημα απασχολούνται συνολικά περίπου 2.000 εργαζόμενοι που αντιστοιχούν στο 50% του προσωπικού των κεντρικών υπηρεσιών της τράπεζας, με προοπτική ο αριθμός των εργαζομένων να αυξηθεί έως και 3.000 μέσα από τη μεταφορά πρόσθετων υπηρεσιών. «Στρατηγικός στόχος είναι να αναδειχθεί ως η πιο απλή, ψηφιοποιημένη τράπεζα στην Ελλάδα και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, παρέχοντας τη βέλτιστη και ασφαλέστερη ψηφιακή εμπειρία στον πελάτη», επεσήμανε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος, Group Chief Transformation Officer, Digital & Retail της τράπεζας, Ανδρέας Αθανασόπουλος, υπογραμμίζοντας ότι «το τραπεζικό τοπίο αλλάζει» και οι βασικοί ανταγωνιστές των τραπεζών θα προέρχονται πλέον από άλλους τομείς και industries. «Σταθερά και απρόσκοπτα, παρά τις διαδοχικές κρίσεις των τελευταίων ετών, η Eurobank επανασχεδιάζει συστήματα, διαδικασίες παραγωγής προϊόντων και υπηρεσιών και αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες μεθόδους εργασίας και συνεργασίας, σημείωσε ο κ. Αθανασόπουλος, τονίζοντας ότι «ο τεχνολογικός κόμβος, διαθέτοντας τις κατάλληλες υποδομές, δίνει τη δυνατότητα στη διοίκηση και σε όλους τους εργαζομένους της Eurobank, είτε μέσω τηλεργασίας ή και μέσω φυσικής παρουσίας, να εργάζονται απρόσκοπτα, διασφαλίζοντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών και ασφάλειας των συναλλαγών που είναι προτεραιότητα για την τράπεζα».

Στο Technology Hub αναπτύσσεται, επίσης, το Hotdesking, που έχει υλοποιηθεί ήδη στο Retail Hub του οργανισμού, στο κτίριο Piraeus Port Plaza, στον Πειραιά. Πρόκειται για ένα μοντέλο εργασίας που επιτρέπει σε κάθε εργαζόμενο, με χρήση του laptop του, να έχει πρόσβαση στις απαραίτητες υποδομές και να εργάζεται σε οποιοδήποτε γραφείο του Hub και γενικότερα της Eurobank. Ο στόχος είναι στο κτίριο Piraeus Port Plaza να εργάζονται καθημερινά μέσω του μοντέλου Hotdesking οι 400 από τους 700 υπαλλήλους και σταδιακά οι 2.000 από τους 3.000 των υπαλλήλων που προοπτικά θα εργάζονται στο Technology Hub στην πλήρη ανάπτυξή του.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT