Εγκαίνια αύριο της πολωνικής Pepco στου Ρέντη

Εγκαίνια αύριο της πολωνικής Pepco στου Ρέντη

Με στόχο να γίνει η μεγαλύτερη, η καλύτερη, η φθηνότερη και η πιο γνωστή εκπτωτική αλυσίδα ειδών ένδυσης και σπιτιού στην Ευρώπη, η πολωνική Pepco εγκαινιάζει αύριο Πέμπτη 6 Οκτωβρίου το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα

2' 15" χρόνος ανάγνωσης

Με στόχο να γίνει η μεγαλύτερη, η καλύτερη, η φθηνότερη και η πιο γνωστή εκπτωτική αλυσίδα ειδών ένδυσης και σπιτιού στην Ευρώπη, η πολωνική Pepco εγκαινιάζει αύριο Πέμπτη 6 Οκτωβρίου το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο Piraeus Retail Park στην περιοχή του Ρέντη. Επόμενοι σταθμοί στην επέκταση της αλυσίδας είναι το κατάστημα που θα εγκαινιάσει την επόμενη εβδομάδα δίπλα από το υπερμάρκετ της «Σκλαβενίτης» στην Πέτρου Ράλλη και τη μεθεπόμενη εβδομάδα στη Λάρισα στο εμπορικό κέντρο Fashion City Outlet.

Ποιο θεωρεί η διοίκηση της εταιρείας ότι είναι το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα; Οτι σε μια εποχή έντονων πληθωριστικών πιέσεων και επομένως πιέσεων στο διαθέσιμο εισόδημα, το πιο ακριβό προϊόν της κοστίζει 30 ευρώ, ενώ η αξία του μέσου «καλαθιού» κυμαίνεται μεταξύ 10 ευρώ στις πρώην ανατολικές χώρες και 13 ευρώ στις δυτικοευρωπαϊκές χώρες. Σε εβδομαδιαία βάση, εξάλλου, πραγματοποιεί μεγάλες προσφορές, τύπου bazaar, σε σειρά προϊόντων. Στα καταστήματα διατίθενται περί τους 4.000 κωδικούς προϊόντων.

Η εκπτωτική αλυσίδα ειδών ένδυσης και σπιτιού θα ανοίξει μέσα στο επόμενο δίμηνο επτά καταστήματα.

Με βάση τον σχεδιασμό του πολωνικού ομίλου, συνολικά μέσα στο επόμενο δίμηνο ο αριθμός των καταστημάτων της στην Ελλάδα θα φθάσει τα επτά, ενώ μέχρι το τέλος του 2022 με αρχές του 2023 τα δέκα καταστήματα. Εκτός από τα τρία προαναφερθέντα καταστήματα, αναμένεται να ανοίξουν μέσα στον Νοέμβριο α) ένα κατάστημα στο Ιλιον και συγκεκριμένα στο εμπορικό κέντρο Escape Center, χώρος όπου λειτουργεί επίσης υπερμάρκετ «Σκλαβενίτης», αλλά και Jumbo, που θεωρείται βασικός ανταγωνιστής της Pepco, β) δύο καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, και συγκεκριμένα στη Σταυρούπολη και στην Πυλαία, και γ) ένα κατάστημα στο Μαρούσι, στο εμπορικό κέντρο Αvenue, εκεί όπου υπάρχει επίσης υπερμάρκετ «Σκλαβενίτης». Το πού θα ανοίξουν τα υπόλοιπα τρία καταστήματα δεν έγινε γνωστό από τα στελέχη της εταιρείας, καθώς ακόμη δεν έχουν υπογραφεί οι σχετικές εμπορικές μισθώσεις.

Στρατηγική επιλογή, πάντως, του ομίλου αποτελεί η λειτουργία των καταστημάτων σε χώρους που θεωρούνται προορισμοί για όλη την οικογένεια, όπως είναι τα εμπορικά πάρκα και εμπορικά κέντρα, καθώς και τα υπερμάρκετ. Ετσι, αν και δεν λειτουργούν εντός των υπερμάρκετ, ως shop in shop, γειτνιάζουν με αυτά σε αρκετές περιπτώσεις στο εξωτερικό και στην Ελλάδα.

Ερωτηθείς χθες, κατά την παρουσίαση του πρώτου καταστήματος της Pepco στα ΜΜΕ, ο κ. Μπόγκνταν Γκριγκόριου, υπεύθυνος για την ανάπτυξη της Pepco σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία, για τον συνολικό αριθμό των καταστημάτων που επιθυμεί να ανοίξει ο πολωνικός όμιλος στη χώρα μας, απάντησε ότι «δεν υπάρχουν περιορισμοί» και αυτό θα εξαρτηθεί από την αποδοχή που θα υπάρχει από τους Ελληνες καταναλωτές. Σε ό,τι αφορά τον στόχο για τις πωλήσεις, η κ. Ανκα Ράντου, διευθύντρια λιανικής πώλησης της Pepco για τη Νότια Ευρώπη, επισήμανε ότι σε κάθε χώρα που δραστηριοποιείται ο όμιλος καταγράφει διπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης κάθε 2-3 χρόνια.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT