«Παπουτσάνης»: Άλμα τζίρου και εξαγωγών

«Παπουτσάνης»: Άλμα τζίρου και εξαγωγών

Με ισχυρή ανάπτυξη έκλεισε το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2022 η «Παπουτσάνης», συνεχίζοντας την ανοδική της πορεία, παρά το δύσκολο πλέον οικονομικό περιβάλλον εντός και εκτός Ελλάδας.

2' 9" χρόνος ανάγνωσης

Με ισχυρή ανάπτυξη έκλεισε το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2022 η «Παπουτσάνης», συνεχίζοντας την ανοδική της πορεία, παρά το δύσκολο πλέον οικονομικό περιβάλλον εντός και εκτός Ελλάδας. Ταυτόχρονα η εταιρεία, που αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς σαπουνιών στην Ευρώπη, ενίσχυσε περαιτέρω την εξωστρέφειά της.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, ο κύκλος εργασιών της αυξήθηκε κατά 39%, στα 53 εκατ. ευρώ από 38,32 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Η σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών αποδίδεται στην επανεκκίνηση της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και στην ενίσχυση των πωλήσεων των ειδικών σαπωνομαζών και των παραγωγών για τρίτους σε Ελλάδα και εξωτερικό, σε συνδυασμό με αυξήσεις στις τιμές πώλησης (κυρίως των δύο τελευταίων κατηγοριών) προκειμένου να μετακυλιστεί κατά το δυνατόν η αύξηση του κόστους.

Η αξία των εξαγωγών για την «Παπουτσάνης» ανήλθε κατά την τρέχουσα περίοδο σε 34,9 εκατ. ευρώ έναντι 22,5 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2021, αντιπροσωπεύοντας το 66% του συνολικού κύκλου εργασιών και παρουσιάζοντας ανάπτυξη κατά 55%.

Στο εννεάμηνο ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 39% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021.

Οσον αφορά τη συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 16% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της «Παπουτσάνης» στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 23% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 41% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 20% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις της κατηγορίας «επώνυμα προϊόντα» παρουσιάζουν μείωση 3% εξαιτίας της πτωτικής πορείας της συνολικής αγοράς του λιανεμπορίου και κυρίως της αγοράς αντισηπτικών προϊόντων. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2022 οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται η «Παπουτσάνης» σημείωσαν συνολική πτώση σε αξία της τάξεως του 6,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021, με τις μεγαλύτερες απώλειες να καταγράφονται στην κατηγορία των αντισηπτικών προϊόντων (-33,3%). Εξαιρώντας τα αντισηπτικά, η αξία πωλήσεων των επώνυμων προϊόντων «Παπουτσάνης» εμφανίζει αύξηση κατά 12,5% παρουσιάζοντας ταχύτερη αύξηση στο πλαίσιο της αγοράς και συνεπώς κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο.

Οι πωλήσεις της κατηγορίας «ξενοδοχειακά προϊόντα» ενισχύθηκαν κατά 195%, εξέλιξη αναμενόμενη, καθώς πέρυσι ο τουρισμός άνοιξε στην ουσία από τον Ιούλιο και έπειτα.

Αύξηση πωλήσεων κατά 12% καταγράφεται στην κατηγορία «προϊόντα τρίτων» (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα). Η αύξηση προήλθε κυρίως από την ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες για την παραγωγή προϊόντων τους. Μεγάλη αύξηση, 74%, καταγράφηκε στις βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών, κατηγορία που αφορά κυρίως εξαγωγές. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το δεύτερο μισό του 2021 έχει τεθεί σε λειτουργία η νέα μονάδα παραγωγής σαπωνόμαζας, με αποτέλεσμα να διπλασιαστεί το παραγωγικό δυναμικό της εταιρείας σε αυτά τα προϊόντα.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT