Eurobank: Ρhygital κατάστημα στη Θεσσαλονίκη

Eurobank: Ρhygital κατάστημα στη Θεσσαλονίκη

Συνδυασμός των δυνατοτήτων που παρέχουν η σύγχρονη τεχνολογία και η φυσική συμμετοχή του προσωπικού

1' 39" χρόνος ανάγνωσης

Το νέο κατάστημα της Eurobank στην οδό Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη, που έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί στη βάση της φιλοσοφίας phygital, δηλαδή συνδυασμός των δυνατοτήτων που παρέχουν η σύγχρονη τεχνολογία και η φυσική συμμετοχή του προσωπικού της τράπεζας, εγκαινίασε η διοίκηση στο πλαίσιο της τριήμερης επίσκεψης που πραγματοποίησε στη Βόρεια Ελλάδα.

Τα πρώτα phygital καταστήματα στην Αθήνα (οδός Βουκουρεστίου και οδός Κοραή) λειτούργησαν στα τέλη του 2021 και, σταδιακά, το νέο μοντέλο των καταστημάτων επεκτείνεται γεωγραφικά. Με αφορμή την παρουσίαση του σχεδίου μετασχηματισμού της τράπεζας, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Eurobank και επικεφαλής Group Transformation, Digital & Retail Banking, Αντρέας Αθανασόπουλος, εξήγησε τη φιλοσοφία του νέου μοντέλου, σημειώνοντας ότι «το κατάστημα της νέας εποχής είναι ένας πολυδύναμος συνδυασμός φυσικών και ψηφιακών δυνατοτήτων για επιχειρήσεις και ιδιώτες πελάτες, με εξυπηρέτηση χωρίς γκισέ και τείχη μεταξύ των πελατών και του προσωπικού και με την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων καναλιών εξυπηρέτησης».

Σύμφωνα με τον ίδιο, «είναι διαχρονικός ο στόχος για μια τράπεζα που θα είναι πάντα κοντά στον πελάτη, με εξατομικευμένες, προσωποποιημένες υπηρεσίες και προϊόντα, αξιοποιώντας την πρωτοποριακή εμπειρία εξυπηρέτησης στα καταστήματα νέας εποχής, αλλά και το ολοκληρωμένο δίκτυο ψηφιακών καναλιών».

Οπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Eurobank, τα future branches, η νέα γενιά καταστημάτων της τράπεζας, αποτυπώνουν με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο τον νέο, άμεσο, προσωποποιημένο τρόπο εξυπηρέτησης. Στα καταστήματα νέας εποχής καταργούνται τα παραδοσιακά γκισέ, διαδραστικά service bars διευκολύνουν τις απλές συναλλαγές, ενώ στον ειδικό χώρο υποδοχής οι πελάτες μπορούν να ενημερωθούν για προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από φιλικές στη χρήση οθόνες. Τα future branches δημιουργήθηκαν και λειτουργούν με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον, καθώς η εφαρμογή ψηφιακών μέσων καταργεί το έντυπο ενημερωτικό υλικό, ενώ η ηλεκτρονική υπογραφή και η ψηφιακή αποστολή εγγράφων ελαχιστοποιούν τις εκτυπώσεις τραπεζικών παραστατικών.

Επενδύοντας περισσότερα από 200 εκατ. ευρώ την τελευταία τριετία σε έργα τεχνολογίας και οδηγό μια φιλοσοφία καινοτομίας και πρωτοπορίας, η Εurobank, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η τράπεζα, παραμένει δίπλα στον πελάτη 24/7 με υπηρεσίες διαθέσιμες πάντα και παντού μέσω και των ψηφιακών της καναλιών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT