Σημαντική ενίσχυση μεγεθών κατέγραψε η «Αμβυξ» το 2021

Σημαντική ενίσχυση μεγεθών κατέγραψε η «Αμβυξ» το 2021

Η μερική ανάκαμψη του τουρισμού και της εστίασης το 2021 έδωσε ώθηση στα αποτελέσματα της «Αμβυξ», η οποία μάλιστα κατάφερε να αναπληρώσει και τις απώλειες που υπέστη από το γεγονός ότι το χαρτοφυλάκιο της Bacardi ανέλαβε πέρυσι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

1' 54" χρόνος ανάγνωσης

Η μερική ανάκαμψη του τουρισμού και της εστίασης το 2021 έδωσε ώθηση στα αποτελέσματα της «Αμβυξ», η οποία μάλιστα κατάφερε να αναπληρώσει και τις απώλειες που υπέστη από το γεγονός ότι το χαρτοφυλάκιο της Bacardi ανέλαβε πέρυσι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις το 2021 παρουσίασαν αύξηση 12% και ανήλθαν σε ποσό 98,08 εκατ. ευρώ έναντι 87,38 εκατ. ευρώ το 2020. Μη συμπεριλαμβανομένου του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης οι πωλήσεις το 2021 διαμορφώθηκαν σε 68,89 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 18% σε σύγκριση με το 2020.

Τα μεικτά κέρδη παρουσίασαν αύξηση 22,5% και ανήλθαν στο ποσό των 25,48 εκατ. ευρώ έναντι 20,80 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 4,74 εκατ. ευρώ έναντι 1,18 εκατ. ευρώ το 2020.

Για το 2022 η διοίκηση της εταιρείας αναμένει ότι θα πραγματοποιήσει ιστορικό ρεκόρ σε κύκλο εργασιών και κέρδη.

Υπενθυμίζεται ότι μετά την απώλεια του χαρτοφυλακίου του οίκου Bacardi, η «Αμβυξ» ενσωμάτωσε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο του οίκου Moët-Hennessy (με τη super premium βότκα Belvedere, τις σαμπάνιες Veuve Clicquot και Krug, το ρούμι Eminente, την τεκίλα Volcan και τα ουίσκι Ardbeg και Glenmorangie), της Proximo (με την τεκίλα Jose Cuervo που κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία, το ιρλανδέζικο ουίσκι Bushmills, τη super premium τεκίλα 1800 και το ρούμι Kraken) και της Charter Brands (με το τζιν Langley’s και το ρούμι Nusa Cana).

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις, εάν δηλαδή δεν συμπεριληφθούν οι καταργήσεις και οι προσθήκες χαρτοφυλακίων προϊόντων, αυξήθηκαν το 2021 όχι μόνο σε σύγκριση με το 2020, αλλά και σε σύγκριση με το 2019 και μάλιστα κατά 10%.

Για το 2022 η διοίκηση της εταιρείας αναμένει ότι θα πραγματοποιήσει ιστορικό ρεκόρ, στα 105 χρόνια λειτουργίας της, σε κύκλο εργασιών και κέρδη. Η πρόβλεψη βασίζεται στα θεαματικά αποτελέσματα πωλήσεων της περιόδου Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2022 και παρ’ όλη τη μερική εξισορρόπηση από τις γεωπολιτικές –και κατά συνέπεια οικονομικές– αναταράξεις και τις αναμενόμενες συνέπειες στην κατανάλωση κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Ο Γιάννης Αρτινός, γενικός διευθυντής της «Αμβυξ», δήλωσε: «Οι στρατηγικές μας επιλογές και οι προτεραιότητες που θέσαμε για το 2021 μας δικαίωσαν απόλυτα. To 2021 ήταν μια χρονιά που επενδύσαμε δυσανάλογα στην ανάπτυξη των μαρκών με αυξημένα κονδύλια υποστήριξης προς το εμπόριο και τον καταναλωτή, ενδυναμώσαμε τον οργανισμό με αύξηση κατά 10% στις θέσεις εργασίας και εξελίξαμε συστήματα και λειτουργίες για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς μας».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT