Ανάσα από το Μουντιάλ αναμένουν εναγωνίως οι βρετανικές παμπ

Ανάσα από το Μουντιάλ αναμένουν εναγωνίως οι βρετανικές παμπ

Οι παμπ στην Αγγλία περιμένουν μια ώθηση από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, αλλά τρέμουν τον καιρό

1' 58" χρόνος ανάγνωσης

Οι παμπ στην Αγγλία περιμένουν μια ώθηση από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, αλλά τρέμουν τον καιρό. Εν τω μεταξύ, η διοργάνωση στο Κατάρ έχει, μέχρι στιγμής, τραβήξει τα βλέμματα για όλους τους λάθος λόγους, όπως αναφέρει σχετικώς η Deutsche Welle. Αναφορές για μίζες που δόθηκαν στους αξιωματούχους της FIFA από τους διοργανωτές, ώστε να διεξαχθεί το Μουντιάλ στη χώρα, μέχρι τους φόβους για καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων με στοχοποίηση της κοινότητας των ΛΟΑΤ+ ατόμων. Επιπρόσθετο πρόβλημα και η επιλογή να διεξαχθεί η διοργάνωση για πρώτη φορά τον χειμώνα, ώστε να αποφευχθεί η ασφυκτική ζέστη της ερήμου.

Κάπου εδώ εμπλέκονται οι βρετανικές παμπ, καθώς βρισκόμαστε προ των πυλών του Μουντιάλ στις 20 Νοεμβρίου. Η πηγαία αγάπη των Βρετανών για το ποδόσφαιρο λειτουργεί, όπως είναι γνωστό, και σαν τεράστια οικονομική ανάσα για τις παμπ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Euro 2020, το οποίο έδωσε στα ταμεία τους πάνω από 700 εκατομμύρια λίρες.

«Κάνουμε τον σταυρό μας, ώστε η εθνική Αγγλίας να πάει καλά», τονίζουν οι ιδιοκτήτες τους.

Τι γίνεται, ωστόσο, όταν μια αθλητική διοργάνωση διεξάγεται για πρώτη φορά τον χειμώνα; «Κάνουμε τον σταυρό μας, ώστε η εθνική Αγγλίας να πάει καλά». Αυτή είναι τουλάχιστον η απάντηση του Κρις Κόντσι, υπευθύνου αθλητικού μάρκετινγκ σε μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες παμπ του Ηνωμένου Βασιλείου, «Greene King», στην εφημερίδα Financial Times. Ο πρώτος αγώνας της εθνικής Αγγλίας είναι μόλις στις 21 Νοεμβρίου. Γενικά, πάντως, οι πρώτοι γύροι της διοργάνωσης δεν έχουν το ίδιο ενδιαφέρον, όπως υποθετικά θα είχε ένας ημιτελικός ή τελικός με τη συμμετοχή της Αγγλίας. Οι ιδιοκτήτες των παμπ είχαν συνηθίσει να γεμίζουν υπερβολικά τους χώρους τους και να ανοίγουν τις πίσω αυλές τους με γιγαντοοθόνες λόγω καλοκαιριού. Με τη θερμοκρασία, όμως, να πέφτει και να υπάρχει βροχή, είναι δύσκολο να δημιουργηθεί μια παρόμοια συνθήκη.

Παράλληλα, δε, το τεράστιο λειτουργικό κόστος εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης προβληματίζει την εστίαση. Οπως εκτιμούν άνθρωποι του κλάδου, χρειάζονται τουλάχιστον 20% περισσότερο τζίρο σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα απλώς για να επιβιώσουν. Κάτι τέτοιο όμως δεν προβλέπεται ιδιαίτερα εφικτό.

Το διαρκώς αυξανόμενο κόστος ζωής και από τη μεριά των καταναλωτών έχει μειώσει κατά πολύ την κατανάλωση. Ερευνα που διεξήγαγε η Heineken μαζί με την εταιρεία ερευνών KAM, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα 2/3 των θαμώνων θα είναι πιο προσεκτικοί στον αριθμό των ποτών που θα καταναλώσουν. Βέβαια, σύμφωνα με την ίδια εταιρεία, τουλάχιστον 16 εκατομμύρια Βρετανία θα δουν έστω έναν αγώνα σε παμπ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT