Κρι Κρι: Ενίσχυση τζίρου με υποχώρηση κερδών στο 9μηνο

Κρι Κρι: Ενίσχυση τζίρου με υποχώρηση κερδών στο 9μηνο

Λειτουργικά κέρδη κατά 50% λιγότερα σε σύγκριση με το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2021 κατέγραψε το αντίστοιχο διάστημα φέτος η Κρι Κρι, συνέπεια της αύξησης του ενεργειακού κόστους, καθώς και των τιμών των πρώτων υλών και των υλικών συσκευασίας

1' 57" χρόνος ανάγνωσης

Λειτουργικά κέρδη κατά 50% λιγότερα σε σύγκριση με το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2021 κατέγραψε το αντίστοιχο διάστημα φέτος η Κρι Κρι, συνέπεια της αύξησης του ενεργειακού κόστους, καθώς και των τιμών των πρώτων υλών και των υλικών συσκευασίας. Η εταιρεία, μάλιστα, αποδίδει τη σημαντική αυτή μείωση και στο ότι επέλεξε να απορροφήσει μέρος των αυξήσεων και να μην τις μετακυλίσει στις τιμές καταναλωτή, να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές στους συνεργαζόμενους παραγωγούς γάλακτος, καθώς και να χορηγήσει έκτακτα επιδόματα στους εργαζομένους της.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα εννεαμήνου που δημοσίευσε χθες η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία, ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε σε 137,26 εκατ. ευρώ έναντι 110,24 εκατ. ευρώ το 2021, ενισχυμένος κατά 24,5%. Ωστόσο, τα μεικτά κέρδη υποχώρησαν σε 28,47 εκατ. ευρώ από 37,46 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2021, τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 11,18 εκατ. ευρώ από 22,29 εκατ. ευρώ πέρυσι, ενώ ακόμη μεγαλύτερη ήταν η μείωση στα προ φόρων κέρδη και στα καθαρά κέρδη. Συγκεκριμένα, τα προ φόρων κέρδη περιορίστηκαν σε 7,44 εκατ. ευρώ από 19,04 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2021, ενώ σχεδόν στο 1/3 του περυσινού εννεαμήνου διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δη σε 5,93 εκατ. ευρώ από 15,02 εκατ. ευρώ πέρυσι.

Η εταιρεία αποδίδει τη μείωση κερδοφορίας στο ότι επέλεξε να απορρο-φήσει μέρος των αυξήσεων κόστους και να μην τις μετακυλίσει στις τιμές καταναλωτή.

Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 26,6% σε αξία και 16,5% σε όγκο. Στις αγορές του εξωτερικού οι πωλήσεις παρουσιάζουν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη 30,2%, ξεπερνώντας τα 54 εκατ. ευρώ. Σημαντική ώθηση υπάρχει από την αγορά της Ιταλίας (αύξηση 38,5%), του Ηνωμένου Βασιλείου (αύξηση 20%) και από άλλες χώρες όπως η Σουηδία, η Γερμανία και η Αυστρία. Σε επίπεδο δεκαμήνου οι πωλήσεις γιαουρτιού στο εξωτερικό συνεχίζουν με αντίστοιχο ρυθμό ανάπτυξης που ξεπερνάει το 31%. Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις της Κρι Κρι εμφανίζουν διψήφια αύξηση 22,6%, ξεπερνώντας τα 46 εκατ. ευρώ. Αν και σε όγκο η συνολική αγορά γιαουρτιού υποχωρεί, η Κρι Κρι εκτιμά ότι βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση, καθώς την ίδια ώρα αυξάνεται σημαντικά η ζήτηση σε γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας και η εν λόγω εταιρεία αποτελεί τον μεγαλύτερο παραγωγό στην Ελλάδα στην κατηγορία αυτή.

Στον κλάδο του παγωτού, στην εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 13,1%. Σε αυτό συνετέλεσε, κυρίως, η επέκταση του δικτύου πωλήσεων σε συνδυασμό με την ενίσχυση των τουριστικών ροών από το εξωτερικό.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT