McDonald’s: Δωρεάν γεύματα με παραγγελία μέσω κινητού

McDonald’s: Δωρεάν γεύματα με παραγγελία μέσω κινητού

Προσφορά τριών εβδομάδων, στο πλαίσιο ενίσχυσης της ψηφιακής στρατηγικής

2' 34" χρόνος ανάγνωσης

Την περυσινή εορταστική περίοδο ο κολοσσός των ταχυφαγείων McDonald’s βασίστηκε στη δύναμη του ονόματος της Μαράιας Κάρεϊ, σε συνδυασμό με τις προσφορές του, για να στρέψει την πελατεία του να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή του στα «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα και να κάνει παραγγελίες. Φέτος ο όμιλος, ο οποίος έχει έδρα το Σικάγο, κάνει ακόμη ένα βήμα πιο πέρα, δίδοντας την ευκαιρία στους πελάτες να κερδίσουν δωρεάν γεύματα για τον εαυτό τους και τρεις από τους φίλους τους με κάθε παραγγελία από το κινητό τους τηλέφωνο. Η αλυσίδα προσφέρει επίσης αποκλειστική πρόσβαση σε νέα προϊόντα της, καθώς και εκπτώσεις σε είδη όπως ένα διπλό τσιζμπέργκερ αντί της τιμής των 50 σεντς του δολαρίου. Η προσφορά διάρκειας τριών εβδομάδων, η οποία ξεκίνησε τη Δευτέρα, αποτελεί μέρος της ευρύτερης ψηφιακής στρατηγικής της εταιρείας για την προώθηση της επισκεψιμότητας στην εφαρμογή για κινητά μέσω εποχιακής προώθησης προϊόντων, καθώς και για τη δημιουργία επαναλαμβανόμενων εσόδων, χωρίς να θυσιάζεται η κερδοφορία.

Σύμφωνα με τη McDonald’s, οι χρήστες εφαρμογών θεωρούνται «πιο σημαντικοί και πιο κερδοφόροι» από άλλους πελάτες.

Τα τελευταία χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες οι αλυσίδες εστιατορίων γρήγορου φαγητού έχουν στραφεί σε προγράμματα αφοσίωσης πελατών για να αυξήσουν τις λήψεις των εφαρμογών τους για κινητά και να πείσουν τους χρήστες να επανέρχονται για να καταναλώσουν, όπως σχετικώς αναφέρει σε δημοσίευμά του το αμερικανικό ενημερωτικό δίκτυο CNBC. Ο διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s, Κρις Κεμπζίνσκι, δήλωσε στα τέλη Οκτωβρίου ότι περίπου τα δύο τρίτα των πελατών στις ΗΠΑ που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή τον περασμένο χρόνο ήταν ενεργοί σε αυτήν τις προηγούμενες 90 ημέρες. Ο δε Ταρίκ Χασάν, υπεύθυνος μάρκετινγκ και εμπειρίας πελατών για τη McDonald’s στις ΗΠΑ, είπε στο CNBC ότι οι χρήστες εφαρμογών θεωρούνται «πιο σημαντικοί και πιο κερδοφόροι» από άλλους πελάτες. Λίγο περισσότερο από έναν χρόνο μετά την κυκλοφορία του στις ΗΠΑ, το πρόγραμμα επιβράβευσης της McDonald’s έχει 25 εκατομμύρια μέλη, τα οποία δήλωναν ενεργά στην εφαρμογή για κινητά της εταιρείας τις προηγούμενες 90 ημέρες, υπολογίζοντας από τις 30 Σεπτεμβρίου και εντεύθεν. Συγκριτικά, θα μπορούσαμε να επισημάνουμε ότι η αλυσίδα καφέ Starbucks, τα οποία είχαν πρόγραμμα αφοσίωσης για περισσότερο από μια δεκαετία, ανέφεραν πως το τελευταίο τρίμηνο διατηρούσαν 28,7 εκατομμύρια ενεργά μέλη στις ΗΠΑ. Το πρόγραμμα επιβράβευσης 3 ετών της αλυσίδας εστιατορίων μεξικανικής κουζίνας Chipotle Mexican Grill έχει 30 εκατομμύρια μέλη, αν και η αλυσίδα δεν αποκαλύπτει πόσα ήταν ενεργά τους τελευταίους τρεις μήνες.

Στο πλαίσιο του ομίλου McDonald’s, ο Ταρίκ Χασάν, ο οποίος στο δυναμικό του εντάχθηκε πριν από 12 και πλέον μήνες μετά τη θητεία του στην Petco, είπε ότι περίπου το 40% των ψηφιακών πελατών αρχίζει να χρησιμοποιεί την εφαρμογή χάρις στο μάρκετινγκ και τις καταχωρίσεις επί πληρωμή στα ΜΜΕ. Ο γίγαντας του γρήγορου φαγητού έχει γίνει δημιουργικός, ασκώντας πιέσεις, όχι μόνο μέσω διαφημίσεων αλλά και προώθησης προϊόντων ανά εποχή του χρόνου. Στις πρώτες μέρες της πανδημίας η McDonald’s μείωσε τις προσφορές της, εξαλείφοντας είδη όπως οι σαλάτες, για να επικεντρωθεί σε κλασικά είδη, όπως το Big Mac και το McNuggets – και αυτό ήταν επιτυχές. Τέλος, η ψηφιακή προώθηση της McDonald’s βασίστηκε και σε γεύματα διασήμων, όπως ο ράπερ Σουίτι, με κλασικά είδη μενού, όπως τηγανητές πατάτες και τσιζμπέργκερ.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT