Wolt Market: Από μίνι μάρκετ γίνεται σούπερ μάρκετ

Wolt Market: Από μίνι μάρκετ γίνεται σούπερ μάρκετ

Στόχος της Wolt Market είναι να αποτελεί τον προορισμό του νοικοκυριού για τα ψώνια της εβδομάδας

2' 35" χρόνος ανάγνωσης

Στα «σαλόνια» της μεγάλης λιανικής φιλοδοξεί να εισέλθει η Wolt Market, η εταιρεία λιανικής που σύστησε πριν από περίπου έναν χρόνο στην Ελλάδα η γνωστή πλατφόρμα παραγγελιοληψίας και διανομής, με τον στόχο της διοίκησης να θέλει πλέον την εταιρεία να αποτελεί τον προορισμό του νοικοκυριού για τα ψώνια της εβδομάδας κι όχι απλώς ένα ηλεκτρονικό «convenience store», ένα ηλεκτρονικό μίνι μάρκετ. Για την ώρα, πάντως, οι συμπληρωματικές παραγγελίες αποτελούν το 60% των παραγγελιών του Wolt Market, ενώ το υπόλοιπο 40%, ποσοστό διόλου ευκαταφρόνητο, αφορά τα εβδομαδιαία ψώνια – με τα ποσοστά αυτά να είναι δυναμικά.

Αύξηση των κωδικών και των κατηγοριών που διαθέτει από τα ψηφιακά ράφια της, προσφορές σε εκατοντάδες κωδικούς, συμμετοχή στο «καλάθι του νοικοκυριού» και σκέψεις για δημιουργία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που επαναπροσδιορίζουν τον χαρακτήρα της Wolt Market και δρομολογούν τη μετάβασή της από τη μικρή στη μεγάλη λιανική τροφίμων και εν γένει ειδών παντοπωλείου.

Μέσα, λοιπόν, από τα ψηφιακά ράφια της Wolt Market διατίθενται πλέον 4.000 κωδικοί από 1.800 στην αρχή, με τους προμηθευτές να ανέρχονται σε εκατό από μόλις δύο-τρεις όταν ξεκίνησε η υπηρεσία τον Μάρτιο του 2021. Τα dark stores τα οποία εξυπηρετούν τις παραγγελίες ανέρχονται πλέον σε δέκα, εκ των οποίων επτά στην Αττική, δύο στη Θεσσαλονίκη και ένα στην Πάτρα, με τη διοίκηση της εταιρείας να εξετάζει την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου στις περιοχές στις οποίες ήδη δραστηριοποιείται και σε δεύτερο χρόνο την ανάπτυξη dark stores και σε άλλες πόλεις.

Σε ό,τι αφορά τις κατηγορίες προϊόντων, πέρα από τα βασικά είδη σούπερ μάρκετ, η Wolt Market έχει συνεργασία με τη «Βενέτης» για τη διάθεση άρτου και αρτοσκευασμάτων, με τη γνωστή κάβα Cellier για τη διάθεση πάνω από 200 ετικετών κρασιών, με την Intersport για τη διάθεση αθλητικών ειδών και πρόσφατα και με τη Lego για την πώληση των γνωστών παιχνιδιών μέσω επίσης της Wolt Market. Μια κατηγορία προϊόντων στην οποία δραστηριοποιείται ήδη (με προμηθευτές όπως η Paliria και η Ergon) αλλά την οποία επιθυμεί να αναπτύξει περισσότερο η εταιρεία είναι αυτή των έτοιμων γευμάτων, κατηγορία που γνωρίζει μεγάλη άνθηση και στα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ.

Σε ό,τι αφορά τη δημιουργία και πώληση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, ερωτηθείς χθες σε δημοσιογραφική εκδήλωση ο Αθ. Μπιλάλης, γενικός διευθυντής της Wolt Market για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα ανέφερε χαρακτηριστικά: «Δεν είναι κάτι άπιαστο. Αναζητούμε τους καλύτερους προμηθευτές έτσι ώστε να έχουμε τους καλύτερους δυνατούς κωδικούς από άποψη τιμής και ποιότητας».

Αν και ο κ. Μπιλάλης απέφυγε να αναφερθεί στον τζίρο της εταιρείας το 2021, καθώς δεν έχει δημοσιευθεί ακόμη, αλλά και στην πορεία της εταιρείας για το 2022, επισήμανε ότι ο τζίρος κατά το β΄ εξάμηνο του 2022 έχει διπλασιασθεί σε σύγκριση με αυτόν του α΄ εξαμήνου, ενώ με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης «τρέχουν» κάθε τρίμηνο οι παραγγελίες που δέχεται και διεκπεραιώνει η Wolt Market.

Ο χαρακτήρας, βεβαίως, του «convenience store» διατηρείται ειδικά λόγω του διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας της Wolt Market, από τις 8 το πρωί έως τις 12 τα μεσάνυχτα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Σε ανάπτυξη, τέλος, βρίσκεται η Wolt Market και στην Κύπρο και τη Μάλτα, διαθέτοντας τέσσερα και δύο dark stores αντιστοίχως στις χώρες αυτές.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT