Ισχυρή ανάπτυξη κατέγραψε το 2022 το efood market

Ισχυρή ανάπτυξη κατέγραψε το 2022 το efood market

Oι παραγγελίες τριπλασιάστηκαν σε σχέση με το 2021

1' 52" χρόνος ανάγνωσης

Η ενίσχυση της υπηρεσίας διανομής, καθώς και της μικρής λιανικής μέσα από τη δημιουργία του efood market, με την εξαγορά των εταιρειών του ομίλου Μούχαλη να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στο δεύτερο, αποτέλεσαν τα βασικά στοιχεία ανάπτυξης της efood τη χρονιά που πέρασε.

Ειδικότερα, το 2022 η efood κατέγραψε σημαντική αύξηση των καταστημάτων που ενσωματώνονται στις υπηρεσίες της πανελλαδικά, τα οποία σήμερα έχουν ξεπεράσει τις 21.000, διατηρώντας τον θετικό ρυθμό αύξησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, κατέγραψε αύξηση κατά 62% των τοπικών καταστημάτων –όπως κάβες, μανάβικα, ανθοπωλεία και κρεοπωλεία–, καθώς και αύξηση κατά 18,5% των καταστημάτων που αξιοποιούν την υπηρεσία delivered by efood. Πλέον τα τοπικά καταστήματα ανέρχονται σε 4.000 και τα καταστήματα που χρησιμοποιούν την υπηρεσία διανομής της efood σε 7.500. Υπενθυμίζεται ότι αρχικά η efood λειτουργούσε μόνο ως πλατφόρμα παραγγελιοληψίας και πρόσθεσε αργότερα υπηρεσία διανομής.

Το efood market αποτέλεσε για την efood την υπηρεσία με την υψηλότερη ανάπτυξη το 2022, με τριπλασιασμό των παραγγελιών σε σχέση με το 2021, η οποία οφείλεται τόσο στη γενικότερη αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών όσο και στην ίδια την εξέλιξη της υπηρεσίας, η οποία σε επίπεδο κωδικολογίου ενσωμάτωσε κατά 61,7% περισσότερα προϊόντα σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα από την αύξηση των παραγγελιών από το efood market που τριπλασιάστηκαν το 2022 σε σύγκριση με το 2021, καταγράφηκε αύξηση 25,7% της συχνότητας παραγγελιών ανά χρήστη. Τούτο αποδίδεται στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών, καθώς και στο διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του efood market (μέχρι τις 12.30 τη νύχτα, καθώς και τις Κυριακές και τις αργίες).

Σε επίπεδο προτιμήσεων οι χρήστες της efood αυξάνουν προοδευτικά τις ηλεκτρονικές τους πληρωμές (21% αύξηση σε σχέση με την περίοδο προ COVID για το σύνολο των υπηρεσιών της efood), ενώ αναφορικά με τα προϊόντα σούπερ μάρκετ και μικρής λιανικής, επιλέγουν όλες τις διαθέσιμες κατηγορίες προϊόντων, με βασικές επιλογές τα αλλαντικά – τυριά, τα χαρτικά είδη, το γάλα και κρέμα γάλακτος, τα αρτοσκευάσματα και τα αυγά, μαργαρίνη και βούτυρο. Το 20% των συνολικών παραγγελιών αφορούν προσφορές.

Το νέο έτος η efood στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου των συνεργαζόμενων καταστημάτων, στην προσθήκη νέων κατηγοριών καταστημάτων, στη σημαντική αύξηση της δυναμικής του efood market, στην αύξηση του τζίρου και της κερδοφορίας και στην περαιτέρω επέκταση της υπηρεσίας delivered by efood.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT