Άλμα πωλήσεων για την Hermes σε ΗΠΑ και Κίνα

Άλμα πωλήσεων για την Hermes σε ΗΠΑ και Κίνα

Συνεχίζονται οι θετικές ειδήσεις από τον κόσμο της υψηλής ραπτικής, της μόδας και των ειδών πολυτελείας, οι οποίες και τις τελευταίες ημέρες ενίσχυσαν δυναμικά τον γενικό δείκτη του χρηματιστηρίου του Παρισιού και συνολικά τον πανευρωπαϊκό Stoxx 600.

2' 19" χρόνος ανάγνωσης

Συνεχίζονται οι θετικές ειδήσεις από τον κόσμο της υψηλής ραπτικής, της μόδας και των ειδών πολυτελείας, οι οποίες και τις τελευταίες ημέρες ενίσχυσαν δυναμικά τον γενικό δείκτη του χρηματιστηρίου του Παρισιού και συνολικά τον πανευρωπαϊκό Stoxx 600. Τα τελευταία καλά νέα αφορούν την εταιρεία παραγωγής τσαντών και άλλων ειδών πολυτελείας Hermes, η οποία ανακοίνωσε ότι πλούσιοι Κινέζοι πελάτες της αγόραζαν τα προϊόντα της το τέταρτο τρίμηνο του 2022, ακόμη και όταν ο υπόλοιπος κλάδος ειδών πολυτελείας δέχθηκε πλήγμα από την αύξηση των κρουσμάτων του κορωνοϊού. Κι αυτό βοήθησε τον όμιλο να υπερβεί τις προβλέψεις αναλυτών για τις πωλήσεις του, αλλά και για το περιθώρια κερδών του. Συν τοις άλλοις η Hermes, ιδιαιτέρως γνωστή και για τις τσάντες Μπίρκιν που δημιουργεί, τόνισε πως ζωηρό αγοραστικό ενδιαφέρον είχε εκδηλωθεί για τα προϊόντα και κατά τη διάρκεια της κινεζικής πρωτοχρονιάς τον Ιανουάριο. Τα σχετικά ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλός της, Αξέλ Ντιμά, προσθέτοντας ότι η εταιρεία ατενίζει το 2023 με σιγουριά.

Η εταιρεία ανέφερε το διογκούμενο κόστος εργασίας ως τον λόγο πίσω από τις πρόσφατες αυξήσεις των τιμών της περίπου 7% τον Ιανουάριο, ενώ 4% είχαν ενισχυθεί το 2022. Ομιλοι υψηλής ραπτικής και ειδών πολυτελείας, όπως Chanel και Luis Vuitton έχουν αυξήσει τις τιμές τα τελευταία χρόνια, διατηρώντας την αποκλειστικότητα των εμπορικών σημάτων τους, ενώ η Hermes είχε κάνει πιο μικρές προσαρμογές.

Οι ζωηρές επιχειρηματικές δραστηριότητες στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου η Hermes άνοιξε ένα μεγάλο κατάστημα στη λεωφόρο Μάντισον της Νέας Υόρκης πριν από μερικούς μήνες, βοήθησε στην αύξηση των πωλήσεων. Τα εμπορικά σήματα του τομέα ειδών πολυτελείας και μόδας στη Γηραιά Ηπειρο ευνοήθηκαν ιδιαιτέρως από μια ισχυρή ανάκαμψη μετά την πανδημία, καθώς οι καταναλωτές άντλησαν από τις οικονομίες τους, που σώρευσαν κατά τη διάρκεια της καραντίνας και αποδύθηκαν σε αγορές για να περιποιηθούν τον εαυτό τους με δημιουργίες γνωστών σχεδιαστών.

Σε παγκόσμιο επίπεδο οι πωλήσεις το τρίμηνο Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2022 έφθασαν τα 2,99 δισ. ευρώ.

Ωστόσο, μεγάλο μέρος της βιομηχανίας δέχθηκε πλήγμα στην Κίνα, διότι στα τέλη του παρελθόντος έτους τα κρούσματα από τον κορωνοϊό αυξήθηκαν. Πάντως, το ενδιαφέρον για την Hermes δεν έπαυσε. «Είδαμε τα πράγματα να κινούνται πολύ έντονα στη χώρα και η αύξηση πωλήσεων εκεί ήταν διψήφια, συμπεριλαμβανομένου του τέταρτου τριμήνου», είπε ο Αξέλ Ντυμά, χωρίς αναλυτικές λεπτομέρειες. Σε παγκόσμιο επίπεδο οι πωλήσεις το τρίμηνο Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2022 ενισχύθηκαν δραστικά κατά 22,9% στα 2,99 δισ. ευρώ, υπερβαίνοντας τις προσδοκίες των αναλυτών για ανάπτυξη 17% με σταθερούς ρυθμούς, σύμφωνα με συναινετική εκτίμηση της Visible Alpha.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 40,8% την τελευταία τριμηνία, ερχόμενες σε αντίθεση με τις αντίστοιχες άλλων εταιρειών του κλάδου, οι οποίες μετακίνησαν δραστηριότητες στην Ευρώπη. Τέλος, η Hermes είπε ότι θα προτείνει μέρισμα 13 ευρώ ανά μετοχή στην επόμενη γενική της συνέλευση στις 20 Απριλίου και θα μοιράσει μπόνους 4.000 ευρώ σε όλους τους υπαλλήλους της φέτος.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT