Ι.Χ. αυτοματοποιημένης οδήγησης ετοιμάζει η Mercedes-Benz

Ι.Χ. αυτοματοποιημένης οδήγησης ετοιμάζει η Mercedes-Benz

Πολλά υπόσχεται για την οδήγηση του μέλλοντος ο αμερικανικός κολοσσός της Google, η οποία συνεργάζεται με τον έτερο κολοσσό της Mercedes-Benz και ετοιμάζουν εντυπωσιακά αυτοκίνητα

1' 59" χρόνος ανάγνωσης

Πολλά υπόσχεται για την οδήγηση του μέλλοντος ο αμερικανικός κολοσσός της Google, η οποία συνεργάζεται με τον έτερο κολοσσό της Mercedes-Benz και ετοιμάζουν εντυπωσιακά αυτοκίνητα. Η συμμαχία αυτή θα προσφέρει «σούπερ απόδοση σαν να επρόκειτο για υπολογιστή» σε κάθε αυτοκίνητο με αυτοματοποιημένους αισθητήρες οδήγησης. Αυτό σημαίνει πως οι δύο εταίροι ενδιαφέρονται να ανταγωνιστούν ευθέως τόσο την καλιφορνέζικη Tesla, η οποία κατασκευάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά οχήματα, όσο και τους νεοφερμένους κινεζικούς ομίλους στον κλάδο. Δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Ρόιτερς, επισημαίνει πως πέραν της Google η γερμανική εταιρεία συμπράττει και με άλλες επιχειρήσεις του πεδίου της τεχνολογίας. Οι νέες και οι παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες καταβάλλουν σκληρή προσπάθεια να ανταποκριθούν σε λειτουργίες βασισμένες σε λογισμικό, στις οποίες πρωτοστάτησε η Tesla και οι οποίες προσφέρουν ενημέρωση για την επίδοση του εκάστοτε αμαξιού, την αυτονομία της μπαταρίας του και τις δυνατότητες οδήγησης άνευ οδηγού εξ αποστάσεως. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία της Mercedes-Benz συμφώνησε να μοιραστεί τα έσοδα με την εταιρεία ημιαγωγών Nvidia, τη συνεργάτιδά της από το 2020 στο λογισμικό αυτοματοποιημένης οδήγησης. Στόχος της είναι να μειώσει το αρχικό κόστος αγοράς ακριβών ημιαγωγών υψηλής ισχύος, δήλωσε την Τετάρτη ο διευθύνων σύμβουλός της, Ολα Καελένιους.

Συνεργάζεται με την Google και άλλες εταιρείες τεχνολογίας.

«Πληρώνετε μόνο για ένα τσιπ με μεγάλη επιδότηση και στη συνέχεια καταλαβαίνετε πώς να μεγιστοποιήσετε τα κοινά έσοδα», είπε ο επικεφαλής της Mercedes. Ωστόσο, τα προηγμένα και περίτεχνα χαρακτηριστικά δεν θα είναι διαθέσιμα στους πάντες. Μόνον οι πελάτες που πληρώνουν για ένα επιπλέον πακέτο επιλογών, θα μπορούν να αποκτούν αυτοκίνητα εξοπλισμένα με τεχνολογία αισθητήρων Lidar και άλλο υλικό για αυτοματοποιημένη οδήγηση του «Επιπέδου 3», τα οποία έχουν υψηλότερο μεταβλητό κόστος, είπε ο Ολα Καελένιους. Η δε κατασκευάστρια αυτοκινούμενων αισθητήρων Luminar Technologies, στην οποία η Mercedes κατέχει ένα μικρό μερίδιο, δήλωσε την Τετάρτη ότι έκλεισε συμφωνία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων μαζί της για να ενσωματώσει τους αισθητήρες της σε μια ευρεία γκάμα οχημάτων της μέχρι το 2025. Η ανακοίνωση αυτή ήταν αρκετή για να ωθήσει την τιμή της μετοχής σε μεγάλα ύψη, διότι ενισχύθηκε έως και 25%. Η στρατηγική της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με το βλέμμα στραμμένο στην ηλεκτροκίνηση εξελίσσεται τα τελευταία χρόνια, και ενώ αρχικά ενσωμάτωνε στα προϊόντα της λογισμικό από χορεία προμηθευτών, τώρα πλέον θέλει να το ελέγχει πλήρως και να προσελκύει συνεργάτες με τον ίδιο στόχο. Τέλος, η Mercedes-Benz είχε έσοδα που σχετίζονταν με λογισμικό, άνω του 1 δισ. ευρώ και προβλέπει πως θα φθάσει σε υψηλό μονοψήφιο ποσό για δισ. ευρώ έως το 2030.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT