Σε 9,27 δισ. δολάρια ανήλθαν οι πωλήσεις της Lego το 2022

Σε 9,27 δισ. δολάρια ανήλθαν οι πωλήσεις της Lego το 2022

Πέρυσι άνοιξε 155 νέα καταστήματα, δίνοντας έμφαση στην Κίνα και φέρνοντας τον συνο- λικό αριθμό τους σε 904 παγκοσμίως

1' 47" χρόνος ανάγνωσης

Βλέποντας την τεράστια επιτυχία της Lego σήμερα, μπορεί κανείς να ξεχνάει πως είχε βρεθεί πριν από 20 χρόνια στα πρόθυρα της πτώχευσης. Η δανική εταιρεία, η οποία κοντεύει να κλείσει έναν αιώνα παρουσίας και ιστορίας στον κόσμο, έχει δραστικά επηρεάσει τη διεθνή βιομηχανία παιχνιδιών, όπως αναφέρει σχετικά δημοσίευμα του moneyreview.gr. Το 1999 τα Lego ανακηρύχθηκαν το «παιχνίδι του αιώνα» και το 2014 το αμερικανικό έγκριτο περιοδικό Time τους έδωσε τον τίτλο του «σημαντικότερου παιχνιδιού όλων των εποχών». Η οικονομική επιτυχία της εταιρείας τα τελευταία χρόνια είναι επίσης τεράστια, ενώ στις αρχές της εβδομάδας ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της το 2022 αυξήθηκαν κατά 17% σε ετήσια βάση, αγγίζοντας τα 9,27 δισ. δολάρια. Αφότου ξεπέρασε τη Mattel σε πωλήσεις το 2014, την εταιρεία παιχνιδιών που φτιάχνει μεταξύ άλλων τις Barbie και τα Hot Wheels, τώρα τα έσοδα της Lego είναι διπλάσια, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

Επίσης, σε σχέση με την επίσης μεγάλη ανταγωνίστριά της Hasbro, η οποία ανάμεσα σε πολλά άλλα παιχνίδια έχει το Μικρό μου Πόνυ και τη Μονόπολη, κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση. Το 2022, τα έσοδα της Hasbro μειώθηκαν κατά 9%, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε πως θα απολύσει το 15% του εργατικού δυναμικού της. Η επιτυχία της Lego εν μέρει αποδίδεται στο γεγονός ότι φέρνει συνεχώς νέα παιχνίδια. Είναι χαρακτηριστικό ότι πέρυσι, το 48% των προϊόντων της ήταν καινούργια, ενώ επεκτείνει και την παρουσία της διεθνώς. Ειδικότερα, σύμφωνα με τον ενημερωτικό ιστότοπο The Hustle, η Lego άνοιξε πέρυσι 155 νέα καταστήματα, δίνοντας έμφαση στην Κίνα και φέρνοντας τον συνολικό αριθμό τους σε 904 παγκοσμίως. Επίσης, η εταιρεία κατάφερε να αντεπεξέλθει σχετικά καλά στο «έμφραγμα» στις εφοδιαστικές αλυσίδες που προκάλεσε η πανδημία. Πέρυσι, άνοιξε νέο εργοστάσιο στο Βιετνάμ, ενώ σχεδιάζει να ανοίξει ακόμη ένα στη Βιρτζίνια των ΗΠΑ. Σύμφωνα με τη Lego, επιπροσθέτως, η εφαρμογή της Builder App κατέβηκε 13,6 εκατομμύρια φορές το 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 42% σε ετήσια βάση. Επίσης, η εφαρμογή Lego Life, που απευθύνεται επίσης σε παιδιά, κατέβηκε 7,1 εκατομμύρια φορές. Τέλος, σύμφωνα με την εταιρεία, υπήρξαν 395 εκατ. επισκέψεις στην ιστοσελίδα της, ενώ όλα τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν πόσο ευέλικτη είναι στα νέα ψηφιακά δεδομένα παιχνιδιών και πόσο γρήγορα ανακλαστικά διαθέτει.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT