Το συνολικό επίπεδο ικανοποίησης των ξένων επισκεπτών της Αθήνας αυξήθηκε το 2022 στο 8,4 από 8,1 το 2019, σύμφωνα με τη 18η έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών και απόδοσης ξενοδοχείων Αττικής, που διενεργεί η Ενωση Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ) σε συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και την GBR Consulting.
Παρά τα διαφορετικά ενδιαφέροντα, σχεδόν όλοι οι επισκέπτες στην Αθήνα, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματιών, έχουν –σύμφωνα με την έρευνα– τα εξής κοινά: επισκέπτονται συνήθως την Ακρόπολη και το Μουσείο της Ακρόπολης, συνδυάζοντας μια βόλτα στην Πλάκα και το Μοναστηράκι. Αυτό σημαίνει επίσης ότι οι τουριστικές ροές παρουσιάζουν συγκέντρωση σε συγκεκριμένες γειτονιές, εστιάζοντας σχεδόν αποκλειστικά στην αναψυχή και την ψυχαγωγία και επηρεάζοντας τους κατοίκους που παρατηρούν να μειώνεται η αστική βιωσιμότητα των γειτονιών τους. Η αναγνωρισιμότητα του παραλιακού μετώπου της Αθήνας έχει βελτιωθεί, με 63% των διαμενόντων σε ξενοδοχεία να το επισκέπτονται, ενώ η πλειονότητα όσων δεν το επισκέφθηκαν, πλέον το γνωρίζει.
Η αναγνωρισιμότητα των νησιών του Αργοσαρωνικού βελτιώνεται, αλλά παραμένει ακόμη σε χαμηλά επίπεδα. Εν τω μεταξύ, η επιβατική κίνηση και ο αριθμός των πτήσεων στο αεροδρόμιο της Αθήνας υπερέβησαν το 2022 κατά πολύ τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών να καταλαμβάνει την 3η θέση μεταξύ των ευρωπαϊκών μητροπολιτικών αεροδρομίων. Η απόδοση των ξενοδοχείων το α΄ τρίμηνο του 2022 εξακολούθησε να επηρεάζεται από την πανδημία, αλλά από τον Ιούλιο του 2022, όσον αφορά την πληρότητα, επιτεύχθηκαν τα επίπεδα και το μοτίβο του 2019. Συνεπώς, στο σύνολο του 2022 τα επίπεδα πληρότητας μειώθηκαν κατά 10,7% σε σύγκριση με το 2019. Ωστόσο, αυξήθηκε και μάλιστα κατά 14,4% η μέση τιμή δωματίου πέρυσι σε σχέση με το 2019.