Εκτακτοι έλεγχοι στα πλοία

Στις 10 Μαρτίου το υπουργείο Ναυτιλίας απέστειλε εντολή έκτακτων ελέγχων στα πλοία της ακτοπλοΐας, καθώς αναμένεται αυξημένη κίνηση λόγω του Πάσχα

1' 40" χρόνος ανάγνωσης

Στις 10 Μαρτίου το υπουργείο Ναυτιλίας απέστειλε εντολή έκτακτων ελέγχων στα πλοία της ακτοπλοΐας, καθώς αναμένεται αυξημένη κίνηση λόγω του Πάσχα. Λογικό είναι, μετά το δυστύχημα στα Τέμπη κάποιος να φυλάει τα ρούχα του για να έχει τα μισά. Κι ενώ οι πολλοί και αδαείς έλεγαν ευτυχώς που κάποιος αποφάσισε να δράσει προληπτικά, λίγοι αλλά γνώστες παρατηρούσαν ότι έτσι όπως είναι διατυπωμένη η εντολή, φαίνεται να αφορά επιθεωρήσεις και ελέγχους σε όλα τα πλοία υπό ελληνική σημαία. Ωστόσο, σημείωναν, ότι όλα τα πλοία υπό ελληνική σημαία δεν είναι όλα τα πλοία της ακτοπλοΐας, είναι τα περισσότερα. Υπάρχουν πλοία που έχουν υψωμένη κυπριακή σημαία, κάνουν δρομολόγια στα ελληνικά νησιά και μεταφέρουν κόσμο. Αυτά εξαιρούνται από τους ελέγχους και τις επιθεωρήσεις; Κάτι σαν ομίχλη, σαν πούσι όπως θα έλεγε ο ποιητής, κάλυπτε το έγγραφο του ΥΠΕΝ, καθιστώντας δυσδιάκριτα τα όρια της εντολής. Οταν η ομίχλη του Πειραιά έγινε αντιληπτή από το κέντρο της Αθήνας, δόθηκαν οδηγίες ώστε να γίνουν έλεγχοι και στα υπό ξένη σημαία. Οπερ και εγένετο.

Μια νέα πανελλαδική πρόσκληση για πρόσβαση αμιγώς γυναικείων startups εταιρειών σε επενδυτικά κεφάλαια, στο πλαίσιο της θερμοκοιτίδας καινοτόμου επιχειρηματικότητας ΘΕΑ του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), πρόκειται να δημοσιευθεί στο τέλος του μήνα. Το παραπάνω ανακοίνωσε η πρόεδρος του ΕΒΕΑ Σοφία Κουνενάκη- Εφραίμογλου από το βήμα του συνεδρίου The Upfront Initiative. Η ίδια αναφέρθηκε, επίσης, στο μισθολογικό χάσμα στη χώρα που βρίσκεται στο 14%, ξεπερνώντας τον ευρωπαϊκό μέσο όρο του 13%, ενώ έκανε και ειδική αναφορά στην υποεκπροσώπηση μόλις στο 18% των γυναικών στους τομείς της πληροφορικής. 

Πέντε εκατ. τηλεφωνήματα

Προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τον ΕΦΚΑ προσπάθησαν να λύσουν 7 στους 10 πολίτες που κάλεσαν στο 1555 τους τελευταίους 18 μήνες. Και δεν ήταν λίγοι, αφού από τα 5 εκατ. των τηλεφωνημάτων, τα 3,5 εκατ. –ήτοι το 70,83%– αφορούσαν τον ΕΦΚΑ. Από τις συνολικά 5.319.663 κλήσεις, απαντήθηκαν οι 5.011.197, με τον μέσο χρόνο αναμονής να μην ξεπερνάει τα 22 δευτερόλεπτα. Το 1555 δέχθηκε και 714.061 κλήσεις για θέματα αρμοδιότητας της ΔΥΠΑ, αριθμός που αντιστοιχεί στο 14,25% του συνόλου.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT