Δεν αποδείχθηκαν τόσο εντυπωσιακές οι πωλήσεις του ομίλου ειδών πολυτελείας και υψηλής ραπτικής Kering όσο εκείνες των ανταγωνιστικών οίκων του LVMH και της Hermès το πρώτο τρίμηνο, όπως αναφέρει σχετικά σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα Financial Times, παρατηρώντας ότι η επίδοση επηρεάστηκε από τον βραχίονα χονδρικής πώλησης και την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Τα έσοδα του Kering, ο οποίος έχει έδρα στο Παρίσι και κατέχει μεταξύ πολλών άλλων εμπορικών σημάτων και εκείνα των Gucci και Saint Laurent, αυξήθηκαν κατά 1%. στα 5,1 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη ετήσια βάση τους πρώτους τρεις μήνες του 2023, πολύ πίσω από το 23% της Hermès και το 18% του LVMH. Ωστόσο, συγκρινόμενα με τα αποτελέσματα στα τέλη του 2022 είναι σαφώς ευνοϊκά. Τα έσοδα του Kering το τέταρτο τρίμηνο, συγκεκριμένα, μειώθηκαν κατά 7%, λόγω των εγκλεισμών της πολιτικής μηδενικής ανοχής στον κορωνοϊό, που είχε επιβληθεί στην Κίνα. Συν τοις άλλοις, δυσμενώς επηρέασε τις πωλήσεις και μια ατυχής και προκλητική διαφημιστική εκστρατεία για το εμπορικό σήμα Balenciaga, μέρος του ομίλου. Η αποτυχία έπληξε τις πωλήσεις στην Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική.
Αξίζει να επισημανθεί πως, ενώ οι πωλήσεις στα καταστήματα της Kering αυξήθηκαν κατά 4% στις αρχές του 2023, η χονδρική διανομή, την οποία η εταιρεία προσπαθεί να μειώσει, παρέσυρε τον όμιλο προς τα κάτω. Οι πωλήσεις στον οίκο υψηλής ραπτική Gucci, το μεγαλύτερο εμπορικό σήμα του ομίλου, που αντιπροσωπεύει το ήμισυ του συνόλου των εσόδων του, ήταν γενικά αμετάβλητες στην αρχή του έτους, ενώ αυτές στον οίκο Saint Laurent αυξήθηκαν κατά 8%. Ειδικότερα, ο οίκος μόδας Gucci βρίσκεται εν μέσω μιας στροφής μετά την ξαφνική αποχώρηση του σχεδιαστή του, Αλεσάντρο Μικέλε, στα τέλη του 2022. Ο νέος δημιουργικός διευθυντής, Σαμπάτο ντε Σάρνο, δε, αναμένεται να παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή τον Σεπτέμβριο, καθώς ο οίκος επιδιώκει να δώσει νέα εστίαση στον σχεδιασμό του και να τονώσει τη διαχρονική γραμμή των ρούχων του.
«Η απόδοση του Kering κατά το πρώτο τρίμηνο παρέμεινε μεικτή, όπως περιμέναμε. Κι ενώ ασχολούμαστε με το να αναζωογονήσουμε το δέλεαρ των εμπορικών σημάτων μας και να βελτιώσουμε το προφίλ τους στις βασικές αγορές μας, μας ενθαρρύνει η σταδιακή βελτίωση των δραστηριοτήτων από μήνα σε μήνα στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου», δήλωσε, τέλος, ο επικεφαλής του Kering, Φρανσουά-Ανρί Πινό, αντίπαλον δέος του Μπερνάρ Αρνό, ιδιοκτήτη του LVMH.