Αύξηση πωλήσεων και ζημιών εμφάνισε η Yalco το 2022

Αύξηση πωλήσεων και ζημιών εμφάνισε η Yalco το 2022

Η εισηγμένη κατέγραψε ζημίες 2,3 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 21%, στα 5 εκατ. ευρώ

1' 51" χρόνος ανάγνωσης

Ανοδο πωλήσεων και ζημίες εμφάνισε, κατά τη χρήση του 2022, η εταιρεία Yalco – Κωνσταντίνου που δραστηριοποιείται στην παραγωγή και στο εμπόριο ειδών οικιακού και ξενοδοχειακού εξοπλισμού.

Ειδικότερα η εισηγμένη, που εκτιμά ότι θα διπλασιάσει τα μεγέθη της την επόμενη διετία, ενίσχυσε, έναντι του 2021, κατά 21% τις πωλήσεις σε περίπου 5 εκατ. ευρώ και αύξησε τα μεικτά κέρδη σε 1,2 εκατ. ευρώ από 1,1 εκατ. ευρώ.

Η άνοδος των πωλήσεων στηρίχθηκε σε μεγάλο βαθμό στη χρηματοδότηση 1,36 εκατ. ευρώ που έχει λάβει η Yalco από συνδεδεμένα μέρη.

Πέρυσι, η εταιρεία εμφάνισε αρνητικά λειτουργικά αποτελέσματα ύψους -2,1 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 589.000 ευρώ το 2021 και ζημίες προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Ebitda) 1,7 εκατ. ευρώ. Οπως σημειώνει η εταιρεία, τα αποτελέσματα της προηγούμενης περιόδου 2021 είχαν επηρεαστεί θετικά, μέσω των λοιπών εσόδων εκμετάλλευσης από κέρδη που προήλθαν από μη επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες, ύψους περίπου 2 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία εμφάνισε καθαρές ζημίες 2,3 εκατ. ευρώ (από 845.000 ευρώ), ενώ παρουσιάζει αρνητικό κεφάλαιο κίνησης ποσού -42 εκατομμυρίων και αρνητικές λειτουργικές ταμειακές ροές ύψους -634.000 ευρώ.

Οπως σημειώνεται στην ετήσια οικονομική έκθεση, η σημαντικά περιορισμένη διαθεσιμότητα αποθεμάτων δεν επιτρέπει στην εταιρεία να εκμεταλλεύεται τη ζήτηση για τα προϊόντα της τόσο για οικιακή, αλλά κυρίως για επαγγελματική χρήση (ξενοδοχεία και εστιατόρια), με αποτέλεσμα υπό τις παρούσες συνθήκες και σε αυτά τα επίπεδα δραστηριότητας τα λειτουργικά αποτελέσματα της εταιρείας να παραμένουν σημαντικά ζημιογόνα.

Ωστόσο, κατά τη διοίκηση της Yalco, το τρέχον έτος οι επιδόσεις αναμένεται να είναι σημαντικά βελτιωμένες, με βάση τον κύκλο εργασιών του πρώτου τριμήνου.

Η εκτίμηση αυτή στηρίζεται, μεταξύ άλλων, στην αύξηση των πωλήσεων σε ποσοστό 16,4% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022, στην αύξηση των παραγγελιών, στην εκμετάλλευση της ζήτησης για τα δύο brands Ιωνία και Fest και στην περαιτέρω ενίσχυση του ξενοδοχειακού και οικιακού εξοπλισμού.

«Είναι βέβαιο ότι η Yalco εισέρχεται σε μία νέα εποχή. Οι ενέργειές μας είναι στραμμένες στην ταχεία διευθέτηση των δανειακών υποχρεώσεων και στη συντομότερη και βέλτιστη εξασφάλιση κεφαλαίου κίνησης, έχοντας θετικές εξελίξεις έως τώρα. Επιπλέον, επενδύουμε στην παραγωγή εκμεταλλευόμενοι τα δύο super brands μας, Ιωνία και Fest, δίνοντας έμφαση στην εξαγωγική μας δραστηριότητα και στην περαιτέρω ενίσχυση του HO.RE.CA. και του οικιακού εξοπλισμού», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Yalco, Σωκράτης Κωνσταντίνου.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT