Πώς το efood εξασφαλίζει την ιδανική εμπειρία εργαζομένου
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
πώς-το-efood-εξασφαλίζει-την-ιδανική-εμπει-562441675

Πώς το efood εξασφαλίζει την ιδανική εμπειρία εργαζομένου

Η Ανίτα Παλιβού, Senior HR Director του efood, εξηγεί τους τρόπους με τους οποίους η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα θετικό και υγιές εργασιακό περιβάλλον που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ανθρώπων της και επενδύει στα ταλέντα τους.

Πόσο εύκολο είναι για μια σύγχρονη εταιρεία να προσελκύσει και να διατηρήσει κορυφαία ταλέντα στο ανθρώπινο δυναμικό της; Ποιες πρακτικές συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση; Αλλά και ποια είναι τελικά τα στοιχεία που εκτιμούν οι εργαζόμενοι σε έναν εργοδότη; Αποτελώντας μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην ελληνική αγορά, το efood όχι μόνο διευρύνει συνεχώς τις υπηρεσίες του και τις κατηγορίες προϊόντων που διανέμει σε εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες της πλατφόρμας του καθημερινά, αλλά συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα, επενδύοντας συστηματικά στους ανθρώπους του.

«Για εμάς έχει μεγάλη σημασία η εναρμόνιση των αξιών και του οράματος της εταιρείας με τις αξίες και τους στόχους των εργαζομένων μας», σημειώνει η Ανίτα Παλιβού, Senior HR Director του efood. «Οι efooders αυτοβούλως γίνονται ambassadors του efood μεταφέροντας την θετική εργασιακή τους εμπειρία σε φίλους, γνωστούς, την οικογένειά τους και τα κοινωνικά δίκτυα, πράγμα που πετυχαίνουμε με μια πολύ απλή πρακτική: ακούμε. Αυτό είναι στο DNA μας από τότε που το efood ήταν start up και το έχουμε διατηρήσει μέχρι και σήμερα». 

Πώς το efood εξασφαλίζει την ιδανική εμπειρία εργαζομένου-1Πράγματι, στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά εργασίας η ισορροπία ανάμεσα σε εργοδότη και εργαζόμενο έχει αλλάξει. Οι εργαζόμενοι αξιολογούν τις εταιρείες όπως αξιολογούν τα προϊόντα, επιζητώντας θετικές εμπειρίες αλλά και μια εταιρική κουλτούρα που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Θέτοντας ως προτεραιότητα την εξατομικευμένη εργασιακή εμπειρία των ταλέντων της, η εταιρεία εντοπίζει τις ανάγκες των εργαζομένων της και τις διαχειρίζεται μέσα από ποικιλία παροχών και δυνατότητα επιλογών. Χαρακτηριστικά όπως η εναρμόνιση των αξιών των εργαζομένων με του εργοδότη, το αίσθημα του ανήκειν, το ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και η δυνατότητα εξέλιξης διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο.

«Τρέχουμε συχνά εσωτερική έρευνα ικανοποίησης εργαζομένων», εξηγεί η κα. Παλιβού. «Με συμμετοχή 91%, έχουμε αντιπροσωπευτικά στοιχεία για να πούμε με σιγουριά πως ενώ οι efooders προτείνουν το efood ως εργοδότη αξιολογώντας το με 8.7/10, οι προτεραιότητες μεταξύ τους διαφέρουν ανάλογα με τον κλάδο, την ειδικότητα και τη διάρκεια της εργασιακής τους πορείας. Τις διαφορές αυτές τις διαχειριζόμαστε συνδιαμορφώνοντας ξεχωριστά με τον υπεύθυνο κάθε τομέα τη στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού, καθοδηγούμενοι από ανάλυση των στοιχείων και στοχεύοντας στην εξατομικευμένη εργασιακή τους εμπειρία».

Με ποιους τρόπους το efood διασφαλίζει τη θετική εμπειρία εργαζομένου, προκειμένου ο τελευταίος να συνδεθεί με το brand; «Ένα ελκυστικό employer brand  διευκολύνει την αναζήτηση των καλύτερων υποψηφίων και ενισχύει παράλληλα την αφοσίωση των υπαρχόντων και των μελλοντικών εργαζόμενων», υπογραμμίζει η κα Παλιβού. Μέσα από 26 θεματικές, όπως η υποστήριξη των εργαζόμενων από τον manager τους και η ελευθερία έκφρασής τους, που παρακολουθούνται σταθερά μέσα από ερωτηματολόγια αλλά και από μέλη της ομάδας του HR (People Partners) που ακούν και καθοδηγούν τους ανθρώπους, επιτυγχάνεται η συνέχιση και η υγιής ενίσχυση της κουλτούρας του efood, όσο αυτό μεγαλώνει και επεκτείνεται σε επιπλέον δραστηριότητες διατηρώντας ισχυρό DNA start up. Έτσι, οι efooders συνδέονται με ένα brand που ως κύριους πυλώνες της εταιρικής κουλτούρας του έχει χαρακτηριστικά όπως η ευελιξία, η εφευρετικότητα, η προσαρμοστικότητα, η ομαδικότητα, η αμεσότητα και η πρακτικότητα. Τα ταλέντα υποστηρίζονται, διατηρούνται και αναδεικνύονται, η αποδοτικότητα των ανθρώπων αξιολογείται, οι ανάγκες τους εκφράζονται με πολλαπλά εργαλεία ανατροφοδότησης. «Η δική μας πρόταση προκύπτει μετά από συνεχή και προσεκτική παρατήρηση των σύγχρονων αναγκών και αξιών των εργαζομένων. Παρέχουμε την προσωποποιημένη εμπειρία μέσα από την δυνατότητα επιλογών σε κάθε στάδιο της εργασιακής πορείας στο efood», τονίζει η κα Παλιβού. Παράλληλα, δίνοντας έμφαση στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, που συμβάλλει ώστε οι εργαζόμενοι να νιώθουν εναρμονισμένοι με τις αξίες και την αποστολή της εταιρείας, το efood καλλιεργεί και υποστηρίζει το αίσθημα της προσφοράς και του θετικού αποτυπώματος στην κοινωνία μέσα από τη στήριξη του έργου 25 μη κερδοσκοπικών οργανισμών, εθελοντικές δράσεις και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος για την οδική ασφάλεια (Safe Roads by efood).

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT