Στην πράσινη μετάβαση στοχεύει η Avokado

Στην πράσινη μετάβαση στοχεύει η Avokado

Η startup, με αποκλειστικό μέτοχο τη Mytilineos, έρχεται να καλύψει τις νέες ενεργειακές ανάγκες των καταναλωτών

2' 29" χρόνος ανάγνωσης

Ο ενεργειακός καταναλωτής του μέλλοντος δεν θα καταναλώνει απλώς, αλλά θα παράγει μέσω ενός φωτοβολταϊκού, θα αποθηκεύει σε κάποια μπαταρία, θα κινείται ηλεκτρικά και θα μπορεί να ανταλλάσσει την ενέργεια που του περισσεύει. Το ενεργειακό προφίλ αυτού του καταναλωτή έρχεται να καλύψει η Avokado, μια νέα και φιλόδοξη technology startup, με αποκλειστικό μέτοχο τη Mytilineos, που λειτουργεί από τον Μάιο του 2022 έχοντας υιοθετήσει τα νέα τεχνολογικά εργαλεία των αλγορίθμων και της τεχνητής νοημοσύνης.

Στην ειδική εκδήλωση για την πρώτη παρουσίασή της προχθές το απόγευμα, ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Avokado, την περιέγραψε ως «μια εταιρεία με πνεύμα startup, που θα εργάζεται για να φέρει “επανάσταση” στον τρόπο που παράγουμε και καταναλώνουμε ενέργεια». Με εξωστρέφεια και δυναμισμό απευθύνεται ήδη στην ελληνική και διεθνή αγορά, προσφέροντας λύσεις σε εταιρικούς και βιομηχανικούς πελάτες, δήμους και κοινότητες, ενώ σύντομα και με την εξέλιξη των αλγορίθμων που επεξεργάζονται οι άνθρωποι της Avokado και σε ολοένα και περισσότερους πολίτες και επιχειρήσεις, είπε ο κ. Κανελλόπουλος. Mέσω μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας η εταιρεία θα μπορεί να παρέχει στους πελάτες της υπηρεσίες διαχείρισης ενέργειας, ψηφιακής διαχείρισης του φωτοβολταϊκού και της μπαταρίας που θα διαθέτει δωρεάν, αλλά και του στόλου ηλεκτρικών οχημάτων, χωρίς να εμπλέκεται στη διαδικασία ο καταναλωτής, ο οποίος θα επωφελείται από την εξοικονόμηση ενέργειας και κόστους, αλλά και την πιστοποίηση ότι καταναλώνει αποκλειστικά πράσινη ενέργεια και άρα μειώνει το ανθρακικό του αποτύπωμα.

Η εταιρεία σε πρώτη φάση απευθύνεται σε αλυσίδες καταστημάτων και επιχειρήσεις που διαχειρίζονται υποδομές και εγκαταστάσεις και στοχεύουν στην πράσινη μετάβαση, ενώ σε λίγους μήνες θα είναι σε θέση να προωθήσει τα προϊόντα της και σε οικιακούς καταναλωτές, σε πρώτη φάση από τη μεγάλη γκάμα των άνω των 500.000 πελατών της Protergia.

Δυνητικοί πελάτες της Avokado είναι και οι δήμοι, με κάποιους εκ των οποίων η εταιρεία βρίσκεται ήδη πολύ κοντά σε συμφωνίες, λανσάροντας το επιτυχημένο μοντέλο της εφαρμογής «έξυπνη πόλη» στον παραδοσιακό οικισμό Ασπρα Σπίτια Βοιωτίας. Στόχος της εταιρείας, όπως εξάλλου δήλωσε η Βίβιαν Μπουζάλη, Chief Corporate Αffairs & Communications Officer της Mytilineos, είναι να κατακτήσει και τις αγορές του εξωτερικού αξιοποιώντας την παρουσία του ομίλου σε 39 χώρες, όπου σύμφωνα με τον Γιάννη Καλαφατά, Chief Executive Director του κλάδου ενέργειας της Mytilineos, έχει εκδηλωθεί ήδη ενδιαφέρον από πελάτες σε Γερμανία, Αγγλία, Σουηδία, Νορβηγία, Ιταλία, Ισπανία, αγορές που είναι πολύ πιο ώριμες για να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές υπηρεσίες της νέας εταιρείας.

Η εταιρεία απασχολεί αυτή τη στιγμή 8 άτομα, με μέσο όρο ηλικίας τα 28 χρόνια και σύντομα θα προσλάβει ακόμη 20 άτομα στα γραφεία της που βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας στην οδό Αιόλου, αλλά θα μεταφερθούν σε μεγαλύτερο χώρο.

Ο Βασίλης Νικολόπουλος, CTO και Co-Founder της Avokado, εξήγησε το νέο μοντέλο του prosumer και πώς δημιουργείται αξία, σημειώνοντας ότι στην Avokado πυξίδα είναι η ισχυρή δέσμευση για ένα βιώσιμο μέλλον, που περνάει μέσα από τον κλάδο της ενέργειας. Αποστολή της είναι να εξελιχθεί στον πιο αξιόπιστο σύμμαχο ενόψει της ενεργειακής μετάβασης, με όρους αειφορίας και σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον, σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT